Descriere job

CANDIDATUL IDEAL

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta anterioara pe un post similar – minim 3 ani;
  • Atitudine proactiva, pozitiva, deschisa si orientata catre client;
  • Excelente abilitati de comunicare (verbala si scrisa);
  • Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor;
  • Cunostinte limba engleza la nivel mediu;
  • Cunostinte operare MS Office.

 

DESCRIEREA JOBULUI

  • Identifica, implementeaza, mentine si imbunatateste procedurile & procesele specifice relatiilor cu clientii, gestionarii sesizarilor, reclamatiilor si sugestiilor clientilor si angajatilor;
  • Coordoneaza procesele specifice relatiei cu clientii, aduce imbunatatiri constante, introduce noi procese si colecteaza feedback despre performanta proceselor implementate pentru a mentine o rata ridicata de retinere a clientilor; 
  • Realizeaza raportari periodice si prezentari, pentru a sustine procesele decizionale privind experienta clientilor si angajatilor in restaurantele companiei;
  • Reprezinta compania in fata clientilor si angajatilor, raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor si autoritatilor si gestioneaza situatiile de criza aparute;
  • Instruieste populatia manageriala in legatura cu cele mai bune practici de gestionare a sesizarilor, reclamatiilor, sugestiilor clientilor in linie cu standardele companiei;
  • Mentine imaginea pozitiva a companiei, sustine reputatia acesteia si contribuie la construirea brandului de produs, serviciu, brandului de angajator.