DESCRIERE JOB

Te invitam in echipa Intrum Romania daca iti doresti sa

  • inveti tot timpul lucruri noi
  • faci parte dintr-o echipa comunicativa
  • lucrezi intr-o companie Nr. 1 la nivel mondial
  • iti desfasori activitatea intr-un sediu de ultima generatie intr-o zona centrala


Asteptam sa ne vedem la interviu! Aplica mai jos!
Noi ne ocupam de training-ul tau, de integrarea ta in echipa si iti oferim feed-back constant. Daca iti doresti sa evoluezi profesional, ai posibilitati reale de promovare in orice departament al companiei, in concordanta cu dorintele si aspiratiile tale!

Poti alege un program de 4 ore/zi, 6 ore/zi sau 8 ore/zi, de luni pana vineri. Te asteptam in zona Stefan cel Mare/Tei, la 5 minute de metrou Stefan cel Mare.

Descrierea jobului

Vei face parte din departamentul Call Center si, alaturi de colegii din echipa, vei invata sa:

  • Lucrezi cu specialisti care te vor pregati sa faci fata oricaror provocari
  • Comunici si sa intelegi asteptarile si nevoile clientilor
  • Contactezi telefonic clienti si sa gestionezi un portofoliu alocat
  • Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor
  • Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasiv


Care sunt abilitatile de care ai nevoie pentru a putea indeplini cu succes task-urile?

  • Atitudine pozitiva si orientare catre client si rezultate
  • Foarte bune abilitati de comunicare si spirit de echipa
  • Abilitati de organizare si atentie la detalii
  • Bune cunostinte de operare calculator (Word, Excel)


Ce iti oferim?

  • Pachet salarial complex (salariu fix + tichete de masa, decontare transport METROREX/ STB)
  • Bonusuri motivante, in functie de performanta ta
  • Participarea la traininguri si coachinguri periodice
  • Acces la pachete de servicii medicale
  • Smartphone din partea companiei, precum si reduceri la servicii de telefonie
  • Acces biblioteca online
  • Facilitare acces la activitati sportive