Descriere job

Adecco Permanent Placement recruteaza pentru clientul sau, o companie de servicii în domeniul IT specializata in domeniul End User Services, Helpdesk Support (limba franceza) cu relocare in Timisoara.

Profilul postului
-Raspunde prompt si solutioneaza cererile si intrebarile clientilor in scris (email) si verbal (telefon);
-Gestioneaza si solutioneaza reclamatiile clientilor;
-Utilizarea tool-urile interne de suport pentru a raspunde corect clientilor si in acord cu procedurile existente;
-Realizeaza inregistrarile actiunilor realizate conform procedurilor existente.

Profilul candidatului
-Nivel avansat de limba franceza si minim nivel mediu limba engleza (nivel minim acceptat B2);
-Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora;
-Abilitati excelente de comunicare;
-Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare;
-Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e-mail, Internet);
-Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;
-Studii: minim studii liceale.

Beneficii:
-Pachet salarial atractiv, tichete de masa;
-Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, distractiv, provocator, creativ alaturi de o echipa tanara.
 
Poti aplica direct prin Adecco aici