Oana Delia Radu: „Evoluția fiecăruia depinde de capacitatea de adaptare”




Joi, 31 Martie 2016 0 comentarii 532 vizualizari

 

Raiffeisen Bank este o bancă austriacă care a ajuns să câştige o cotă de piaţă importantă în România.  Oana Delia Radu este Director Grup Retail Cluj la Raiffeisen Bank și ne mărturisește că nu crede în existența unor rețete sau soluții ideale, ci: „Eu cred foarte mult că evoluția fiecăruia depinde de capacitatea de adaptare. Cam așa arată vremurile din punctul meu de vedere: cine va fi cel mai adaptabil va merge cel mai bine și cel mai rapid înainte. Nu ține de cine este cel mai performant acum.” Drumul parcurs de către Oana Delia Radu până să ajungă să aibă în subordine 16 agenții Raiffeisen Bank și 100 oameni a  însemnat multă  muncă.

 

Cum a început totul?

 

Oana Delia Radu: Primul meu loc de muncă a fost ca purtător de cuvânt „Specialist Relații Publice” la o instituție de stat, iar după un an de zile mi-am dat seama că eu pot mai mult. Am fost recrutată de către o instituție financiară în urma unui anunț și am intrat într-un program de young managers. Am rămas acolo 10 ani trecând prin multe funcții: am lucrat în casierie, am fost consilier clienți, am avansat ca director de agenție și apoi ca director zonal, coordonând mai multe agenții și mai mulți oameni. Acum 4 ani jumătate am venit în Raiffeisen Bank ca Director de Grup Retail și am în subordine 16 agenții (Retail la Raiffeisen Bank înseamnă persoane fizice și companii cu cifra de afaceri de până la 5 milioane euro.)

 

Cum arată o zi din viața unui lider?

 

Oana Delia Radu: Fiecare zi e diferită și asta îmi place mult. Lucrăm cu clienți, cu oameni de afaceri, iar problemele lor de zi cu zi devin cele mai importante și pentru noi. Sunt programe operaționale, sunt probleme de creditare, sunt probleme de consultanță. Ai  o agendă de întâlniri zilnic, ai în spate un buget pe care trebuie să-l realizezi, ai oameni pe care trebuie să-i formezi și să-i coordonezi. […] Într-o companie de top cum e Raiffessen Bank, responsabilitatea e mare, iar dorința de-a face totul ca la carte ne ține mereu în priză.

 

Care este cel mai dificil aspect dintre cele menționate de dumneavoastră?

 

Oana Delia Radu: Cel mai dificil, dar și cel mai plăcut este să lucrezi cu oameni pentru oameni! Este dificil să reușești mereu să-i duci într-o zonă de performanță pentru că înainte de a fi angajați, suntem oameni și trebuie să ne găsim echilibru între ce facem în fiecare zi la muncă și ceea ce trebuie să facem în fiecare zi pentru noi și cei dragi. În zilele noastre devine un lucru din ce în ce mai dificil. Încerc însă, să-i fac pe colegii mei să vină cu plăcere la muncă în fiecare zi, iar pe clienții noștri să revină la bancă cu drag de câte ori au nevoie.

 

Pentru ca o instituție să funcționeze, foarte important este și modul de abordare al angajatorului față de angajat. Cum reușiți să vă impuneți, dar să nu transmiteți informațiile într-o manieră autoritară?

 

Oana Delia Radu: Mie nu îmi place să fiu foarte autoritară. Eu cred în relații de respect, cred în înțelegerea celuilalt. Pe de altă parte, cred în conștiința muncii. Cei care nu se potrivesc pe acest tipar, nu au cum să aibă rezultate. Cred în relații corecte cu oamenii, nu cred în modelul de conducere prin teroare, frică. […] Chiar dacă suntem în bancă și pare un sector mai strict și mai formal, noi oferim clienților căldură, înțelegere, ne dorim să-i ajutăm, să avem o relație apropiată cu fiecare client. Lucrul acesta se simte.

 

Cum gestionați relația cu colegii din cadrul băncii?

 

Oana Delia Radu: Cred că lucrurile merg bine atunci când oamenii vin cu plăcere la serviciu, iar atmosfera din jurul lor este una caldă. Trebuie să existe o chimie între oameni, nu e un univers perfect. Banca este proiecția societății în care trăim, iar noi cei care lucrăm de atâta vreme în mediul privat, avem o conștiință a muncii și a prețuirii clientului cu care lucrăm și asta este foarte important.  Lucrul acesta ne duce înainte.

 

Cum fidelizați clienții dumneavoastră și cum îi atrageți pe cei noi?

 

Oana Delia Radu: Oamenii au nevoie de bănci, asta e clar. Raiffeisen Bank încearcă să se diferențieze prin calitatea serviciilor și calitatea angajaților săi. Suntem preocupați de cum se simt clienții în bancă, de relația cu ei pe termen lung.

 

Raiffeisen Bank este implicată în acțiuni de voluntariat. Există timp și pentru această latură caritabilă?

 

Oana Delia Radu: Eu cred că da! Pentru că satisfacția pe care ți-o dau lucrurile acestea poate recompensa timpul pe care îl aloci. Dacă faci lucruri care îți plac, din suflet și cu plăcere, nu are importanță câte ore lucrezi. Raiffeisen Bank ca organizație se implică în comunitățile în care își desfășoară activitatea. Avem parteneriate cu asociații și fundații de prestigiu din România, iar angajații sunt încurajați să facă voluntariat. Avem carduri de donație și în fiecare lună din salariul nostru se duce o sumă automat la United Way pentru cazuri sociale. […] Suntem implicați în mod permanent ca organizație în sport, arta și cultură, educație, ecologie urbană - calitatea mediului urban și asistența socială.

 

Ce efecte are digitalizeaza asupra sistemului bancar?

 

Oana Delia Radu: Este un trend foarte actual. E clar ca ne îndreptăm spre digitalizare,  iar Clujul va fi în fruntea acestui trend, la nivelul României. Raiffeisen Bank e o instituție inovativă și vom fi fără îndoială, o bancă a viitorului, un ecosistem financiar preferat de clienți, o bancă avansată din punct de vedere tehnologic.  Aplicațiile noastre sunt foarte evoluate. Suntem printre primii care am ieșit pe piață cu aplicații pentru smartphone, avem un serviciu de Internet Banking performant, încurajăm “Viata fără cash”, avem multiple canale de acces la serviciile și produsele noastre – ATM-uri, POS-uri, Mașini multifuncționale „self banking” etc. Vrem sa fim o bancă digitală, dar foarte aproape de client.

 

Care sunt planurile dumneavoastră de viitor?

 

Oana Delia Radu: Sunt într-un proiect foarte ambițios aici: de rebranding Raiffeisen Bank, de accelerare a activității,  de construire a unor relații pe termen lung cu clienții noștri. Acesta e targetul pe care vreau să-l depășesc, cu care mă lupt în prezent pentru că suntem într-o piață extrem de competitivă. Acesta este proiectul cel mai important pentru mine. Nu văd un alt tip de evoluție pentru mine. Îmi văd eforturile și realizările în acest proiect care e important și pentru mine și pentru bancă. Le ziceam colegilor mei că e obiectivul meu să duc lucrurile cu rezultate foarte bune până la capăt.

Sursa: The Woman

Vezi toate stirile>>

Nu sunt comentarii. Fii primul care comenteaza acest articol!
Pentru a putea comenta va rugam sa intrati in contul dumneavoastra. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici, nu dureaza mai mult de un minut.

Locuri de munca

Ultimele oferte de munca
Talent Center
BUCURESTI
full-time / Student/Absolvent
Actualizat la: 14.02.2017
Sales Consulting
BUCURESTI, Job national
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 09.01.2017
Sales Consulting
Timisoara, Job national
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 14.02.2017
Nokia Solutions and Networks ...
Timisoara
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 23.02.2017
Secom
Pitesti
full-time / 1 - 5 ani experienta
Actualizat la: 07.02.2017

Cele mai recente evaluari pachet beneficii

Ultimele informatii pachet beneficii
Genpact Romania
  • Teambuildinguri / evenimente ...
  • Asigurari servicii medicale
Senior Process ...
UniCredit Bank
  • Asigurari servicii medicale
  • Traininguri / formari ...
Analist ...
OMV Petrom - Global Solutions
  • Asigurari servicii medicale
  • Traininguri / formari ...
Manager
Raiffeisen Bank
  • Asigurari servicii medicale
  • Traininguri / formari ...
Analist
Holzindustrie Schweighofer ...
  • Al 13-lea salariu
  • Concediu de maternitate & ...
Manipulant

Cele mai recente comentarii

Ultimele comentarii si evaluari despre firmele din Romania

Honeywell Romania


Macatumba

Confirm parerile exprimate in comentariile referitoare la neseriozitatea departamentului de ...

Meridian Grup


Aspiriko

Trainingul cum au zis si ceilalti dureaza 1 luna si este format din niste etape care nu au legatura ...

Salonpro SRL


vanzari

Am vazut ca au post liber economist, eram tentat sa aplic dar citind despre aceasta firma m-am ...

Gurucad SRL


popescua

Nu sunt TRANSPARENTI. Te cheama la interviu si te pun sa semnezi documente de ...

Autonet Import SRL


CrissCristi

Salutare,Am fost la interviu pentru postul de reprezentant vanzari piese camioane Bucuresti. ...
calculator Salarii

Cele mai recente informatii despre salarii

Ultimele informatii despre salarii
2700 RON
Agent vanzari
Meridian Grup
1430 RON
Junior Project Manager
Nielsen Romania
1500 RON
Agent Servicii Clienti
Webhelp Romania
3000 RON
Analist servicii clienti
Allianz Worldwide Partners
2500 RON

Cele mai recente evaluari

Ultimele evaluari firme

Cele mai recente stiri

Noutati din domeniul resurselor umane

Reprezentații Rolls Royce, Riot Games și Hogan Assessments pentru prima dată în România>>

Au început înscrierile la ediția cu numărul 20 a celui mai mare târg internațional de universități din Sud-Estul Europei>>

David Deacon, Chief Talent Officer, Mastercard - despre cum poti dezvolta potentialul companiei tale>>

Femei de top din domenii precum antreprenoriat, jurnalism, arhitectură, sport, cercetare sau economie, atât din țară cât și din străinătate, au confirmat prezența la cel mai important eveniment de leadership feminin din estul Europei: Conferința de Leadership Feminin The Woman[...]
Fiecare specialist în resurse umane se bucură atunci când a reuşit să-l selecteze pe cel mai bun candidat într-un post. Un moment mai puţin plăcut este acela în care un angajat alege să demisioneze[...]

VEZI MAI MULTE STIRI >>

Ne poti urmari si pe TwitterTwitter, Google+Google Plus sau FacebookFacebook
Toate firmele Despre proiect Cum functioneaza? Termeni si conditii de utilizare Publicitate Contact

www.undelucram.ro 2011-2017