17 lucruri pe care oamenii de succes le fac imediat ce ajung la birou




Joi, 11 Februarie 2016 0 comentarii 870 vizualizari

 

Primele minute la birou pot fi şi cele mai stresante, deoarece angajatul nu ştie ce va urma în acea zi de muncă. Pe de altă parte, primele 10 MINUTE la job pot determina cât de productivă va fi o persoană în continuarea programului.


„Trebuie să începi ziua de muncă „cu dreptul”, acest lucru nu e important doar pentru relaţiile interpersonale. E important pentru productivitate, mai ales pentru oamenii foarte ocupaţi”, spune Michael Kerry, un speaker internaţional şi autorul cărţii „You Can't Be Serious! Putting Humor to Work”, citat de independent.co.uk.

 

„Primele 10 MINUTE pot determina tonul şi atitudinea pentru ziua respectivă de muncă, deci e important să o începi cum trebuie”, spune acesta.

 

Lynn Taylor, expertă în resurse umane, este de acord cu speakerul motivaţional. „Aceste momente aparent banale pot stabili un şablon pentru restul zilei”.

 

„Primele minute la birou pot fi şi cele mai stresante, din cauza nivelului de anxietate. Mai exact, nu ştii ce urmează în acea zi - crize, întâlniri, şedinţe, provocări, o vizită în biroul şefului etc”.

 

Angajaţii au nevoie de o stăpânire de sine, o gândire pozitivă şi o disciplină „de fier”, care să înceapă dimineaţă. Astfel, vor putea contracara „gravitaţia negativă” care îi determină să se predea în faţa provocărilor, explică Lynn.

 

Kerr spune că oamenii de succes au o rutină şi obiceiuri bine stabilite. „Aceste obiceiuri ajută la clădirea succesului. Momentul-cheie al formării lor este DIMINEAŢA, la primele ore”.

 

Ce fac oamenii de succes în primele 10 MINUTE după ce ajung la birou?

 

MEDITEAZĂ

Atingerea celor mai bune rezultate necesită o meditaţie profundă, spune Taylor. „Oamenii de succes meditează în linişte şi solitudine. Se întreabă dacă pot îndeplini planurile, care este stadiul unui proiect, ce pot realiza în acea zi?”

 

ÎŞI ACORDĂ UN MOMENT DE RESPIRO

„S-ar putea să vi se pară doar nişte „adepţi ai lui Buddha”, dar pentru ei e important”, spune Kerr. „Dacă vii la muncă şi plonjezi direct într-o situaţie stresantă, cu telefoane care sună şi oameni care roiesc în jurul tău, ai putea să te simţi suprasolicitat, atât profesional, cât şi emoţional şi alţi oameni ţi-ar face agenda”, explică Kerr. „Calibrarea” propriilor obiective şi prezenţa de spirit te vor ajuta să treci cu bine peste ziua respectivă, să ai un control bun asupra activităţii tale.

 

SE ACOMODEAZĂ

Oamenii de succes se acomodează la locul de muncă, îşi reglează scaunul, pentru a evita durerile de spate şi obiectele pe care le folosesc cel mai des - telefoane, tastatură, maus etc. „Asigură-ţi un iluminat corespunzător”, avertizează Kerr. „Mediul de lucru trebuie să fie ergonomic şi funcţional”.

 

ÎŞI ORGANIZEAZĂ SPAŢIUL DE LUCRU

Atunci când nu îşi găsesc lucrurile pe care le caută la birou, angajaţii devin nervoşi şi pierd vremea. Un birou curat înseamnă o minte curată şi focusată, spune Kerr.

 

FAC MIŞCARE

Oamenii de succes se asigură că nu rămân sedentari la locul de muncă. „Faceţi mişcare câteva minute”, sugerează Taylor. „Veţi putea sta drept în faţa audienţei!”

 

ÎŞI REVIZUIESC PLANURILE ŞI PRIORITĂŢILE

„Priorităţile şi task-urile, pe primul loc!”, recomandă Taylor. „Nu apela doar la o listă, prioritizează cum trebuie toate sarcinile şi proiectele”. E vital să finalizezi cele mai importante lucruri la începutul zilei, deoarece atunci ai cea mai bună energie.


VĂD SUCCESUL ACOLO UNDE ALŢII NU-L OBSERVĂ

Prin anticiparea succesului proiectelor lor, oamenii de succces determină paşii necesari pentru îndeplinirea obiectivelor „Astfel, nu se abat de la plan şi se concentrează asupra aspectelor cu adevărat importante ale proiectelor”, explică Kerr.

 

NU FAC MAI MULTE LUCRURI ÎN ACELAŞI TIMP

Contrar aşteptărilor, oamenii de succes nu fac mai multe lucruri deodată, deoarece acestea consumă energie şi timp. Dimineaţa, ei ar putea fi tentaţi să accelereze producţia, dar n-o fac. Potrivit unui studiu al Universităţii Standord, multitasking-ul este mai puţin productiv decât abordarea individuală a sarcinilor profesionale.

 

ANTICIPEAZĂ ELEMENTELE DE DISTRAGERE A ATENŢIEI

La locul de muncă, distragerea atenţiei reprezintă un fenomen des întâlnit şi „natural”. „Telefoane care nu au prioritate, întâlniri inutile, colegi vorbăreţi, email-uri inutile, social media sau notificări neimportante - toate aceste elemente nu fac altceva decât să-ţi distragă atenţia de la scopul zilei”.

 

ŞTIU SĂ SPUNĂ „NU”

„Oamenii de succes ştiu să profite din plin de primele minute la birou”, spune Taylor. „Pot fi diplomaţi şi amabili şi când spun „NU”. Ei nu încearcă să mulţumească pe toată lumea. „În general, nimeni nu va fi pe deplin mulţumit, oricât efort ai depune”, spune Taylor.

 

BLOCHEAZĂ ENERGIA NEGATIVĂ

Oamenii de succes nu capitulează în faţa provocărilor şi le „cântăresc” în funcţie de priorităţi. „Pur şi simplu le pun în cutii diferite”, explică Taylor.

 

ÎŞI SALUTĂ ECHIPA

„Indiferent de rolul pe care îl are un lider, e important să îşi salute angajaţii”, explică Kerr. Taylor spune că o vorbă bună din partea şefului, îndreptată către echipă, va cântări greu în performanţe. „Pentru a avea o carieră de succes, nu poţi ignora calităţile celor din jur”, spune aceasta. „Mai mult, abordarea umană poate fi „contagioasă””.

 

IAU „PULSUL” ANGAJAŢILOR/COLEGILOR

Şefii adevăraţi iau „pulsul” angajaţilor, la primele ore ale dimineţii, pentru a se asigura că sunt implicaţi şi motivaţi. „Dintr-o singură privire, aceşti profesionişti pot „citi” nivelul de energie şi satisfacţie din rândul angajaţilor”, spune Taylor.

 

ZÂMBESC DES

 

Întreg articolul poate fi citit accesând sursa.

Sursa: Gandul.info

Vezi toate stirile>>

Nu sunt comentarii. Fii primul care comenteaza acest articol!
Pentru a putea comenta va rugam sa intrati in contul dumneavoastra. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici, nu dureaza mai mult de un minut.

Locuri de munca

Ultimele oferte de munca
Freelancer IT
BUCURESTI, Timisoara
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 06.12.2016
Societe Generale European ...
BUCURESTI
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 23.02.2017
Centrul Medical Unirea - ...
BUCURESTI
full-time / 0 - 1 an experienta
Actualizat la: 15.02.2017
EEU Software
BUCURESTI
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 14.02.2017
ALTEN Romania
Timisoara
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 05.12.2016

Cele mai recente evaluari pachet beneficii

Ultimele informatii pachet beneficii
UniCredit Bank
  • Concediu medical
  • Asigurari servicii medicale
Analist ...
OMV Petrom - Global Solutions
  • Telefon de serviciu
  • Concediu medical
Manager
Raiffeisen Bank
  • Asigurari servicii medicale
  • Traininguri / formari ...
Analist
Holzindustrie Schweighofer ...
  • Concediu medical
  • Concediu de maternitate & ...
Manipulant
Endava
  • Program flexibil de lucru
  • Asigurari servicii medicale
Software ...

Cele mai recente comentarii

Ultimele comentarii si evaluari despre firmele din Romania

Vodafone Romania


Chiula

Bună tuturor! Cine poate să-mi zică care este salariul pentru un PMO? Și cum decurge interviu? ...

GTS Telecom


Andrul

Job interviu intrebari pentru pozitia NOC:   1. Descrieti cum functioneaza comanda ...

Avestis International SRL


Pion

Un bax de hârtie costa 20-30 de lei... atâta costa și onoarea voastră în fața ...

Emerson Romania


elz

Eu am aplicat pentru o pozitie si cand am fost contactat mi-au spus ca s-au gandit, analizand ...

Hilti Romania


Cristugeorge

Dintre cei ce ati comentat si sunteti in continuare angajati, imi puteti spune mai multe detalii ...
calculator Salarii

Cele mai recente informatii despre salarii

Ultimele informatii despre salarii
Junior Project Manager
Nielsen Romania
1500 RON
Agent Servicii Clienti
Webhelp Romania
3000 RON
Analist servicii clienti
Allianz Worldwide Partners
2500 RON
4000 RON
Project manager
Accenture Romania
6000 RON

Cele mai recente evaluari

Ultimele evaluari firme

Cele mai recente stiri

Noutati din domeniul resurselor umane

Reprezentații Rolls Royce, Riot Games și Hogan Assessments pentru prima dată în România>>

Au început înscrierile la ediția cu numărul 20 a celui mai mare târg internațional de universități din Sud-Estul Europei>>

David Deacon, Chief Talent Officer, Mastercard - despre cum poti dezvolta potentialul companiei tale>>

Femei de top din domenii precum antreprenoriat, jurnalism, arhitectură, sport, cercetare sau economie, atât din țară cât și din străinătate, au confirmat prezența la cel mai important eveniment de leadership feminin din estul Europei: Conferința de Leadership Feminin The Woman[...]
Fiecare specialist în resurse umane se bucură atunci când a reuşit să-l selecteze pe cel mai bun candidat într-un post. Un moment mai puţin plăcut este acela în care un angajat alege să demisioneze[...]

VEZI MAI MULTE STIRI >>

Ne poti urmari si pe TwitterTwitter, Google+Google Plus sau FacebookFacebook
Toate firmele Despre proiect Cum functioneaza? Termeni si conditii de utilizare Publicitate Contact

www.undelucram.ro 2011-2017