Interviuri companie TELUS International Europe

Dificultate Interviu
5 interviuri

3
Foarte dificil

Mediu

Foarte usor
Experienta Interviu
Pozitiva0%
Neutra25%
Negativa75%

Interviu Customer Support Representative

Am fost la interviu in Aprilie 2017, in Bucuresti.
Durata interviu: 2 Zile.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?
Am fost sunat dupa ce am aplicat, am stabilit interviul a doua zi. Am mers acolo si am aflat ca trebuie sa dau un test scris in engleza, gramatica, de pus niste verbe la trecut si de facut o compunere. Timpul era de o ora, am terminat in 30 de minute fara sa ma grabesc. Mi s-a comunicat ca daca am punctajul necesar voi fi sunat in urmatoarele zile sa vin la alt interviu.

Am fost sunat chiar in aceeasi zi, mi s-a spus ca am avut punctaj bun si sa vin urmatoarea zi la interviu, ceea ce am si facut.
Interviul a fost sustinut in fata unei fete de la HR si a fost in romana si engleza. Dupa reactiile ei mi s-a parut ca m-am descurcat bine, ba chiar mi-a furnizat toate detaliile necesare unei viitoare colaborari; adica faptul ca in urma punctajului si a ceea ce ea si-a notat la interviu, un manager va selecta viitorii candidate pentru un interviu cu el si apoi pe Skype cu un reprezentant Riot.

Era miercuri si a zis ca cel tarziu vineri voi avea un raspuns. A trecut o saptamana si nu m-au mai sunat. Am dat mail sa vad ce se intampla, nu mi s-a raspuns la el. In cele din urma tot eu am sunat-o pe prima persoana cu care vorbisem sa o intreb de sanatate si mi-a zis sa stau linistit ca voi primi un raspuns. Urmatoarea zi am primit un raspuns pe mail cum ca nu am fost selectat.

Intrebari si teste la interviu
Am scris mai sus

Sfat pentru alti candidati
Sa isi incerce norocul dar sa nu aiba asteptari prea mari

Interviu Game support

Am fost la interviu in Februarie 2017, in Bucuresti.
Durata interviu: 3 Zile.
Dificultate interviu: Foarte dificil.

Cum a decurs interviu?
Am fost la interviu, apoi au disparut complet. A trebuit sa dau zeci de telefoane si mailuri ca sa imi raspunda si sa imi spna ca da am promovat, sa vin la al doilea interviu pentru ca sunt in total 4 interviuri !!!!!!!


Ma duc la al doilea interviu acum cateva zile, unde o doamna foarte agresiva ma ia la intrebari nesimtite si private, probabil asta e politica lor. Dupa acest interviu tot eu a trebuit din nou sa dau emailuri si telefoane sa aflu daca am trecut interviul, mi s-a raspuns rece "nu ati trecut "

Daca voua va place asa ceva, va recomand sa lucrati la ei.

Daca va respectati, va recomand se ii evitati.

Intrebari si teste la interviu
Limba engleza si tot felul de intrebari private fara bun simt

Sfat pentru alti candidati
Evitati aceasta companie

Sunt utile aceste informatii?
Ajuta si tu comunitatea impartasind detalii despre procesul de interviuri la TELUS International Europe

Adauga interviu

Interviu Customer Support Representative

Am fost la interviu in Iulie 2016, in Bucuresti.
Durata interviu: 1 Zile.
Dificultate interviu: Usor.

Cum a decurs interviu?
Ce pot sa spun, m-au sunat sa ma cheme la interviu pe la ora 14:30 cand afar sunt 33 de grade.. m.am dus mi.a pus un test in fata in limba engleza l.am facut cu atentie avea si o compunere la sfarsit tot in limba engleza, am scris toata pagina. Am asteptat pe hol rezultatul, a iesit un domn intr.o camasa si adidasi, cred ca era cel ce tinea interviurile, a vorbit cu fata de la receptie ca se duce sa fumeze o tigara, aceasta i.a dat testul meu, s.a uitat pe el 30 de secunde pe partea de compunere, pe primele 2 parti nici macar nu s.a uitat..a dat din cap ca nu, apoi a plecat, era sa ia testul dupa el afara la cat era de grabit sa iasa in pauza, oricum foarte urat din partea lor, tinand cont de faptul ca m.au chemat si am venit pe caldura de foc din cealalta parte a Bucurestiului, puteau macar sa imi arate ce am scris gresit...urat foarte urat din partea lor, nu asa se trateaza un interviu...imi pare rau ca am pierdut 2 ore pt 30 de secunde...

Intrebari si teste la interviu
Intrebarile si testele au fost super usoare dar modul de corectare a foat execrabil

Sfat pentru alti candidati
Sa nu patitit ce am patit eu.

Interviu Customer Support Representative

Am fost la interviu in Aprilie 2016, in Bucuresti.
Durata interviu: 2 Zile.
Dificultate interviu: Usor.

Cum a decurs interviu?
Totul a decurs foarte bine pana la interviul cu managerul, un hipster neprofesional. Pentru orice raspuns, avea ceva de comentat. Ma sfida din priviri, nu mi se parea ca ma ia in serios, probabil nu credea ca o fata stie detalii despre jocul respectiv. Intrebari extrem de cretine de genul "Cum ti se pare faptul ca primesti mai multa atentie cand jucatorii afla ca esti fata?". I am raspuns ca joc de placere, nu ca sa afle altii ca sunt fata, in concluzie aia nu stiu ca sunt fata. Si insista cu intrebarea asta (????). A mentionat de 2 ori minim faptul ca se lucreaza pentru Riot si cand m-a intrebat , i am raspuns ca mi ar placea sa lucrez pentru Riot. Doar ca sa imi spuna ca lucrez pentru telus , nu riot. Ce geniu, eu credeam ca sunt in cladirea de la riot . M-a chemat pentru interviu cu managerul din Bulgaria si mi-a cerut sa le aduc si Cv-ul in engleza. Le-am dat un mail in care le-am multumit pentru timpul acordat si i-am anuntat ca am acceptat alta oferta. Voiam acel job atat de mult, dar imi era groaza sa-l revad pe acel incompetent si mi -am imaginat ca asa ar fi tot colectivul si m-am speriat.

Sfat pentru alti candidati
Daca esti fata, nu aplica pentru suport online pentru League of Legends.

Interviu Agent Servicii Clienti

Am fost la interviu in Aprilie 2014, in Bucuresti.
Durata interviu: 3 Zile.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?
All interviews can be done in one day (once candidate not a duplicate).

- English and French Written test
- Computer Knowledge Test
- Typing speed test
- Physiological Test

Within 1 working day (24hrs) after face to face/ Skype interview, TELUS INTERNATIONAL EUROPE will offer/ decline the candidate based on the interview feedback.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?