5 dorințe secrete ale fiecărui angajat


Marti, 13 Septembrie 2016 785 vizualizari

 

În noua lume a muncii, putem observa un nou trend: leadership-ul ce pune oamenii pe primul loc. Angajatorii din orice punct de pe glob au început să conștientizeze faptul că adevăratul secret pentru a-ți dezvolta afacerea și pentru a obține succesul este te concentrezi asupra satisfacției și engagement-ului angajaților. Odată cu această nouă preocupare, cultura organizațională, beneficiile angajaților și recunoașterea meritelor prin diferite recompense simbolice devin considerabil mai importante. Putem observa o creștere în frecvența programelor de lucru flexibile, mai mult sprijin pentru dezvoltarea carierei angajaților și din ce în ce mai multe ocazii de a te simți bine sau chiar distra la locul de muncă. Dar pentru a vă atinge obiectivul de a crea cel mai plăcut loc de muncă, nu uitați de existența unor nevoi de bază ale angajaților ce ar trebui să fie în topul priorităților oricărui angajator.

 

Acestea sunt cinci dorințe ale oricărui angajat, cu toate că aceștia nu și le exprimă:

 

Siguranță psihologică.

 

Siguranța psihologică reprezintă pentru membrii unui grup credința comună că, în mediul respectiv, este ok să-ți asumi riscuri. Acest fenomen creează un sentiment de încredere în faptul că echipa nu va respinge, umili sau pedepsi pe cineva pentru că își exprimă opinia, a spun Amy Edmondson într-un studiu din 1999.

 

Pentru a dezvolta aceasta siguranță psihologică, trebuie să vă asigurați că angajații se respectă între ei și că fiecare dintre aceștia este auzit. Potrivit lui Charles Duhigg, pentru a dezvolta o siguranță psihologică, liderii echipelor trebuie să modeleze comportamentele potrivite. Liderii nu ar trebui să-și întrerupă colegii atunci când vorbesc, ci să demonstreze faptul că îi ascultă cu adevărat. Liderii trebuie să recunoască atunci când greșesc și să nu încheie întâlnirile până când nu și-a spus fiecare membru al echipei părerea .

 

Autonomie în organizarea propriului program.

 

Potrivit unui studiu din 2010 efectuat de psihologii de la Universitatea Columbia, “nevoia de a deține controlul este un imperativ biologic”. Primul pas în motivarea angajaților este să le oferiți oportunitatea de a lua propriile decizii. Așa cum declară Duhigg, “Atunci când oamenii consideră că dețin controlul, tind să lucreze mult mai din greu. Ei devin, în general, mult mai încrezători în propriile forțe și depășesc obstacolele mai rapid.”

 

Feedback constructiv.

 

Numeroase studii au arătat importanța feedback-ului constructiv. Feedback-ul nu doar că ajuta angajații să facă o treabă mai bună (crescând, în consecință, chiar și profitul), ci le și crește motivația de a se dezvolta pe plan personal și profesional. Deși ne ferim deseori să oferim feedback la locul de muncă, în prezent acesta a devenit o necesitate, ce poate fi o experiență plăcută și productivă pentru toți cei implicați.

 

Întreg articolul poate fi citit accesând sursa.

Articol scris de: www.dorudima.ro

Vezi toate stirile>>

Nu sunt comentarii. Fii primul care comenteaza acest articol!
Pentru a putea comenta va rugam sa intrati in contul dumneavoastra. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici, nu dureaza mai mult de un minut.