Cum trebuie sa arate CV-ul tau ca sa fii angajat PE LOC


Luni, 1 Octombrie 2012 945 vizualizari

1 octombrie 2012

 

Daca ai curajul sa risti la capitolul design si sa-ti creezi un CV iesit din comun, sansele de a atrage atentia angajatorilor si de a fi chemat la interviu sunt extrem de mari.

 

Nu este suficient ca un CV sa arate intr-un mod neobisnuit pentru ca posesorul lui sa fie angajat pe loc, insa angajatorii vor avea un indiciu concret cu privire la creativitatea, nonconformismul si dorinta de inovare a candidatului.

Recent, trustul media Huffington Post a recrutat un tanar american doar pentru ca si-a creat un CV impresionant, care a devenit rapid viral pe net.

"Nu am putut rezista sa nu-l angajam dupa ce i-am vazut infografia uimitoare creata pe post de CV", a declarat Arianna Huffington, patroana trustului de presa. Jurnalistii de la Business Insider au selectionat cele mai creative CV-uri pe care le-au primit sau le-au vazut (VEZI GALERIA FOTO de mai sus).

Un director de creatie si fotograf din Kenya, Omondi Abudho, si-a proiectat CV-ul ca pe o cutie cu indicatii "nutritioniste", utile pentru angajatori. Kenianul a primit rapid 3 oferte de colaborare de la agentii de publicitate.

Italianul Simone Fortunini si-a creat CV-ul dupa modelul Google Analytics, oferindu-le angajatorilor posibilitatea sa afle cat mai multe detalii despre aspectele care ii intereseaza.

Alte CV-uri prezentate de Business Insider (vezi Galeria foto de mai sus) pornesc de la idei la fel de neobisnuite: unul este creat dupa modelul unui ziar vechi, altul ofera replica unei pagini de Facebook etc.

Articol scris de: www.realitatea.net

Vezi toate stirile>>

Nu sunt comentarii. Fii primul care comenteaza acest articol!
Pentru a putea comenta va rugam sa intrati in contul dumneavoastra. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici, nu dureaza mai mult de un minut.