DESCRIERE JOB

Responsabilitati:

  • Verificarea si inregistrarea registrului de casa: operare facturi de cheltuieli conform documentelor primare (verifica acuratetea datelor registrului de casa; identifica erorile aparute si provenienta acestora)
  • Verificarea si inegistrarea registrului de banca: operare extrase bancare
  • Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara: deconturi de cheltuieli, facturi de servicii, utilitati, etc. pana la nivel de balanta;
  • Evidenta si gestiune stocuri (note intrare –receptie, fise magazie, bonuri consum, avize de insotire a marfii)
  • Urmarire solduri clienti si furnizori
  • Verificare furnizori pe siteul ANAF
  • Intocmire si depunere declaratii contabile
  • Intocmire diverse situatii financiar- contabile cerute in cadrul departamentului 

Cerinte :

  • Studii superioare in domeniul economic
  • Reprezinta un avantaj cunostintele de salarizare si RU
  • Buna cunoastere a legislatiei economico-financiare
  • Operare PC: Word, Excel minim nivel mediu
  • Experienta intr-un post similar de minim 3 ani.

Pachetul de beneficii:

  • Salariul se va discuta in cadrul unui interviu
  • Bonuri de masa si telefon de serviciu
  • Transport asigurat
  • Programul: 5 zile/saptamana:
  • Luni- Vineri 7:00-16:00/ 8:00-17:00
  • Postul este in jud. Ilfov, comuna Petrachioaia