Descriere job

Descriere job


Ne-ar placea: • sa ai bune abilitati de comunicare; • sa fii o persoana organizata, riguroasa, atenta la detalii; • sa fii o persoana proactiva; • sa fii o persoana amabila, cu o prezenta placuta. Descrierea jobului Este important pentru noi: • sa ai experienta in activitatea de asistent manager; • sa cunosti limba engleza (atat vorbit cat si scris) cel putin la nivel mediu; • sa ai viteza ridicata de lucru cu ajutorul computerului, cunoscand foarte bine programele MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), etc; • sa ai abilitati de management al documentelor (gestionare, arhivare, etc). Tu ar trebui sa: • gestionezi toate activitatile specifice unui asistent manager; • gestionezi agenda de lucru a managerului; • gestionezi corespondenta companiei noastre (facturi, corespondenta comerciala, diverse adrese, etc); • sa preiei apelurile telefonice sau unele emailurile sosite de la partenerii sau clientii externi/interni; • gestionezi activitatea de management al documentelor si al arhivei de documente; • duci la bun sfarsit diverse sarcini cu caracter logistic & administrative (intocmirea rapoartelor, analizelor, centralizarilor şi urmarirea derularii diverselor proiecte); • asiguri suport pentru diverse activitati de marketing & PR (se asigura indrumarea necesara). Descrierea companiei Cu o traditie de peste 25 ani pe piata investitiilor imobiliare, Grupul Romconsulting este unul din cei mai importanti lideri de piata in topul companiilor de profil.

Cerinte job


Ne-ar placea:   • sa ai bune abilitati de comunicare;   • sa fii o persoana organizata, riguroasa, atenta la detalii;   • sa fii o persoana proactiva;   • sa fii o persoana amabila, cu o prezenta placuta.