DESCRIERE JOB

Adecco recrutează pentru clientul său, o importantă companie de IT, Agent Servicii Client pentru birourile din București.​

Candidatul ideal
  • Cunoștințe fluente de limba engleză și o altă limbă europeană - franceza (conform condițiilor agreate cu țara și EMEA)
  • Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experiență în lucrul cu aplicațiile MS Office: Excel, Word și PowerPoint
  • Bune aptitudini de comunicare
  • Abilitate de a lucra cu cifre
  • Orientare către client
  • Flexibil și adaptabil
  • Atitudine proactivă
  • Atenție la detalii
  • Respectă termenele limită
  • Furnizează rezultate de calitate
  • Orientat către optimizare continuă
  • Abilități de comunicare
Descrierea jobului
Agentul Servicii Client acționează într-un mediu multicultural și administrează procesele și sistemele operative oferind asistență clienților și partenerilor companiei
Agentul Servicii Client este parte integrantă a echipei de operațiuni având o varietate de responsabilitati, cum ar fi:
  • Verificarea cererilor de plasare comenzi consumabile, aprobarea și plasarea acestora
  • Analiza consumului lunar de consumabile la nivel de presă/client
  • Menținerea legăturii și livrarea informației actualizate către Supplies Business Manager
  • Informarea clienților cu privire la statusul comenzilor
  • Colectarea lunară a numărului de pagini printate de către client
  • Identificarea preselor care nu sunt conectate la baza de date iServe
  • Contactarea prin email a distribuitorilor la fiecare sfârșit de lună în vederea colectării numărului de pagini printate
  • Comunicare strânsă cu echipele fiecărei regiuni, responsabile de colectarea numărului de pagini printate
  • Identificarea tipurilor de contract și prioritizarea cliențilorÎnregistrarea datelor și postarea numărului de pagini printate

Poti aplica direct prin Adecco aici