DESCRIERE JOB

Candidatul ideal

Studii superioare finalizate (reprezinta avantaj)
Experienta profesionala de 1-2 ani in BPO, back office, call center (reprezinta avantaj)
Bune cunostinte de limba engleza si spaniola(scris, citit ,vorbit) nivel B2 – C1
Cunostinte de utilizare a pachetului Office, MS Outlook
Atentie sporita la detalii
Cunostinte si experienta in navigare pe Internet si cercetare – gasirea in timp util a unor informatii despre produse

Descrierea jobului

Seniorul in calitate_conformitate se asigura ca produsele comercializate de client indeplinesc cerintele legale si de siguranta.
Coordoneza aspectele tranzactiilor cu produsele reglementate(distributie, transport, vanzari si importexport) prin analizarea documentatiei de import a produselor si semnalizarea riscurilor periculoase
Se asigura ca produsele importate au fost testate în laboratoare certificate și ca respecta cerințele legale ale țarii importatoare
Clasifica produsele in functie de riscului acestora, conditii speciale de depozitare și transport
Identifica si elimina produsele care incalca politicile companiei si legislatia tarii in care sunt comercializate

Beneficii:

Training in primele 2 saptamani de activitate
Pachet salarial fix + beneficii
Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, dinamic, distractiv, provocator, creativ si atent la natura, alaturi de o echipa tanara.


Poti aplica direct prin Adecco aici