Ce retele sociale folosesc recrutorii


Vineri, 16 Martie 2012 1164 vizualizari

 

Martie 2012

 

Mitul conform caruia recrutorii si candidatii sunt mereu de parti diferite ale baricadei, cu agende si interese care au un potential major de a intra in conflict sau, in cel mai bun caz, de a compromite comunicarea, nu mai este de mult o noutate. De ambele parti sunt plangeri despre neseriozitatea celorlalti, despre lipsa de transparenta in procesul de recrutare, despre modalitatea subiectiva de interpretare a datelor. Si, evident, pana la un anumit punct, argumentelor ambelor parti stau in picioare.

 

Taramul recrutarii sociale nu este nici el scutit de acest conflict mai mult sau mai putin deschis, iar rezultatelor unor studii din articolul pe care vi-l recomandam azi nu fac decat sa dovedeasca acest lucru. Astfel, 78% dintre candidati considera ca au reusit sa isi gaseasca un job in principal datorita profilului lor de Facebook (si activitatii legate de acesta), in vreme ce recrutorii nu acorda nici pe departe o importanta atat de mare acestei platforme sociale, LinkedIn fiind de departe reteaua in care si prin care gasesc cei mai valorosi candidati.

 

Iata si cateva motive concrete:

 

LinkedIn atrage de 9 ori mai multe aplicatii decat Facebook si de 3 ori mai multe decat Twitter;

 

Twitter atrage de 2 ori mai multe vizualizari per job decat Facebook si de 3 ori mai multe aplicatii;

 

Facebook este reteaua in care recrutorii sunt cel mai putin “conectati”, doar 10% o folosesc in combinatie cu LinkedIn pentru recrutare.

 

Afla mai multe despre modul in care recrutorii folosesc retelele sociale citind tot studiul Bullhorn, sau fa click pe Infographic pentru a-l mari:

Sursa text: www.portalhr.ro

Vezi toate stirile>>

Nu sunt comentarii. Fii primul care comenteaza acest articol!
Pentru a putea comenta va rugam sa intrati in contul dumneavoastra. In cazul in care nu aveti un cont, va puteti inregistra aici, nu dureaza mai mult de un minut.