Forum despre Vodafone Romania


cpk Vineri, 23 Octombrie 2015
Multumesc pentru info castellana. Succes la noul loc de munca.
sp33dyt Marti, 27 Octombrie 2015
@Dariana: Sper sa fi fost o exceptie, dar mie mi-a lasat un gust amar. Am primit un raspuns la emailul trimis abia dupa o saptamana. Imi este greu sa cred ca un angajat de pe HR isi verifica emailurile saptamanal. Cireasa de pe tort este ca a fost tot vina mea ca nu mi-am anuntat telefonic prezenta, PE BUNE?
viky Vineri, 6 Noiembrie 2015
Buna ziua, as dori sa stiu si eu, unde pot face o reclamatie unei franchise Vodafone? Sunt un fost angajat care nu si.a primit incentiwise- ul pe doua luni. Dupa incheierea contractului, acesti bani si bunuri de la accesorii etc, nu le.am primit.
Voi face reclamatie la politie, dar inainte de asta, ce ma sfatuiti sa fac???
viky Vineri, 6 Noiembrie 2015
Revin cu un alt comentariu, feriti- va de franchise Vodafone....isi bat joc de oameni. Nu e gluma si nici razbunare. Numai la ei am trait situatia de sclavie , unde nu mai de mult timp o vedeam doar in filme la Tv.
In schimb magazinele Vodafone sunt super...plata e ok, ca reprezentant vanzari in 2015 pe 8 ore iei sal fix 1200 lei plus comisioane plus bonuri masa. Sunt corecti. Numai unii din angajati sunt sub orice critica. Sunt atat de afoni incat le scade faima Vodafone- ului. Pacat ca oameni ca noi, buni, nu sunt luati in seama. Mi.ar fi placut sa lucrez pt firma mama si nu pt aciuati. Mentionez ca targetele au fost depasite mereu de mine.
Asa ca aveti grija unde si in ce conditii va angajati!
sp33dyt Marti, 17 Noiembrie 2015
Revin, desi am crezut ca este o situatie exceptie ce am patit eu la ei (vezi pg.8), azi am primit un feedback asemanator din partea unui fost coleg, tot in Iasi, doar ca el nu a avut aceeasi rabdare si a parasit sediul Vodafone dupa 15 minute in care nimeni de la HR si-a facut simtita prezenta.

VODAFONE: ce fel va alegeti personalul de pe HR? Totusi ei decid cine sunt viitorii angajati care pot aduce onoare firmei sau...nu
Ela88 Miercuri, 20 Ianuarie 2016
Buna. Ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii legate de salariu fix si comisioane din vanzari pentru vodafone pe postul de vanzari directe business? Multumesc
Sunduri Luni, 22 Februarie 2016
A fost cel mai tare interviu la care am fost. Domnii cu care am discutat au fost extraoridnari, "m-au hartuit" incontinuu, a fost o experienta super in care chiar am discutat, si chiar am simtit dorinta acelor oameni de a ma cunoaste si de a se face cunoscuti. Foarte clare de la inceput toate detaliile, atat salariale, cat si programul de lucru, conditii, beneficii etc. Am aplicat pentru pozitia de ofiter colectar, salariul era 1000 de RON, cu 2 saptamani si 3 zile de training, urmata de testare si apoi angajare pe perioada determinata de 6 luni. Nu era ce cautam, dar oricum felicitari si bafta celor care doresc sa se angajeze acolo. Nu pare a fi foarte usor, dar pentru un Entry level, cred ca e un mediu de lucru in care poti sa te dezvolti si sa inveti ceva de la oamenii de acolo.
future Marti, 8 Martie 2016
Buna ziua. Am gasit un post la Vodafone Shared Services Romania pentru pozitia LINUX – Quality Assurance Specialist...ma poate ajuta cineva cu detalii referitoare la cum decurge interviul, care sunt cerintele, salarizare, colectiv, etc. ?...nu stiu daca merita sa aplic sau nu...Multumesc.
meeka Vineri, 11 Martie 2016
Hello tuturor!
Vreau sa va impartasesc experienta mea cu cei de la Vodafone. Am fost contactata de o firma de recrutare cu privire la un rol de Service Desk Agent Level 1 with German. Eu am o experienta de 2 ani si jumatate in domeniu, dar intr-adevar rolul meu nu a implicat prea multe discutii la telefon, ci era mai mult scris. Am primit o testare scrisa, niste intrebari grila, destul de lejer. Apoi m-a sunat HR-ita de la Vodafone, careia i-am oferit niste detalli despre mine si experienta mea, la fel si ea la randul ei, mi-a facut un scurt rezumat despre viitorul rol. A urmat interviul cu ea si cu team leader-ul. Mi s-a parut un interviu destul de lejer, am discutat aproximativ o ora cu ei, si cred ca aproximativ 5 minute in limba germana cu team leader-ul. Apoi acesta mi-a oferit informatii mai detaliate legate de job si de program, sunt niste ture speciale, cu exemple concrete, etc. Adica mi s-a parut ca totul a decurs ok si ca la final imi ofera toate acele detalii fiindca le-a placut de mine. Chiar ma asteptam sa primesc un raspuns pozitiv, dar ce sa vezi, trecusera 2 saptamani si nu aveam nici un semn de viata de la ei. Am luat legatura cu fata de la firma de recrutare, si probabil la insistentele acesteia, am primit in sfarsit un mail, care specifica ca in ciuda competentelor notabile, au mers mai departe cu candidati cu un alt tip de experienta. Ok, dar daca competentele mele nu au contat, de ce m-au mai verificat, de ce a mai avut loc acel interviu, fiindca experienta mea le era cunoscuta din prima, ma facusem destul de clara ca nu mai lucrasem intr-un call center pana la acel moment. Sfatul meu este sa fiti nesimtiti ca si ei, si sa trageti doar la oala voastra, incercati cu 10 companii in acelasi timp, nu asteptati dupa nimeni, indiferent ce compentente sau experienta aveti, nici un proces de recrutare nu are o logica clara 100%, nu exista o reteta, pur si simplu se intampla sa fiti angajati sau nu, nu o luati personal, pentru ca tine de foarte multe persoane si circumstante daca obtineti acel post sau nu. Si doresc acestei firme multe -succesuri- in viitor, sa aiba parte de angajati pe masura seriozitatii lor :)
Dev23 Miercuri, 1 Iunie 2016

Super firma Vodafone Shared Service din Avrig, proiect lb.germana.... a inceput cu o echipa de vreo 40 de operatori pe suport limba germana, a ramas cu 3-5, asa ca numarul strazii. Va sa zica stiu foarte bine sa-si tina angajatii, dar nu managerul este de vina.
Promovabilitate pe competente? Ce este asta? Daca te dai bine pe langa cine trebuie si eventual daca esti singur te cuplezi cu cineva din pozitiile mai sus puse ai sanse sa ajungi si tu acolo sus, daca te gandesti vreodata ca faci treaba cum trebuie ca sa avansezi, ia-ti gandul.
Zicea cineva de beneficii... da, beneficiati de acel voucher la angajare de 100euro pentru telefon si bonuri de masa sau card de combustibil sau asigurare privata in valoare de 150ron/luna.
HR: cum zicea si cineva mai sus, au cu totul si cu totul alte activitati decat de a raspunde angajatilor sau a completa echipele... Pentru o adeverinta a trebuit sa trimit 5 mail-uri, iar al 6-lea cu manager in CC ca sa o primesc.
Munca prezentata la angajare: 5-10 apeluri... Realitatea: 40-65 apeluri, la care ti se cere completarea tichetelor in timpul apelului, insa daca il pui pe domnul TL sa ia un apel in caz de urgenta, sta 45 min in apel si inca 30min dupa pentru completare tichet.
Salariul: Pentru unii cu experienta as zice ca este sub nivelul pietei, pentru incepatori ok.
Mariri salariale: ??? ce sunt acelea?! promovezi, primesti 1% pe langa ceea ce luai inainte
Aprecierea la sfarsit de an financiar: ai lucrat mult, ai ore suplimentare, ai un salariu cu 33 lei in plus fata de colegul care sta la ping-pong... iti dam calificativ poor ca sa nu mai primesti bonus.

Succes celor ce vor sa se angajeze in asemenea firma.

Este doar parerea mea. Ceea ce se prezinta si ceea ce este in interior este total diferit. Aveti grija unde doriti sa va continuati cariera.

MCtin Joi, 15 Septembrie 2016
Despre experienta mea scurta cu Vodafone Shared Services Romania (sediu in fostul City Mall), sper sa ajute pe cineva.
Am aplicat pe portalul lor pentru pozitia Fraud management advisor (engl) si m-au sunat dupa aprox. o luna.
Am avut un interviu telefonic cu cineva de la HR, a durat maxim 10 min. M-a intrebat daca sunt de acord cu programul, cu faptul ca se lucreaza in 5 ture (dintre care o saptamana singur pe tura de noapte/ la 2 luni), m-a intrebat ce m-a atras la pozitia respectiva, etc.
Urmatorul interviu a fost tot in romana cu persoana de la HR si team leader-ul.
Interviul presupune o parte intrebari despre pozitie (de ce ai aplicat, ce calitati crezi ca trebuie sa ai pentru acest job si pe care le detii/exemple , discutie despre experienta si situatii ipotetice (Ce ai face daca primesti o alerta de frauda si esti pe tura de noapte si nu ai cu cine sa te sfatuiesti. Dintre 2 situatii / alerte de frauda pe care o vei alege sa o gestionezi prima si de ce, etc.).
Nu mi se potrivea jobul, astfel ca nu am mai mers mai departe.
De apreciat este si faptul ca te anunta pe mail daca au ales alt candidat, insa cam dupa 2 saptamani.
Raisacristina Luni, 10 Octombrie 2016
Buna, stiti care e salariul pt un Advisor, Sales Support Retail - Partener?
Kilgharra Marti, 11 Octombrie 2016

Pe Sales Advisor (reprezentant magazin) este 1400 net + comision din vanzari (aici depinde de tine cat de mult vinzi) insa iti spun direct ca targeturile pe vanzari sunt aberante, daca nu iti faci targetul 3 luni la rand poti pleca deja. Daca il faci 100% ai 1000 lei net comision, comisionul vine dupa o luna sau dupa 2 luni de cand l-ai obținut ca rezultat target. Dar este bataie de joc pe magazin, in niciun caz nu iti recomand.

Ionut14 Sambata, 29 Octombrie 2016

Va voi povesti experienta mea cu Vodafone Shared Services, una neplacuta, dezamagitoare.

Am fost in discutii cu ei pentru un rol in cadrul departamentului de HR. Prima intalnire am avut-o pe 28 Septembrie (miercuri), cu o persoana din cadrul acestui departament, ea fiind persoana care m-a sunat pentru programare si cu care am pastrat legatura (atat cat s-a putut) pe durata procesului . Discutia a avut loc la sediul din fostul City Mall, iar spatiul lor de lucru arata foarte bine, cumva in contrast cu restul cladirii, care pare a fi una "la rosu".

Discutia a durat aproximativ o ora si a fost una placuta si la obiect, in care am vorbit atat despre experienta mea cat si despre ce presupune rolul, cum arata echipa, ce proiecte sunt etc. Chiar catre finalul discutiei mi-a mentionat ca feedbackul ei este unul pozitiv si va discuta cu colega ei pentru urmatorul interviu, fiind si discutia finala. La cateva ore dupa interviu am fost sunat si programat pentru discutie, care a avut loc peste 1 saptamana, pe 6 Octombrie. Mi s-a transmis ca vom vorbi aproximativ 40 de minute, 1 ora. Am ajuns la sediul lor (tot la City Mall), iar printre primele lucruri pe care respectiva persoana a tinut sa mi le precizeze a fost "nu avem mult timp, o sa stam doar 15- 20 de minute maxim). Ok, in ciuda abordarii defectuoase, pot intelege asta. Evident ca nu a fost o discutie la nivelul primeia, ci mai mult un "hai sa te cunosc sa vad pe cine vrea sa aduca in echipa colega mea", ceea ce in final mi-a si marturisit. Mi s-a transmis ca voi primi un feedback in scurt timp.

Trecusera deja 2 saptamani, iar eu nu am primit niciun fel de mesaj din partea lor, persoana care trebuia sa ma instiinteze fiind prima persoana. Prin urmare, fiindca discutia noastra s-a derulat pana atunci mai mult pe mail, am revenit catre ea cu un mesaj in care o intrebam daca exista vreun update in privinta candidaturii mele. Au trecut alte 2 saptamani de la acest mesaj catre ea si nici pana acum nu am primit vreun raspuns.

In concluzie, e o bataie de joc ceea ce au facut, iar eu am pierdut 5 ore degeaba ( drumuri+interviuri). Ce mi se pare si mai flagrant e ca persoana intervievata revine catre tine si tu o ignori in continuare.

Prin urmare, aceasta a fost experienta mea cu Vodafone Shared Services si voi avea grija sa mentionez cele intamplate persoanelor din cercul meu, cu convingerea ca vor evita aceasta companie.

stillemployee Miercuri, 2 Noiembrie 2016

Am fost si eu de curand la niste interviuri dupa 1 an de aplicari la ei si am ramas cu un gust amar.
Luzrez in telecom in alta companie, fara facultate de profil tehnic, si dupa zeci de aplicari si recomandari de la cineva intern, ma cheama la un interviu care dureaza 2 ore (test scris si discutie tehnica) unde a fost cam 85% bine, imi spune ca e posibil sa dureze pana primesc un raspuns, iar dupa o saptamana ma trimite la interviul cu hr ul, care insemna sa fie de bine si ma vrea. Dupa o luna fara raspuns, ma cheama si altcineva din departamentul persoanei care m a recomandat si avea multe posturi libere, stie ca am fost si la celalalt interviu dar hai sa vedem. Facem interviul, intrebari pe langa cele asteptate care nu aveau mare legatura cu postul, in orice caz, un interviu dubios, unde mi se spune si ca am primit raspuns pozitiv de la hr.
La doua saptamani dupa asta, primesc raspuns de la primul interviu ca totul a fost super, dar nu mergem mai departe. Iar la inca doua saptamani de insistente a persoanei din interior pt a primi un raspuns deoarece voiam sa stiu ce sa fac mai departe si daca sa mai caut, inca un raspuns negativ...eu avand undeva la peste 2 ani jumate de telecom si interviurile au decurs destul de bine chiar si cu feedback pozitiv de la hr...unde la ei asta conteaza foarte tare "cica"!
Asadar cam asa sta treaba cu ei, mare dezamagire si lipsa de respect fata de oameni. Se uita ca nu ai facultate pe profil, vede ca te duce capul, dar nu primesti nicio sansa din aproximaticv 5 posturi libere, mers la interviu cu pregatire buna stiind cam din ce intreaba, sa nu te duci praf. Am avut o alta parere despre ei dar acum mi-e sila...Nici cei 16% nu se straduiesc sa le dea anagajatilor avand in vedere ca celelalte companii au facut imposibilul sa o faca. Asadar Vodafone....mai bine deloc! Persoana din interior este multumita de salariu si program, insa multe alte detalii care lasa de dorit rau avand in vedere ce companie de renume este....

Chiula Sambata, 25 Februarie 2017
Bună tuturor! Cine poate să-mi zică care este salariul pentru un PMO? Și cum decurge interviu? Mersi fain.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?