DESCRIERE JOB

Candidatul ideal

Adecco Resurse Umane este in cautarea unui persoane cu  spirit organizatoric care sa se alature unei companii din Baia Mare, producatoare si distribuitoare de produse apicole.

-Minim 6 luni experienta in call center (preferabil);
-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon;
-Abilitati de a solutiona rapid situatiile dificile;
- Orientat catre client si gasesti usor solutii pentru rezolvarea situatiilor intalnite;
- Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook

Descrierea jobului

• Ofera informatii clarificatoare clientilor cu privire la produsele si serviciile companiei;
• Stabileste un mod de lucru cu clientii companiei, orientat catre dezvoltarea unui parteneriat de durata;
• Preia comenzile generate de clienti si le valideaza;
• Rezolva probleme, exploreaza si ofera raspunsuri si solutii alternative;
• Completeaza in baza de date a companiei informatiile aferente discutiilor cu clientii companiei;
• Este responsabil de reputatia companiei in piata si lucreaza in sensul imbunatatirii calitatii serviciilor pentru clienti;


Poti aplica direct prin Adecco aici