Descriere job

CANDIDATUL IDEAL

·      Experienta de minimum 2 ani in vanzari din domeniul HORECA
·      Experienta de minimum 4 ani in vanzari,
·      Capacitate de analiza, sinteza si prioritizare
·      Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare, organizare, monitorizare
·      Gandire pozitiva, orientare spre rezultate, initiativa
·      Personalitate energica
·      Cunoasterea pietei din zona alocata
·      Cunostinte de operare PC (Word, Excel, e-mail)
·      Atitudine pozitiva, corectitudine, spirit de echipa
·      Disponibil pentru deplasare in zona alocata
·      Permis de conducere categoria B.

 
DESCRIEREA JOBULUI

Responsabilitati:

·      Prospectarea pietei si identificarea potentialului acesteia
·      Initiaza, dezvolta si mentine relatiile cu distribuitorii din zona alocata
·      Urmareste extinderea pietei si cresterea vanzarilor in cadrul zonei alocate
·      Prezentarea ofertelor de produs si pregatirea pentru degustare de produse  
·      Prezentarea si implementarea programelor comerciale
·      Negocierea contractelor comerciale si a activitatilor, in limitele agreate
·      Implementarea planurilor de vanzare si de activare
·      Initiaza si participa la sedintele de vanzari ale distribuitorilor din zona alocata
·      Monitorizarea platilor si termenele de plata
·      Activitati de marketing conform planului
·      Atingerea obiectivelor de vanzare, de buget si vizibilitate agreate
·      Intocmeste  rapoartele de vanzare si analizeaza  rezultatele obtinute
·      Prezentarea si realizarea ofertelor in concordanta cu nevoile clientilor
·      Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu principalii clienti prin vizite de lucru la sediul acestora
·      Monitorizeaza, analizeaza si raporteaza activitatile competitorilor

 
BENEFICII

 
·      Pachet salarial atractiv, adaptat pozitiei
·      Bonusuri lunare, trimestriale si anuale in functie de performante
·      Prime anuale de paste si craciun
·      lucrul intr-un mediu competitiv si dinamic
·      Posibilitati reale de avansare
·      Participarea la diverse programe de dezvoltare profesionala
·      Masina, laptop, telefon de serviciu

 
Daca crezi ca te potrivesti echipei si companiei noastre te invitam sa aplici pentru job si in cel mai scurt timp o sa fii contactat de Managerul national de vanzari pentru a stabili o intalnire on-line sau off-line

 

Let’s do it Romania!


Descrierea companiei

Compania s-a infiintat, ca o entitate separata fata de restul firmelor din portofoliu pentru a putea acorda toata atentia produselor si serviciilor furnizate. Aceasta a luat naștere din dorința de a aduce pe piața din Romania cele mai noi concepte/trenduri prezente la nivel mondial.

Activam pe segmentele de HoReCa si Retail (TT si MT) din anul 2015, fiind un proiect de succes, specializat in produse cu temperatura controlata, dar si ambientala, înregistrând in fiecare an dublarea cifrei de afaceri si cu planuri de viitor ambițioase si atent definite.

Ne mandrim cu faptul ca am fost primii furnizori care au pus pe piața cu succes conceptul de “ Ready to blend" smoothies ambalate la mono porție din fructe/legume congelate sau lamaie stoarsa (zeama de lămâie) proaspat si imediat congelata ( + alte citrice ), produse destinate industriei de Food service (bar, bucatarie, cofetarie, patiserie etc) si producției din industria alimentara.

In acest moment suntem prezenti cu produsele noastre in locatiile HORECA pe toate cele 3 paliere ( low, mid, high ) avand un portofoliu de peste 1500 de clienti la nivel național atat lanturi romanesti cat si internationale.

Un alt obiectiv al companiei este acela de a aduce constat produse noi in portofoliu, atat produse de nișă urmărind o identificare a brandului propriu cu categoria in sine pentru anii urmatori, cat si produse de volum, pentru a anticipa si satisfice permanent nevoile consumatorilor si pentru a ramane un furnizor inovativsi de increderepentru parteneri.


Toate produsele companiei respecta cele mai inalte standarde de calitate si beneficiaza de certificari internationale, precum IFS, BRC, TUV, BIO etc.
 

Totodata, politica Companiei este sa lucreze in raport de exclusivitate in regiune cu furnizori de produse, servicii sau materii prime care sunt in topul liderilor mondialiin segmentul lor.


Inca de la inceput, unul din obiectivele companiei a fost educarea publicului, lucru pe care l-am realizat prin diverse campanii de promovare derulate in cadrul unor evenimente de renume (UNTOLD, NEVERSEA, Ted’s Talk, etc.) , in mediul online  dar si in cadrul altor evenimente