Mai 2012

 

Angajatii primesc tone de e-mailuri din partea sefilor, cu tot felul de indicatii sau reprosuri, insa acestia le explica foarte rar fata in fata ce au de facut si ce asteapta de la ei.

 

Lipsa de comunicare directa si deschisa cu subordonatii este cea mai mare greseala a directorilor, potrivit unui studiu realizat de firma de consultanta Accountemps.

Nu mai putin de 41% dintre respondentii la sondaj au indicat aceasta deficienta de management, urmata de indiferenta la adresa realizarilor angajatilor - 28%.

"Managerii prefera sa discute prin intermediul e-mailului, chiar si atunci cand au biroul langa cel al angajatului. Daca ar initia intalniri regulate, lucrurile s-ar rezolva mai usor", spune consultantul Ryan Sutton citat de CGMA Magazine.

Alte erori de management sunt impunerea unui program rigid, controlul excesiv asupra angajatilor si lipsa de libertate acordata acestora in luarea deciziilor.

Greselile managerilor fata de angajati

- nu comunica adecvat cu ei - 41%

- nu le recunosc meritele - 28%

- nu le ofera traininguri - 11%

- nu le permit programe flexibile - 8%

- nu ii incurajeaza sa ia decizii de unii singuri - 6%