Acum două zile, Aon Hewitt a făcut publică cercetarea lor anuală “Workforce Mindset Study“, un studiu ce a implicat 2000 de angajați, analizând experiențele acestora la locul de muncă. Printre statisticile surprinzătoare pe care le-au descoperit se numără: 52% dintre angajați sunt deschiși la opțiunea de a părăsi locul de muncă din prezent, iar 44% dintre aceștia deja își caută un nou job în mod activ.

 

Angajatorii trebuie să rămână competitivi, iar acest lucru presupune să înțeleagă ce anume îi diferențiază de ceilalți. Aceiași factori care îi fac pe angajați să fie nemulțumiți de actualele lor locuri de muncă sunt, în același timp, factorii care îi ispitesc să-și caute un alt angajator. Așadar, este crucial să vă gândiți nu doar la retenția angajaților, dar și la modalitățile prin care puteți atrage cei mai buni candidați.

 

Participanții la cercetarea efectuată de către Aon au fost întrebați ce așteptări au de la un loc de muncă, iar cele mai importante caracteristici evidențiate de către ei au fost oportunitățile de a se dezvolta și de a avansa în carieră. De asemenea, cercetătorii au aflat că ceea ce diferențiază o companie de alta este măsura în care sunt împlinite așteptările angajaților. Printre diferențele majore numite de către respondenți, cele mai comune au fost: “îmi oferă un salariu peste medie”, “primesc anumite beneficii simple”, “este un loc de muncă la care mă simt bine”, “există un program de lucru flexibil” și “se potrivește foarte bine cu valorile mele”.

 

Comunicarea este, de asemenea, crucială pentru angajați atunci când evaluează mediul de lucru. Cei care spun că la locul de muncă există o comunicare sinceră și deschisă au o șansă de aproape 15 ori mai mare să fie cu adevărat implicați în ceea ce lucrează. Iar dacă angajatorii îi încurajează să își împărtășească ideile și opiniile cu ceilalți membri ai echipei, există o șansă de 11 ori mai mare să aibă un nivel de engagement crescut.

 

Întreg articolul poate fi citit accesând sursa.