DESCRIERE JOB

Suntem in cautarea unui HR BP, pentru o companie multinationala, cu peste 50 de ani de experienta in domeniu si o echipa de profesionisti inalt calificati, precum si tehnologii de proiectare si fabricare avansate.
Gama de servicii incepe de la consultanta comerciala pentru gasirea celei mai bune solutii pentru fiecare necesitate si ajunge pana la asigurarea unui Service Tehnic de un profesionalism ridicat, cu piese originale. 
Compania are un total de 16 filiale in Statele Unite, Brazilia, Mexic, Argentina, Africa de Sud, Franta, Germania, Italia, Olanda, Marea Britanie, Australia, Portugalia, Romania, Polonia, Ucraina si Rusia. In plus, are o Retea de Distributie care acopera mai mult de 50 de tari pe toate continentele. 

Obiectivele postului:
•    Crearea si mentinerea unui climat de lucru care sa faciliteze formarea unei forte de munca stabile si eficiente; 
•    Coordonarea si conducerea tuturor activitatilor de resurse umane (planificarea resurselor umane, recrutare si selectie, orientare, instruire, stabilirea sistemelor de beneficii si de recompense, protectia muncii).

Responsabilitati:
•    Își asumă responsabilitatea pentru respectarea planului de recrutare al companiei; precum și supravegherea și îmbunătățirea procesului de primire a noilor angajați;
•    Își asumă responsabilitatea in procesul administrativ - muncă, pentru a garanta funcționarea internă corectă și adaptarea continuă la reglementările actuale (managementul salarizării, managementul personalului, managementul documentelor din zonă etc.);
•    Ca membru activ al Comitetului pentru Sănătate și Siguranță, să-și asume responsabilitatea pentru coordonarea prevenirii riscurilor profesionale și a sarcinilor asociate (gestionarea PPE, investigarea accidentelor etc.);
•    Coordoneaza si mentine legatura cu institutiile publice si externe legate de activitatea de Resurse Umane;
•    Asigura managementul proiectelor destinate departamentului de Resurse Umane;
•    Participa activ si propune idei pentru noile proiecte sau cele in desfasurare pentru companie;
•    Identifica in colaborare cu managerii celorlalte departamente nevoile de training, defineste un plan de invatare si dezvoltare pentru angajatii companiei si urmareste inchiderea lor;
•    Defineste, implementeaza si urmareste procedurile de evaluare a performantelor angajatilor;
•    Defineste, implementeaza si urmareste procedurile si politicile interne legate de Resurse Umane;
•    Incurajeaza imbunatatirea continua in zona de Resurse Umane si implicarea personalului relevant;
•    Defineste si urmareste constant indicatorii de performanta  pentru departamentul de Resurse Umane;
•    Asigura Managementul resurselor umane in colaborare cu managerii si supervizorii departamentelor companiei.


 
Poti aplica direct prin Adecco aici