DESCRIERE JOB

  • Cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii;
  • Participa la selectionarea furnizorilor pe domeniile alocate facand propuneri in acest sens, selecteaza furnizori strategici;
  • Intretine baza de date si dezvolta sistemul de evidenta al furnizorilor;
  • Elaboreaza şi lanseaza comenzi catre furnizori;
  • Urmareste procesul de livrare si evalueaza furnizorii;
  • Masoara si monitorizeaza evolutia stocului de produse;
  • Prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali;
  • Analizeaza ofertele din punct de vedere comercial;
  • Efectueaza achizitii;
  • Pregateste, lanseaza si urmareste comenzile de achizitie;
  • Deruleaza contractele si comenzile cu furnizorii;
  • Cerceteaza si analizeaza piata; identifica noi furnizori, stabileste necesarul de materie prima, elaboreaza şi lanseaza comenzi catre furnizori;

 

Daca ai experienta in coordonarea unor procese de achizitii si esti o persoana cu bune abilitati de relationare si foarte organizata, dornica sa dezvolte activitatea de achizitii si sa construiasca parteneriate durabile, atunci te asteptam in echipa noastra.

 

Cerinte:

Experienţă profesională în domeniu;
Studii superioare;
Excelente abilitati de planificare, organizare si comunicare;
Abilitatea de a lucra eficient intr-un mediu cu ritm rapid si de intensitate ridicata;
Abilitati si ‎fler in negocierea cu furnizorii.