DESCRIERE JOB

Cerințe:

- Studii universitare in domeniu, absolvite;
-Engleza la nivel mediu/avansat
-Absolvirea unuia dintre cursuri: HACCP/IFS/ISO22000
-Cunoştinţe generale de management, legislaţie şi standarde, ce reglementeazădomeniul calităţii şi sigurantei alimentare
-Cunoştinţe organizatorice si de planificare;
-Cunostinte de managementul proiectului

- Experienta pe un post similar 2-3 ani;

 

Descrierea jobului

-Planifică, organizează, conduce şi coordonează activitatea de elaborare a documentelor sistemului de management integrat, în conformitate cu politica şi obiectivele societăţii;
-Participa la elaborarea următoarelor documente: manualul de management ; procedurile de sistem, studii HACCP, formulare;
-Verifica procedurile la care nu a fost implicat in elaborare;
-Organizeaza arhivarea si pastrarea documentelor originale impreuna cu listele de difuzare;
-Intocmeşte programul de audit intern comun pentru calitate si siguranta alimentului;
-Organizeaza si participa la analizele efectuate de management conform procedurilor in vigoare;
-Reprezinta compania în relaţii de colaborare privind managementul pentru siguranta alimentului cu firmele de consultanta, cu organisme de certificare, cu clientii pentru audituri la furnizor;
-Insoţeşte echipele de audit extern ale organismelor de certificare / acreditare sau ale clienţilor, după caz;
-Analizează împreună cu conducerea implicata, rapoartele de audit extern şi rapoartele de neconformitate anexate acestora şi determină acţiunile corective şi / sau preventive ce se impun;

 

Pachet de beneficii:

  • Salariul se va discuta in cadrul unui interviu