17 lucruri pe care oamenii de succes le fac imediat ce ajung la birou




Joi, 11 Februarie 2016 0 comentarii 856 vizualizari

 

Primele minute la birou pot fi şi cele mai stresante, deoarece angajatul nu ştie ce va urma în acea zi de muncă. Pe de altă parte, primele 10 MINUTE la job pot determina cât de productivă va fi o persoană în continuarea programului.


„Trebuie să începi ziua de muncă „cu dreptul”, acest lucru nu e important doar pentru relaţiile interpersonale. E important pentru productivitate, mai ales pentru oamenii foarte ocupaţi”, spune Michael Kerry, un speaker internaţional şi autorul cărţii „You Can't Be Serious! Putting Humor to Work”, citat de independent.co.uk.

 

„Primele 10 MINUTE pot determina tonul şi atitudinea pentru ziua respectivă de muncă, deci e important să o începi cum trebuie”, spune acesta.

 

Lynn Taylor, expertă în resurse umane, este de acord cu speakerul motivaţional. „Aceste momente aparent banale pot stabili un şablon pentru restul zilei”.

 

„Primele minute la birou pot fi şi cele mai stresante, din cauza nivelului de anxietate. Mai exact, nu ştii ce urmează în acea zi - crize, întâlniri, şedinţe, provocări, o vizită în biroul şefului etc”.

 

Angajaţii au nevoie de o stăpânire de sine, o gândire pozitivă şi o disciplină „de fier”, care să înceapă dimineaţă. Astfel, vor putea contracara „gravitaţia negativă” care îi determină să se predea în faţa provocărilor, explică Lynn.

 

Kerr spune că oamenii de succes au o rutină şi obiceiuri bine stabilite. „Aceste obiceiuri ajută la clădirea succesului. Momentul-cheie al formării lor este DIMINEAŢA, la primele ore”.

 

Ce fac oamenii de succes în primele 10 MINUTE după ce ajung la birou?

 

MEDITEAZĂ

Atingerea celor mai bune rezultate necesită o meditaţie profundă, spune Taylor. „Oamenii de succes meditează în linişte şi solitudine. Se întreabă dacă pot îndeplini planurile, care este stadiul unui proiect, ce pot realiza în acea zi?”

 

ÎŞI ACORDĂ UN MOMENT DE RESPIRO

„S-ar putea să vi se pară doar nişte „adepţi ai lui Buddha”, dar pentru ei e important”, spune Kerr. „Dacă vii la muncă şi plonjezi direct într-o situaţie stresantă, cu telefoane care sună şi oameni care roiesc în jurul tău, ai putea să te simţi suprasolicitat, atât profesional, cât şi emoţional şi alţi oameni ţi-ar face agenda”, explică Kerr. „Calibrarea” propriilor obiective şi prezenţa de spirit te vor ajuta să treci cu bine peste ziua respectivă, să ai un control bun asupra activităţii tale.

 

SE ACOMODEAZĂ

Oamenii de succes se acomodează la locul de muncă, îşi reglează scaunul, pentru a evita durerile de spate şi obiectele pe care le folosesc cel mai des - telefoane, tastatură, maus etc. „Asigură-ţi un iluminat corespunzător”, avertizează Kerr. „Mediul de lucru trebuie să fie ergonomic şi funcţional”.

 

ÎŞI ORGANIZEAZĂ SPAŢIUL DE LUCRU

Atunci când nu îşi găsesc lucrurile pe care le caută la birou, angajaţii devin nervoşi şi pierd vremea. Un birou curat înseamnă o minte curată şi focusată, spune Kerr.

 

FAC MIŞCARE

Oamenii de succes se asigură că nu rămân sedentari la locul de muncă. „Faceţi mişcare câteva minute”, sugerează Taylor. „Veţi putea sta drept în faţa audienţei!”

 

ÎŞI REVIZUIESC PLANURILE ŞI PRIORITĂŢILE

„Priorităţile şi task-urile, pe primul loc!”, recomandă Taylor. „Nu apela doar la o listă, prioritizează cum trebuie toate sarcinile şi proiectele”. E vital să finalizezi cele mai importante lucruri la începutul zilei, deoarece atunci ai cea mai bună energie.


VĂD SUCCESUL ACOLO UNDE ALŢII NU-L OBSERVĂ

Prin anticiparea succesului proiectelor lor, oamenii de succces determină paşii necesari pentru îndeplinirea obiectivelor „Astfel, nu se abat de la plan şi se concentrează asupra aspectelor cu adevărat importante ale proiectelor”, explică Kerr.

 

NU FAC MAI MULTE LUCRURI ÎN ACELAŞI TIMP

Contrar aşteptărilor, oamenii de succes nu fac mai multe lucruri deodată, deoarece acestea consumă energie şi timp. Dimineaţa, ei ar putea fi tentaţi să accelereze producţia, dar n-o fac. Potrivit unui studiu al Universităţii Standord, multitasking-ul este mai puţin productiv decât abordarea individuală a sarcinilor profesionale.

 

ANTICIPEAZĂ ELEMENTELE DE DISTRAGERE A ATENŢIEI

La locul de muncă, distragerea atenţiei reprezintă un fenomen des întâlnit şi „natural”. „Telefoane care nu au prioritate, întâlniri inutile, colegi vorbăreţi, email-uri inutile, social media sau notificări neimportante - toate aceste elemente nu fac altceva decât să-ţi distragă atenţia de la scopul zilei”.

 

ŞTIU SĂ SPUNĂ „NU”

„Oamenii de succes ştiu să profite din plin de primele minute la birou”, spune Taylor. „Pot fi diplomaţi şi amabili şi când spun „NU”. Ei nu încearcă să mulţumească pe toată lumea. „În general, nimeni nu va fi pe deplin mulţumit, oricât efort ai depune”, spune Taylor.

 

BLOCHEAZĂ ENERGIA NEGATIVĂ

Oamenii de succes nu capitulează în faţa provocărilor şi le „cântăresc” în funcţie de priorităţi. „Pur şi simplu le pun în cutii diferite”, explică Taylor.

 

ÎŞI SALUTĂ ECHIPA

„Indiferent de rolul pe care îl are un lider, e important să îşi salute angajaţii”, explică Kerr. Taylor spune că o vorbă bună din partea şefului, îndreptată către echipă, va cântări greu în performanţe. „Pentru a avea o carieră de succes, nu poţi ignora calităţile celor din jur”, spune aceasta. „Mai mult, abordarea umană poate fi „contagioasă””.

 

IAU „PULSUL” ANGAJAŢILOR/COLEGILOR

Şefii adevăraţi iau „pulsul” angajaţilor, la primele ore ale dimineţii, pentru a se asigura că sunt implicaţi şi motivaţi. „Dintr-o singură privire, aceşti profesionişti pot „citi” nivelul de energie şi satisfacţie din rândul angajaţilor”, spune Taylor.

 

ZÂMBESC DES

 

Întreg articolul poate fi citit accesând sursa.

Sursa: Gandul.info

Vezi toate stirile>>

Nu sunt comentarii. Fii primul care comenteaza acest articol!
Pentru a putea comenta va rugam sa intrati in contul dumneavoastra. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici, nu dureaza mai mult de un minut.

Locuri de munca

Ultimele oferte de munca
Manpower Romania
BUCURESTI
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 16.01.2017
Continental Automotive Group ...
Timisoara
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 22.11.2016
UPA Solutions
BUCURESTI
full-time / 0 - 1 an experienta
Actualizat la: 02.12.2016
NN Asigurari de Viata
Tecuci, Galati
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 12.12.2016
House of Progress
BUCURESTI, Strainatate, Job national
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 29.12.2016

Cele mai recente evaluari pachet beneficii

Ultimele informatii pachet beneficii
Genpact Romania
  • Teambuildinguri / evenimente ...
  • Asigurari servicii medicale
Procurement ...
Bombardier Transportation
  • Program flexibil de lucru
  • Tichete cadou
Senior Analyst
Hydro Environment Consulting
  • Program flexibil de lucru
  • Concediu medical
Inginer ...
Evalueserve SRL
  • Teambuildinguri / evenimente ...
  • Asigurari servicii medicale
Business ...
Tezaur Investment Group
  • Program flexibil de lucru
  • Tichete cadou
Ofiter amanet

Cele mai recente comentarii

Ultimele comentarii si evaluari despre firmele din Romania

Centrul Medical Romar


Anonim6

Nu plătesc salariile !!!! Pur și simplu uita ziua când trebuie sa îți dea banii ...

Depot 96


Deea_1

Bună ziua, am fost chemata la interviu pe postul de operator magazin Online și ce credeți ca mă ...

Mindit Consulting


Cetateanul

Despre ce post era vorba ?

Metrorex SA


nelutu

@bostanLa Metrorex, zis si Pilerex se angajeaza doar pe pile sau spaga. Un fost coleg de liceu ...

Ipsos Research Romania


junior2970

Buna seara!Pentru un post de junior data analyst testul este in limba engleză?Seara frumoasa!
calculator Salarii

Cele mai recente informatii despre salarii

Ultimele informatii despre salarii
Manager de produs
Rentrop&Straton
1600 RON
Systems Analyst
Vodafone Romania
5000 RON
Consilier clienti
Ilex Com
1000 RON
Senior Analyst
Bombardier Transportation
3500 RON
Business analyst
Evalueserve SRL
2000 RON

Cele mai recente evaluari

Ultimele evaluari firme

Cele mai recente stiri

Noutati din domeniul resurselor umane

Câştigul salarial mediu în luna noiembrie 2016>>

Ce așteptări au angajatorii de la candidați în 2017?>>

Esențial pe agenda HR-ului: 29-30 martie, HR Summit Cluj-Napoca>>

Ella Björns, Senior Global Consultant pentru FranklinCovey Education, companie de talie globală care a lansat publicații celebre precum 7 Habits of Highly Effective People sau Leader in Me, participă între 14 și 15 martie 2017 în calitate de speaker la Conferința de Leadership Feminin The Woman[...]
Expații care muncesc în Elveția sunt cei mai bine plătiți din lume, câștigând în medie 188.275 de dolari pe an[...]

VEZI MAI MULTE STIRI >>

Ne poti urmari si pe TwitterTwitter, Google+Google Plus sau FacebookFacebook
Toate firmele Despre proiect Cum functioneaza? Termeni si conditii de utilizare Publicitate Contact

www.undelucram.ro 2011-2017