DESCRIERE JOB

Order Admin/Operator Back Office

KLG EUROPE este în căutare de noi colegi care să ni se alăture în cadrul departamentului de logistică. Dacă îți organizezi foarte bine activitatea la locul de muncă și esti o persoană responsabilă, dinamică și cu dorință de dezvoltare profesională, atunci ești persoana potrivită!

Locația jobului: Str. Industriilor, nr. 9, Bolintin Deal, jud Giurgiu, Autostrada Buc - Pitesti km 23.

Ne dorim ca noul coleg/colegă să se remarce prin:

  • Foarte bune abilități de comunicare și relaționare;
  • Atenție la detalii;
  • Persoană organizată și orientată spre găsirea soluțiilor potrivite;
  • Foarte bune ablități de management al timpului și de organizare a sarcinilor;
  • Orientare către client; Gestionarea atentă și eficientă a situațiilor critice ce pot apărea în cursul desfășurării proiectelor.

Cerințe:

  • Studii medii/superioare absolvite;
  • Limba engleză-nivel mediu;
  • Avantaj cunoștinte de contabilitate primară (facturare);
  • Cunoștințe a de utilizare ale pachetului MS Office.

Responsabilitățile postului:

  • Procesarea comenzilor de transport în sistem -TMS (Transport Managemnt System);
  • Monitorizarea comenzilor în derulare;
  • Evidența datelor și a documentelor de transport, verificarea acestora și introducerea lor în sistem;
  • Răspunde de buna administrare a documentelor contabile;
  • Menține legătura cu colaboratorii și gestionează eficient relația cu aceștia.

Beneficii:

  • Transport asigurat;
  • Salariu motivant+Bonuri de masă;
  • Un mediu de lucru plăcut, într-o echipă plină de voie bună.