Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac candidatii cu experienta atunci cand ies pe piata in cautarea unui alt loc de munca este faptul ca nu stiu sa-si cuantifice si sa explice in CV impactul pe care l-au avut in companie, rezul­ta­tele concrete fiind unele dintre cele mai rele­vante sectiuni la care se uita un anga­­jator, scrie ZF.

 

Orice angajator e interesat ce re­zul­­tate poate sa-i aduca candidatul care se prezinta pentru un post vacant. Intr-un CV candidatii trebuie sa pre­zinte re­zul­tatele pe care le-au obtinut in pos­turile anterioare si care sunt rele­vante pentru postul pentru care aplica.

 

Titlul trebuie sa fie numele si pre­nu­mele, nu curriculum vitae dupa care oamenii au obiceiul sa scrie un obiec­tiv pro­fesional care nu e altceva decat o fraza goala de continut copiata dintr-un CV in altul sau de pe internet.

 

Obiectivul profesional trebuie sa fie reprezentat de titlul jobului pe care il vizezi cu titulatura lui cel mai des rega­sita in piata. Asta ii face munca recruite­ru­lui mai usoara pentru ca stie in ce categorie sa clasifice CV-ul.