HR Director Internațional L'Oréal, prezent la HR Summit Iași




Marti, 20 Septembrie 2016 0 comentarii 392 vizualizari

 

Date ale biroului de statistică a pieței muncii din SUA arată că o dată la trei ani, cei care fac parte din generațiile Y și Milennials își dau demisia pentru a începe să lucreze pentru o altă companie. Retenția în cadrul companiilor din care aceștia fac parte devine o adevărata provocare.  Angajatorul trebuie să știe cum să atragă tinerii în contextul unei pieți dinamince și imprevizibile, engagementul devenind un punct de referință pentru managementul companiilor.  

 

16 super eroi, reprezentanți ai companiilor de renume precum Telekom, Ernst&Young, Cegeka România, The Searchologist, FM Logistic, Endava, Saint-Gobain, Continental vor pune în discuție la HR Summit Iași provocările pe care Departamentul de resurse umane le întâmpină. Aceștia vor împărtăși din experiența lor prin intermediul prezentărilor, workshop-urilor și a sesiunilor de debate, abordând probleme de actualitate pentru comunitatea de resurse umane. În același timp, vor oferi participanților șansa de a se implica activ, de a identifica noi oportunități de business și de a-și dezvolta deprinderile de super eroi.

 

Strategii internaționale aplicabile situațiilor universale

 

Despre modalitățile de retenție, atragerea candidaților, dezvoltare, dar și soluționarea deficitului de angajați va discuta Alina Perrin, HR Director Internațional L'Oréal, în cadrul Conferinței de Resurse Umane HR Summit Iași.

 

Alina Perrin, HR Director Internațional L'Oréal

 

Alina a absolvit L’Institut d’Etudes Politique la Paris, având o dublă specializare în relații internaționale și resurse umane. Este alături de L'Oréal încă din anul 2003, iar pe parcursul carierei sale a progresat în interiorul acestei companii, ocupând poziții de Product Manager, HR Manager L'Oréal România, HR Director L'Oréal România, HR Director Luxury Products Division L'Oreal Italia. În prezent, Alina se ocupă de pilotarea 360° a unei populații la nivel mondial, ocupând funcția de International HR Director L'Oréal.

 

Integrarea noilor angajați, preocupare constantă a Departamentului de HR

 

Scopul procesului de inducție este să faciliteze noului angajat integrarea cât mai rapidă, oferindu-i cunoștințele și informațiile de care are nevoie pentru a-și desfășura activitatea într-o modalitate optimă. Pe parcusul acestui proces, rolul specialistului HR este de a acorda noului angajat încredere, susținere și de oferi informații despre procedurile specifice departamentului. Procesul de inducție pentru noii angajați, în special pentru tinerii din generația Millennials, a devenit primordială pentru departamentul de HR. Acesta este subiectule pe care Viorel Jigman, reprezentant Siveco Romania, îl va aborda în cadrul workshop-ului susținut în prima zi a evenimentului.

 

Viorel Jigman, Siveco Romania

 

Cu peste 13 ani de experienta, Viorel este profesionist în domeniul eLearning, iar pe parcursul carierei a activat în calitate de Inginer Tehnic și Trainer, Manager Call-Center, Analist de business și Manager de Proiect. În prezent, acesta ocupă poziția de Product Manager Cloud Learning și Managerul departamentului AeL Dezvoltare în cadrul Siveco România. A coordonat cu succes peste 30 de proiecte la nivel național, internațional, dar și proiecte R&D din sfera publică și privată. Pe Viorel îl vei întalni la cea de-a XI-a ediție HR Summit, care va avea loc în Iași, în perioada 12-13 octombrie 2016.

 

Ți-ai completat agenda pentru luna octombrie? Participă la Săptămâna HR din Iași, în 5-13 octombrie!

 

Săptămâna dedicată HR-ilor pregătește pentru comunitatea ieșeană două evenimente de referință pentru industria resurselor umane: HR Summit și Târgul de Cariere. O săptămâna în care super-eroii companiilor naționale și internaționale de renume aduc noutățile din domeniu prin intermediul prezentărilor, studiilor de caz și al workshop-urilor. În același timp, specialiștii HR au ocazia să interacționeze cu tineri interesați de carieră la Târgul de Cariere, să realizeze interviuri pe loc și să ofere oportunități de promovare și de susținere a unor seminarii și workshop-uri pentru candidații TdC.

 

Va fi o săptămâna în care comunitatea de HR din capitala Moldovei se reunește într-un contex în care networkingul și knowledge sharingul sunt principiile de bază. Detalii pe www.targuldecariere.ro  și pe www.iasi.hrsummit.ro.

 

Despre Conferința de Resurse Umane HR Summit

 

HR Summit este organizat de Libero Events, agenția de evenimente, B2B și  B2C, sub semnătura căreia au loc conferințe și workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, Agile Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Fiscalitate 24.7, Signal Connect, dar şi târguri:  Touristica.

Vezi toate stirile>>

Nu sunt comentarii. Fii primul care comenteaza acest articol!
Pentru a putea comenta va rugam sa intrati in contul dumneavoastra. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici, nu dureaza mai mult de un minut.

Locuri de munca

Ultimele oferte de munca
Brainspotting SRL
Iasi, Job national
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 11.01.2017
OTP Advisors SRL
Buzau, Job national
full-time / Student/Absolvent
Actualizat la: 13.12.2016
Sales Consulting
BUCURESTI, Job national
full-time / 0 - 1 an experienta
Actualizat la: 05.01.2017
Universum Events
BUCURESTI
full-time / > 5 ani experienta
Actualizat la: 05.12.2016
Step Up
Timisoara
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 16.01.2017

Cele mai recente evaluari pachet beneficii

Ultimele informatii pachet beneficii
Hewlett Packard Enterprise
  • Tichete de masa
  • Concediu de crestere a ...
Analyst
WNS Global Services
  • Tichete de masa
  • Asigurare de viata
Customer Care ...
Ericsson Romania
  • Program flexibil de lucru
  • Traininguri / formari ...
Intern
Gameloft Romania
  • Asigurare de viata
  • Asigurare de pensie ...
Testing Engineer
Reinvent Consulting
  • Cafea sau sucuri oferite ...
  • Concediu de crestere a ...
Director Juridic

Cele mai recente comentarii

Ultimele comentarii si evaluari despre firmele din Romania

Alfa Metal Machinery Group


JaneDoe

Am avut si eu prilejul sa particip la un interviu aici. Comentariile mele se vor referi strict la ...

Exelectro Engineering SA


MarianaL

Acum mai multi ani erau o companie de proiectare pe parte electrica destul de slaba. Am avut ...

Berlin-Chemie A. Menarini


AnnA91

Se poate si alte păreri?Am fost la 2 interviuri la ei

Reinvent Consulting


AlexandraAlexa

Reinvent Consulting a ajuns sa fie a doua mea familie. Ma bucur sa lucrez intr-un mediu cu oameni ...

Centrul Medical Romar


Anonim6

Nu plătesc salariile !!!! Pur și simplu uita ziua când trebuie sa îți dea banii ...
calculator Salarii

Cele mai recente informatii despre salarii

Ultimele informatii despre salarii
Manager de produs
Rentrop&Straton
1600 RON
Systems Analyst
Vodafone Romania
5000 RON
Consilier clienti
Ilex Com
1000 RON
Senior Analyst
Bombardier Transportation
3500 RON
Business analyst
Evalueserve SRL
2000 RON

Cele mai recente stiri

Noutati din domeniul resurselor umane

Ce obiceiuri au oamenii cu salarii mari. Legatura stransa intre ce faci zi de zi si remuneratia ta lunara.>>

Câştigul salarial mediu în luna noiembrie 2016>>

Ce așteptări au angajatorii de la candidați în 2017?>>

HR Summit Cluj-Napoca se află pe agenda specialiștilor de resurse umane din zona Transilvaniei, reunind directori și manageri de HR, consultanți, traineri, coaches, reprezentanți media și ai mediului universitar, specialiști în Dreptul Muncii precum și din sitemul bancar și al sănătății[...]
Ella Björns, Senior Global Consultant pentru FranklinCovey Education, companie de talie globală care a lansat publicații celebre precum 7 Habits of Highly Effective People sau Leader in Me, participă între 14 și 15 martie 2017 în calitate de speaker la Conferința de Leadership Feminin The Woman[...]

VEZI MAI MULTE STIRI >>

Ne poti urmari si pe TwitterTwitter, Google+Google Plus sau FacebookFacebook
Toate firmele Despre proiect Cum functioneaza? Termeni si conditii de utilizare Publicitate Contact

www.undelucram.ro 2011-2017