5 lucruri subtile facute de seful tau prin care ar trebui sa intelegi ca nu te place


Luni, 30 Mai 2016 1049 vizualizari

 

Cu totii ne dorim sa ne intelegem bine cu colegii de munca si sa fim niste persoane placute, mai ales cu cei din conducere. Acestia sunt cei care iau decizii in legatura cu avansarea noastra, ne majoreaza salariul si ne analizeaza performantele. Asa ca o relatie proasta cu ei nu reprezinta cea mai buna idee cand vrei sa iti cladesti o cariera promitatoare.

 

Daca sefii tai nu te plac, ai vrea sa stii acest lucru pentru a putea indrepta situatia, chiar daca uneori nu prea mai poti face nimic, iar amprenta care ti-a fost pusa iti va disparea doar in momentul in care iti schimbi job-ul.

 

Cei de la BusinessInsider au realizat o lista a semnelor subtile care iti vor da de inteles daca seful tau de place sau nu. Desigur, un sef care face aceste lucruri nu poate deveni un bun lider. In cazul in care vei observa ca tu esti printre putinii "destinatari" ale acestor gesturi, cel mai probabil seful tau nu te place.

 

1. Niciodata nu iti cere opinia si nici nu te implica in deciziile-cheie

 

Momentul in care seful tau nu iti acorda increderea necesara si nici nu doreste sa te implice in procesul de realizarea a unor lucruri importante din sfera ta de activitate este posibil ca acesta sa nu te placa.


2. Nu poate mentine un contact vizual cu tine

 

Acest lucru este caracteristic pentru majoritatea dintre noi. Momentul in care nu placi o persoana, iti este destul de greu sa pastrezi un contact vizual cu ea din cauza sentimentului neplacut pe care ti-l ofera interactiunea cu ea. Asa ca daca seful dumneavoastra nu va poate privi in ochi, nu este un semn prea bun.

 

3. Nu zambeste in prezenta ta

 

Lasand la o parte zilele proaste, pe care oricare dintre noi le avem, sau momentele de tensiune in care esti extrem de concentrat si incordat, daca seful tau si-a facut un obicei din a nu zambi in prezenta ta si de a nu-ti afisa o atitudine prietenoasa, atunci inseamna ca ceva nu e in regula.

 

4. Niciodata nu te intreaba despre viata ta personala sau despre familie, intotdeauna pastreaza conversatia doar la lucruri strict profesionale

 

Intreg articolul poate fi citit accesând sursa.

Articol scris de: Wall-street.ro

Vezi toate stirile>>

Nu sunt comentarii. Fii primul care comenteaza acest articol!
Pentru a putea comenta va rugam sa intrati in contul dumneavoastra. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici, nu dureaza mai mult de un minut.