Cultura organizațională, esențială pentru motivarea angajatului


Marti, 6 Septembrie 2016 715 vizualizari

 

Oamenii percep cariera diferit astăzi. Comparativ cu anii precedenţi, când timpul petrecut în companii era de cel puţin 10 ani, în prezent, un angajat îşi petrece timpul într-o companie maximum 4 ani. În consecinţă, acestea trebuie să ofere angajațiilor diversitate, alternative şi o nouă perspectivă asupra businessului. În acest context, programele de engagement, retenţie, team bulding-uri şi traininguri devin primordiale. Este nevoie de traininguri specifice, diversificate, la finalul cărora cursanţii să îşi schimbe atitudinea şi încrederea faţă de propriile limite şi în acelaşi timp, să îşi îmbunătăţească unele abilităţi.

 

Trainingul, formator de super-puteri

 

Importanța şi eficietizarea programelor de training sunt subiecte care fac parte din aria de expertiză a trainerilor SelfTrust Academy, Andrei Dunuță şi Alin Comșa, care se alătura în această toamnă comunităţii de HR.

 

Andrei Dunuta, Trainer SelfTrust Academy

 

Andrei Dunuță a fondat Self Trust Academy cu gândul că un bun vânzător are nevoie de o mulţime de abilităţi, de la public speaking la time management, de la comunicare la influențare, negociere şi leadership. În acelaşi timp, trebuie să transmită un sentiment de  încredere şi siguranţă clienţilor săi. Andrei activează în domeniul vânzărilor de când avea 19 de ani, iar pe parcursul carierei sale a reuşit să construiască în două din cele mai importante bănci din România, cele mai performante echipe în cadrul departamentelor de vânzări directe. 

 

Alin Comsa, Trainer SelfTrust Academy

 

Alin Comșa este trainer de peste 15 ani şi are o experienţă vastă în domeniul financiar-bancar, unde a avut rezultate impresionante în domeniul vânzărilor. La SelfTrust Academy este inspirat să îi ajute pe oameni să îşi recâştige încrederea în ceea ce pot şi să îi ajute să vadă cât de valoros este ceea ce au în interior.

 

Cultura unitară în organizaţii, prin diversitatea echipei

 

Cultura organizaţională a unei companii este componenta care îşi pune puternic amprenta asupra angajaţilor, transformând comportamentul lor în armonie cu normele şi valorile pe care le promovează. Colectivul companiei reprezintă astfel o singură cultură, chiar dacă aceştia se diferenţiază la nivel individual. Despre diversitate şi despre  modalitatea în care departamentul de resurse umane dezvoltă cultura organizaţională, discută Adriana Aionitoae, Head of People Development and Recruitment @ Endava, la HR Summit Iaşi. Adriana activează în Endava de peste 8 ani, fiind implicată în diverse proiecte: recrutare, programe de training, people development și cultură organizaţională. Crede în puterea muncii, în diversitatea de voci în echipă şi în dezvoltarea companiilor, punând oamenii şi dezvoltarea lor pe primul loc. 

 

De la motivarea tradiţională, la libertatea alegerii beneficiilor

 

Motivarea angajaţilor cu beneficii tradiţionale, cum ar fi salariul de bază, un pachet de sănătate şi tichete de masă, este o strategie care trebuie regândită. În ajutorul managerilor de resurse umane vin cei de la Benefit Online, care pun la dispoziţia companiilor o serie de beneficii extrasalariale adaptate nevoilor actuale. 

 

Adrian Sârbu, Co-Founder Benefit Online, activează în lumea antreprenorială, lansând un nou trend pe piaţa beneficiilor pentru angajaţi. Din 2014, împreună cu Stelian Bogza gestionează un sistem unic în România de beneficii flexibile. „Noua generaţie vrea să fie în control, vrea să-şi aleagă propriile beneficii. Este o modalitate fantastică de a le oferi angajaţilor ceea ce-şi doresc.”

 

Conferinţa de resurse umane HR Summit, organizată de Libero Events, reuneşte în fiecare an peste 400 de specialişti şi manageri de resurse umane. Detalii despre speakeri şi înscriere găsiţi pe site-ul oficial al evenimentului www.iasi.hrsummit.ro.  

 

 

Despre Conferința de Resurse Umane HR Summit

 

HR Summit este organizat de Libero Events, agenția de evenimente, B2B și B2C, sub semnătura căreia au loc conferințe și workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, Agile Day,  Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Fiscalitate 24.7, Signal Connect, dar și târguri:  Touristica.  

 

Persoana de contact: Bianca Tritean

Project Manager

E-mail: bianca@liberoevents.ro

Tel:     +40 773 392 398

Articol scris de: HR Summit Iaşi

Vezi toate stirile>>

Nu sunt comentarii. Fii primul care comenteaza acest articol!
Pentru a putea comenta va rugam sa intrati in contul dumneavoastra. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici, nu dureaza mai mult de un minut.