Vocea Studenților din România s-a făcut auzită!

Descoperă studiul comparativ privind așteptările studenților și cerințele pieței entry-level

Accountant - Adecco Romania
Aplică extern

Accountant

Publicat 09.12.2025 | Expiră 23.01.2026

Descriere job

Adecco România recrutează Contabil pentru unul dintre clienții săi, o companie de contabilitate din București (zona Calea Victoriei).

Rolul presupune gestionarea integrală a evidenței contabile, de la înregistrarea documentelor primare până la întocmirea bilanțului și depunerea declarațiilor fiscale.

  • Experiență în contabilitate românească și cunoașterea legislației fiscale în vigoare;
  • Cunoștințe de utilizare programe de contabilitate și MS Office (Excel, Word);
  • Rigoare, acuratețe și atenție la detalii;
  • Capacitate de organizare și respectare a termenelor;
  • Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții;
  • Spirit de responsabilitate și corectitudine profesională;
  • Deschidere către învățare și perfecționare continuă.
  • Experiență în contabilitate românească și cunoașterea legislației fiscale în vigoare;
  • Cunoștințe de utilizare programe de contabilitate și MS Office (Excel, Word);
  • Rigoare, acuratețe și atenție la detalii;
  • Capacitate de organizare și respectare a termenelor;
  • Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții;
  • Spirit de responsabilitate și corectitudine profesională;
  • Deschidere către învățare și perfecționare continuă.


  • Organizarea și înregistrarea documentelor contabile primite de la client;
  • Introducerea datelor în programe de contabilitate și verificarea corectitudinii acestora;
  • Evidența stocurilor, relațiilor cu terții și a trezoreriei;
  • Întocmirea balanțelor, dosarelor contabile lunare și situațiilor financiare;
  • Elaborarea și depunerea declarațiilor fiscale și a bilanțului;
  • Întocmirea ordinelor de plată și gestionarea relației cu Trezoreria;
  • Întreținerea registrelor contabile obligatorii (jurnal, inventar, REVISAL);
  • Reconcilierea evidenței contabile cu fișa sintetică de la administrația fiscală;
  • Reprezentarea companiei/clientului în fața autorităților fiscale;
  • Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și oferirea de suport în rezolvarea problemelor contabile;
  • Informarea clienților privind taxele și impozitele datorate;
  • Elaborarea de situații și rapoarte la cererea clienților (credite, licitații, controale etc.);
  • Asigurarea conformității înregistrărilor contabile cu legislația în vigoare;
  • Dezvoltare profesională continuă și actualizare constantă a cunoștințelor de legislație financiar-contabilă.

Adecco Romania

Adecco Romania

98 anunțuri active

3.90

216 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Tip job Full-time
Orașe Hybrid (Bucuresti)