Interviuri companie Nobel Telecom

Dificultate Interviu
7 interviuri

3.14
Foarte dificil

Mediu

Foarte usor
Experienta Interviu
Pozitiva83.33%
Neutra0%
Negativa16.67%

Interviu Customer Service Representative

Am fost la interviu in Februarie 2017, in Bucuresti.
Durata interviu: 1 Zile.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?
Customer Service Representative with English

Partea propriu zisa cu interviul fata in fata cu cele doua tipe a decurs oarecum bine, ma asteptam sa cunoasca mai bine limba engleza din moment ce numai una dintre ele a vorbit cu mine in limba engleza cealalta se plictisea de moarte probabil nu stia limba engleza sau nu o interesa prea tare ce avea de facut pe ziua respectiva.
S-au cam incurcat in afirmatii si in detalii despre sarcinile postului la care am aplicat eu si nu prea au avut o exprimare clara si concisa saracele de ele dar probabil sunt la inceput si le inteleg ca nu e usor la inceput...
E nevoie de mai mult profesionalism si claritate in exprimare si mai multa atentie la detalii si evident sa spunem adevarul si nu ceea ce credem noi ca vor ceilalti sa auda.....

Intrebari si teste la interviu
Am avut test la limba engleza scris la alegere despre un eseu pe una din temele prezentate pe foaie.
Dupa am avut test grila tot la engleza pe calculator la ei. Ambele teste au fost foarte usoare cel putin pentru mine dat fiind faptul ca am invatat limba engleza de la gradinita pana in clasa a 12-a.
Dintotdeauna am avut aplecare spre limbile straine si mi-a placut enorm sa citesc literatura veche a limbii engleze si cinematografia engleza si americana.
Test Raven sau de masurare a inteligentei care mi s-a parut destul de bizar si lipsit de sens daca e sa ne gandim ca o asemenea modalitate superficiala poate cu adevarat sa "evalueze" cu adevarat potentialul si capacitatea reala a unei candidate sau a unui candidat.
Dupa am discutat la interviu cu doua fete care mi-au spus ca sunt angajate de putina vreme si lucrau la departamentul de resurse umane.
Am discutat in romana mare parte din interviul "face-to-face" si vreo 10-15 minute in limba engleza.
Mi-au descris sarcinile de lucru si responsabilitatile mele, programul de lucru etc si partea de antrenament in care voi fi invatat tot ce trebuie sa stiu pentru a lucra corect si eficient.
Lucreaza in special cu americanii obisnuiti care folosesc serviciile lor unii sunt imigranti si nu stapanesc foarte bine limba engleza cel putin asa mi au zis ele.

Sfat pentru alti candidati
Astept sa primesc de la ei oferta sa vad ce verdict au sa imi dea si daca imi convine salariul si celelalte posibile bonusuri si avantaje.

Nu strica sa va duceti nu aveti ce sa pierdeti in afara de cateva ore...
Macar mai cunoasteti si voi cum e viata prin mediul de lucru si de afaceri de la noi si sa va faceti o parere cat de cat despre mediul de lucru si calitatea oamenilor de acolo atat cat e posibil in timpul cat il petreceti pe acolo.

Ca sediu si asezare geografica e o zona buna, cladire inalta pentru Bucuresti destul de moderna asa cum vedeti prin filmele americane fara gluma.... :)))

Zambiti daca puteti si nu va vindeti ieftin ca ei pe asta profita.
Nu fiti disperati si fiti increzatori si curajosi si cu demnitate.

Interviu Customer Service

Am fost la interviu in Aprilie 2016, in Bucuresti.
Durata interviu: 1 Saptamani.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?
Foarte fluent si eficient.

Intrebari si teste la interviu
Confidential

Sfat pentru alti candidati
Dati-va silinta.

Sunt utile aceste informatii?
Ajuta si tu comunitatea impartasind detalii despre procesul de interviuri la Nobel Telecom

Adauga interviu

Interviu Customer Support Representative

Am fost la interviu in Februarie 2016, in Bucuresti.
Durata interviu: 4 Zile.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?
Am fost sunata si apoi pe parcursul celor 4 zile am dat mai multe teste.

Intrebari si teste la interviu
Test de inteligenta, test de personalitate, test psihologic, test de logica si test de Limba Engleza

Sfat pentru alti candidati
Be honest and relaxed

Interviu Customer Support Representative

Am fost la interviu in Ianuarie 2016, in Bucuresti.
Durata interviu: 5 Zile.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?
Am fost invitat la un interviu de grup, unde ne-am prezentat pe rand o data cu hr-ul si trainer-ul cu care urma sa lucram.
Am fost sunat sa sustin testele de limba engleza si iq care pentru un nivel mediu/avansat de engleza au fost foarte usoare.
Dupa rezultatele testelor am vorbit pe rand dar in zile diferite cu managerul costumer service-ului apoi cu directorul de operatiuni.
Cel cu managerul departamentului a fost sustinut in engleza si am discutat despre diferite situatii care se pot intampla si cum as reactiona la ele.
Cel cu directorul de operatiuni a fost despre asteptarile mele vis a vis de mediul in care urmeaza sa lucrez daca voi fi acceptat.
In ultima etapa mi-a fost prezentata oferta pe care am si acceptat-o.

Atata timp cat esti sincer si relaxat la interviu te vei hotara repede daca mediul si job-ul este pentru tine sau nu.

Interviu Customer Support Representative

Am fost la interviu in Ianuarie 2016, in Bucuresti.
Durata interviu: 4 Zile.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?
Interviul a decurs destul de rapid, cu exceptia primului interviu, cel eliminatoriu, care a durat in jur de 1h30 - 2h, dupa aceea interviurile cu managerii au decurs mai rapid, ei vrand de asemenea sa ne cunoasca mai bine si sa ne testeze aptitudinile pe scurt.

Intrebari si teste la interviu
Testele de la interviu sunt de limba engleza gramatica, apoi un test de iq (eliminatoriu), un test de personalitate, apoi inca un test scris de limba engleza, urmat de testul final de logica.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?