Daca iti trimiti CV-ul catre o firma, poti fi sigur ca departamentul HR iti cauta numele pe Google. Vezi mai jos ce vor sa afle in primul rand despre tine.

 

1. Fotografii profesioniste

 

Cand au ocazia, angajatorii se uita la modul in care arata viitorii lor angajati, potrivit zf.ro. In acest caz este foarte utila o fotografie profesionala  pe retelele de socializare, dar nu este obligatoriu ca fotografia sa fie facuta de un fotograf profesionist.

 

2. Portofoliul online

 

Cel de-al doilea lucru care intra in atentia angajatorilor este portofoliul online, care cuprinde munca si realizarile ce pot fi gasite online. Portofoliul online este o modalitate foarte buna de arata ce se regaseste in CV si de a prezenta credibilitate ca potential angajat. In acest mod, angajatorii vor percepe mai bine realizarile candidatilor si munca pe care o pot face pentru compania lor odata angajati.

 

3. Prezenta activa online

 

Angajatorii vor sa vada cum se prezinta angajatii si cum interactioneaza cu alte persoane online.  Un studiu realizat de site-ul de recrutare Jobvite, arata ca 96% dintre recrutori folosesc pentru verificarea candidatilor reteaua de socializare LinkedIn, motiv pentru care persoanele care sunt in cautarea unui job trebuie sa aiba un profil complet.

 

4.  Caracterul si comportamentul

 

Angajatorii cauta candidatii pe Google pentru a le putea aprecia personalitatea si comportamentul in functie de modul in care interactioneaza online. Recrutorii vor sa cunoasca si modul in care se potrivesc candidatii cu valorile si cultura lor, nu doar ce calificari au pentru locurile de munca.