Forum despre Webhelp Romania


@ALEX Miercuri, 13 Noiembrie 2013
1. se lucreaza pe tot felul de proiecte (99% din ele contractate cu firme franceze) 2.nivel de franceza sa zicem....mediu (scris, vorbit,citi) 3. diferenta dintre call center si back office -> call center = proiecte in care fie preiei fie faci tu apel, back office = scris, curiere, mailuri, chat. salariu debut 2000 proiecte care sunt pe apel,1500 proiecte pe back office ; Testul e variat
georgi Joi, 14 Noiembrie 2013
sunt si proiecte back-office doar de dimineata? gen assistant for sales? mersi
Ioana Joi, 14 Noiembrie 2013
Webhelp este o firma super. Lucrez la ei din iulie 2013. Salariul la full este de vreo 1500, insa creste daca lucrati in zile de sarbatoare sau in plus. Supervizorii sunt super de treaba, fetele de la administrativ la fel, iar daca aduci persoane in firma ca sa fie angajate primesti multi bani. Programul este flexibil, adaptat nevoilor studentilor. Recomand tuturor aceasta firma. Este un inceput bun.
vv Sambata, 16 Noiembrie 2013
@andreea : in ce a constat testul oral?
@Ioana: 1500 salariul full pe call center sau back office? va multumesc anticipat
vv Vineri, 22 Noiembrie 2013
Dupa cat timp de la interviul telefonic in limba straina esti sunat pentru a fi chemat la testul scris?
Blueberry Vineri, 22 Noiembrie 2013
Buna ! Stie cineva unde anume pot depune un CV pentru Galati ,pentru limba engleza ?
cineva Vineri, 29 Noiembrie 2013
Oameni buni!
Am fost la interviu la web help pentru postul de data analyst. test exel + test limba franceza nivel mediu. Testul excel a constat in: efectuarea de tabele,sortari, aplicarea anumitor formule precum: if, concatenate,etc. Generarea unui tabel pivot exportand informatii dintr-un fisier html. si apoi formatarea lui dupa anumite cerinte.Testul a durat 2 ore!!!!!si s-a dat in excel 2003......te incurca rau..daca esti obisnuit cu 2007 si 2010, deci mare atentie...
Testul in limba franceza a constat in: prima parte: ascultare si apoi intrebari grila din textul ascultat. a doua parte: gramatica, s-au axat pe timpurile verbelor si pe prepozitii. a treia parte: un text de 1 pagina destul de stufos-intrebari grila din el. durata test: 1 h si 30 min.
Nu este greu daca stii franceza si excel-ul la un nivel mediu.
Personalul s-a purtat frumos, numai ca in sala unde am dat testarea se auzea un zgomot ciudat.....destul de tare ...era greu sa te concentrezi cu vuietul acela in urechi.Am iesit cu dureri de cap si cu promisiunea ca voi fi contactata pentru feedback.
Sper ca v-am fost de folos si aviz celor care folosesc acest forum intr-un mod inutil, descarcandu-si frustrarile.
Oferiti informatii utile nu induceti lumea in eroare!
afrodita Luni, 2 Decembrie 2013
Buna,

Eu am participat la interviu pentru consilier clienti pe limba franceza. La telefon si prin mail recrutoarea a fost foarte amabila.
Sediul Webhelp este aproape de Hotel Moxa, asta ca sa va faceti o idee. Cand am intrat in cladire am putut sa observ ca afara erau vreo 10-12 persoane pe grupulete care fumau. Probabil nu au sali pentru asa ceva in interior, altfel nu vad de ce atatia oamei ar sta in frig afara pentru 2-3 minute. De asemenea, erau numai tineri pe acolo, majoritatea studenti.
In cladire la parter, am ajuns la receptie si apoi dupa ce mi-au trecut datele din buletin am asteptat pe hol in picioare pana a aparut tipa de la HR si m-a bagat intr-o sala cam inghesuita cu mai multe calculatoare pentru a da testul. Nu mi-a placut ca nu au o sala de asteptare sau macar niste fotolii ceva pe care poti sta si nici locatia nu a parut prea ingrijita sau curata.

Testul in limba franceza reprezinta de fapt 4 teste de durata diferita ca si timp.
Testul 1: ascultare si apoi intrebari grila din textul ascultat.
Testele 2 -3 : gramatica s-au axat pe timpurile verbelor si pe prepozitii
Testul 4 un text de 1 pagina destul de stufos - intrebari grila din el.
Durata test: aprox 1 h si 30 min.
Per total, nivelul de limba este unul mediu si nu e foarte greu. Sfatul meu ar fi sa repetati timpurile si modurile verbale inaintea testelor.
Partea stresanta: tastatura era in limba franceza: de tip azerty .
Asa cum spunea cineva mai sus, a fost foarte stresant si pentru ca in sala aduceau mereu persoane care sa dea testele respective si din camerele de langa se auzeau tot felul de zgomote, peretii fiind foarte subtiri. Era foarte greu sa te concentrezi pe raspunsuri si pe ce aveai de facut la teste.
La sfarsit mi-au dat sa completez o foaie cu datele mele personale, ultimul angajator, studii si salariul dorit.

S-au tinut de cuvant si au dat raspunsul cu rezultatele in aceeasi zi. Eu una nu am fost recrutata dar in acelasi timp, nu cred ca mi-ar fi placut sa lucrez acolo, mai ales din ce am citit pe aici si din ce am observat acolo.
Ex-Webhelpian Miercuri, 4 Decembrie 2013

Salut! As dori sa ofer cateva informatii celor care doresc sa se angajeze la aceasta firma:

- sunt multe proiecte pe multe domenii, care iti solicita diverse aptitudini, si nu ai intotdeauna sansa de a nimeri exact pe cel pentru care ai fi cel mai bun; de aceea nu intotdeauna iti iei bonusul lunar, si nu intotdeauna iti face multa placere sa te duci la munca

- tot in functie de proiect, se lucreaza in ture 08-16 sau 16-24, taxiul iti este asigurat pe baza de voucher cand pleci la 24h de la firma; unele proiecte lucreaza si sambata si duminica, altele lucreaza doar dimineata, altele doar sambata - depinde din nou ce se cauta atunci cand aplici tu

- daca vrei biroul tau, cu ghiveciul cu flori, poze cu prieteni si sertare pentru lucruri personale, nu vei gasi asta aici; din cauza programului pe ture, full-time si part-time, e greu sa se ofere un birou fiecarui angajat; in general trebuie sa "prinzi" loc inaintea altora. Mai sunt persoane mai vechi in firma care au pretentia unui anumit loc, sau oameni cu gura mare care protesteaza cand gasesc pe altcineva pe locul "lor" - in situatii de acest tip trebuie sa iti mentii bunul-simt si corectitudinea fara a te lasa calcat in picioare :) stiu, e greu...

- firma este foarte curata; poate ca sediul nu e cel mai aspectuos, nu exista fumoar, insa exista o sala de mese utilata adecvat, persoanele de la IT sunt foarte profi si reactioneaza rapid cand exista vreo problema cu calculatorul sau auxiliarele; doamnele care se ocupa de curatenie isi fac treaba si atat la bucatarie, cat si pe etaje si la toalete se pastreaza igiena

- in orice firma, oriunde ai lucra, vor fi persoane pe care le vei considera simpatice sau antipatice; acesta este cazul si aici - ideal, ca un sfat, ar fi sa iti indeplinesti sarcinile, sa ai 2-3 persoane cu care te intelegi bine, nu neaparat de nivel superior, si sa nu te implici in diverse barfe in baza doar a ceea ce ai "auzit" - nu intotdeauna este adevarat ce se spune, si pot fi mult mai multe ite incurcate in spatele povestii decat se vede din afara

- programul, fiind in ture, este destul de flexibil - poti pleca pentru cateva ore pe care le vei recupera in alta zi, te poti invoi cand ai nevoie, si in general gasesti intelegere din partea superiorilor

- este un job pentru studenti, 99%. Avand timp de lucru flexibil, posibilitatea de a fi la fulltime sau parttime, un salariu nu foarte mare pentru nivelul pietei si cerinte destul de reduse (in afara de invatarea procedurilor nu iti vei folosi prea mult creierul in derularea activitatilor - pe principiul "munca de robot"), firma indeplineste cerintele unor persoane care vor sa faca si altceva pe langa facultate. E bine pentru cei care vor sa dobandeasca experienta intr-o multinationala (inveti ce inseamna respectarea unui program, lucrul intr-o echipa, asumarea responsabilitatii - toate astea dau bine in CV-ul unui absolvent), sa castige cativa banuti pe cont propriu si sa isi exerseze abilitatile de limbi straine. Daca esti deja absolvent de facultate, ai deja experienta intr-un domeniu si cauti sa te dezvolti personal prin provocari intelectuale, atunci nu este locul pentru tine.
 

Eu, in perioada in care am lucrat la ei, am dorit un job part-time pe perioada studentiei, cativa banuti castigati de mine si o experienta initiala de pus in CV. Perioada petrecuta acolo si-a atins scopul pe deplin. Nu am dorit sa avansez acolo sau sa schimb lumea cu acest job. Daca iti doresti aceleasi lucruri, sfatul meu e sa incerci.

GTI Luni, 9 Decembrie 2013
Lucreaza/a lucrat cineva in departamentul tehnic, ca helpdesk (instalare, mentenanta IT, etc)? Ce salarii sunt ?
omg Marti, 10 Decembrie 2013

Am fost contactat pentru interviu, am sustinut un interviu in franceza si pana acum totul a fost ok. Tare curios sunt cum vor decurge lucrurile mai departe.

Voi veni cu feedback dupa fiecare alt contact cu aceasta firma pentru ca viitorii aplicanti sa stie la ce sa se astepte.

Respect!

omg Joi, 12 Decembrie 2013

Dupa cum v-am promis, revin cu feedback dupa interviul si testarea de astazi.

Testul a fost unul simplu, de intelegere a unei conversatii in franceza si raspuns la cateva intrebari si de citire a unui text in urma caruia trebuia raspuns la altele.

Sala de testare era plina, majoritatea sub 25 de ani.

Dupa testare am purtat o conversatie individuala in limba franceza cu o doamna probabil de la HR-ul lor (cea mai in varsta persoana dintre toti pe care i-am gasit acolo, probabil in jur de 35-40 de ani) care mi-a spus urmatoarele : 2000 ron + bonuri pentru casca si 1500 ron + bonuri pentru back-office (e-mail, chat etc.) la care se adauga un bonus de performanta de vreo 240 de lei daca indeplinesti criteriile de calitate impuse, daca nu ai intarzieri la birou etc.
La partea de back-office se lucreaza pe ture, 9-18 sau 18-24 (se asigura voucher de taxi pentru transport in turele ce termina noaptea) daca imi aduc bine aminte. La voce nu stiu foarte clar.

Nu stiu cum decurg lucrurile dupa angajare, dar pana acum au fost ok.

Ca o nota personala, mi se pare un mediu de lucru destul de inghesuit, tipic call-centerelor, un mediu care pare ok pentru cei ce vor sa castige un ban in timpul facultatii si totodata si ceva experienta.


Sper ca aceste informatii va vor ajuta si...mult succes!

Gregory Sambata, 14 Decembrie 2013

Hello

Ma surprinde postul lui OMg legat de salariu, mi se pare mult prea mare. Un angajat cu un an experienta abia are 20 de milioane si asta pe partea de voce, de bonuri pt casca nu am auzit, sporul asta era cel putin in contractul meu inclus in salariu. Mi se pare destul de dubios faptul ca Webhelp da niste salarii asa de mari unor oameni noi care pleaca foarte repede, in timp ce oamenii care lucreaza de 5 ani acolo dupa cele 5 mariri de salariu iau 19.
 

Trebuie insa sa precizez unele aspecte care pe mine ma deranjeaza aici :


-Nivelul de stres este unul urias, pe partea de chat, esti obligat sa iei tot timpl clienti, in conditiile in care s-a stabilit un numar mediu de chaturi pe care art trebui sa le faca fiecare pe zi
- Pauza este foarte importanta, nu trebuie sa ai nici macar un minut intarziere altfel iti iei notificare, dar daca depasesti, anunti si se modifica.
-Am auzit ca se face o verificare a badgeurilor, sa se verifice cam cat stau unii in pauza peste ce se dau in programul ala intern.
- Promovarile, unele sunt total aiurea, sunt promovati niste oameni care pana ieri te stresau cu intrebari, dar care azi sunt experti metier ori supervizori, ei decid asta si asta.

- Pe foarte multe proiecte se lucreaza si de Craciun si de Revelion, gen pana la 9 seara. Cool
-Faptul ca de la WH pleaca foarte multi ani se vede pe site urile de joburi. De pe proiectul meu au plecat vreo 15 oameni in ultimele 3 luni dar au fost angajati 10 in loc.
-Primele, sunt aproape sigura ca evaluarile sunt cautate, cei care au lucrat stiu despre ce e vorba. Pt primele astea exista un buget, care nu cred ca poate fi depasit, cred ca la sf lunii se face un raport, daca se depaseste suma de prime, mai cautam evaluari proaste. Si sincer, la cat stres e, si sa tratezi 2 clienti in acelasi timp, cu siguranta gresesti ceva, iar daca depasesti o cifra este o situatie inacceptabila.
- Prima de Craciun e aceeasi de ani de zile 230 de lei doar daca ai 9 luni lucrate pana de Craciun Paste, altfel bye bye

Orele suplimentare sunt platite dublu cu strictete, nu se fac magarii, daca iti tii si tu o evidenta ies cu siguranta. Sarbatorile legale la fel, sunt platite dublu adica banii pe ziua respectiva + o zi libera platita.
Sambata/Duminica foarte prost, pt ca exista un spor de 3 %, vreo 10 lei pe We in plus*2 We =20, nu merita.


Cam atat, Spor celor care vor sa se angajeze aici, e un punct de plecare.

alle Joi, 19 Decembrie 2013
buna, de cei care lucreaza pe italiana imi puteti spune ceva? salarii? ce anume se lucreaza? multumesc
@alle Joi, 19 Decembrie 2013
de ce nu vi tu personal la interviu ?
alle Vineri, 20 Decembrie 2013

Pentru ca vreau sa stiu cu ce se ocupa firma in primul rand. Pe franceza stiu dar am auzit ca au siposturi pe italiana, vroiam sa stiu ce fac pe italiana mai exact

alle Duminica, 22 Decembrie 2013
@mara, stiam ca au proiect si pe italiana, aveau si acum 2 ani vanzari pentru telecom italia, vroiam sa stiu acum daca tot asta fac sau altceva
Kara Sambata, 28 Decembrie 2013
Buna,

Stie cineva ce presupune postul de Partner Relationship Manager pe limba franceza si cam ce salariu ar fi? Multumesc
delia Joi, 2 Ianuarie 2014
Salariul pe unele proiecte pe franceza la Webhelp ajunge la 2000 de lei plus bonuri de masa, este destul de ok in comparatie cu alte firme. Cat despre ce intreba Cris, la Webhelp se cauta persoane care se descurca foarte bine la vorbit in primul rand si apoi la scris. Dar pt proiecte pt mailing-back office ai putea merge la un interviu, desi sunt mai putine locuri acolo.
Ana M Marti, 7 Ianuarie 2014

Colectivul e chiar ok, multe persoane care se cunosc in Webhelp pastreaza o prietenie frumoasa.

In privinta salariului, nu mai visati zeci de milioane. In conditiile in care esti student (pentru ca in principiu asta cauta firma despre care vorbim), fara experienta nu poti sa ai pretentia sa castigi 50 de milioane pe luna.

Aici ti se da un salariu de baza (14 mil.) + bonuri, iar daca vii ca sa muncesti si nu doar sa ai un loc unde sa te duci cand pleci de acasa atunci o sa poti castiga bonusuri de performanta destul de frumusele.

Exista prime de sarbatori, challenge-uri si spor de vechime, program in doua ture pentru ca studiosii sa mearga la cursuri, iar lenesii sa doarma pana la 2. Ce vreti mai mult?

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?