Cu salariul la vedere. Cum sunt atrasi tinerii nehotarati catre un loc de munca


Joi, 3 Mai 2012 702 vizualizari

Mai 2012

 

Firmele care angajeaza operatori de call center au probleme din ce in ce mai mari in atragerea de tineri vorbitori de limbi straine. In aceste conditii, metoda pe care o folosesc este afisarea salariului inca din anuntul de angajare.

 

Numarul mare de firme de call center si resursele limitate de vorbitori de limbi straine care sa fie dispusi sa lucreze intr-un domeniu destul de stresant face ca unele firme sa pluseze cu salarii tot mai atractive.

O companie multinationala elvetiana, care angajeaza personal pentru activitate de direct marketing si call-center, precizeaza inca din anuntul de angajare ca salariile oferite pot ajunge chiar la 2.450 lei net pe luna.

Firma ofera posibilitatea unui orar flexibil (dimineata sau dupa-amiaza), de 6 sau 8 ore. Pentru programul de 6 ore, salariul variaza intre 1.300 RON si 1.900 RON net; pentru programul de 8 ore, salariul porneste de la 1.700 RON si poate ajunge la 2.450 RON.

Tinerii care vorbesc spaniola, italiana, rusa sau doar romana sunt angajati cu contract de munca si pot primi in plus premii pentru rezultate personale sau de grup.

O alta firma de call center angajeaza personal pentru preluarea apelurilor telefonice si a comenzilor si inregistrarea lor in sistemul informatic, oferind un salariu fix de 1.600 lei pe luna.

"Sunt doua motive pentru care firmele isi publica salariile in anunturile de angajare. Unele vor sa-i atraga pe candidatii nehotarati, altele, dimpotriva, vor sa-i impiedice sa candideze pe cei care au pretentii salariale prea mari", spune managerul unei firme de recrutare.

O firma din Bucuresti care angajeaza agenti de call center precizeaza ca ofera un salariu de 900 RON, plus bonusuri in functie de rezultate. O alta companie precizeaza ca "salariul de inceput este de 1.000 RON net, plus bonusuri de sarbatori legale".

O societate de servicii juridice si recuperari de creante din Bucuresti a primit aproape 200 de CV-uri, cu toate ca salariul de baza oferit pentru un job de call center cu program flexibil (4-6 ore) este sub salariul minim pe economie – doar 500 lei. La acesti bani se mai adauga un comision.

Articol scris de: www.realitatea.net

Vezi toate stirile>>

Nu sunt comentarii. Fii primul care comenteaza acest articol!
Pentru a putea comenta va rugam sa intrati in contul dumneavoastra. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici, nu dureaza mai mult de un minut.