DESCRIERE JOB


Candidatul ideal are:

- Cunostinte de operare calculator (Excel)
- Abilitati de rezolvare a problemelor, atentie distributiva si concentrata
- Inteligenta numerica si verbala
- Spirit de echipa, atitudine pozitiva, capacitatea de a dezvolta relatii eficiente de lucru cu colegii

Descrierea jobului:

Echipa de backoffice se ocupa de analiza documentelor, prelucrarea datelor şi realizarea operaţiilor necesare soluţionării cererilor în sistemul informatic, precum si de transmiterea documentelor sau raspunsurilor catre clienti.

Ce vei primi:
• Contract de munca pe perioada nedeterminata si curs de formare platit
• Salariu motivant, tichete de masa, bonusuri, decont transport
• Orar flexibil, in ture, 5 zile pe saptamana, de luni pana vineri
• Mediu de lucru placut, aproape de Piata Romana
• Posibilitatea reala de a avansa

 

Descrierea companiei

Advalia Services Srl este filiala romaneasca a unuia din cele mai importante grupuri internationale de BPO (Business Process Outsourcing).
Advalia Services este o societate nou infiintata dar deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania si vine in completarea activităților de contact center tradiționale, dezvoltand o serie de soluții tehnologice inovatoare, cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților și de a creste oportunitățile de vânzare si retention.