Acest articol este scris de Alice Gheorghe si se gaseste pe Wall-street.ro.

 

Ultimii ani ne-au oferit o multime de schimbari. Acum 15 ani telefoanele mobile erau imense, Internetul era abia la inceput, iar piata imobiliara era infloritoare.

 

In acest timp, au avut loc multe schimbari la nivel politic, economic, cultural si profesional. Pe masura ce milenarii (tinerii) inainteaza in varsta, modul in care este vazuta si abordata munca se schimba. Iar pregatirea pentru aceste schimbari este imperativa pentru cei care doresc sa atinga succesul personal si profesional in urmatorii ani.


Un infografic care prezinta cum va arata viitorul pe piata muncii, realizat de HourlyNerd, arata ca majoritatea milenarilor (94%) vor lucra pentru o companie cu aspiratii inalte, acest aspect contand mai mult decat salariul pe care il vor primi.

 

In contextul in care in piata muncii vor activa tot mai multi milenari, companiile trebuie sa se concentreze pe trei arii in a asigura locul de munca visat de acestia:

 

- jobul trebuie sa starneasca interesul - milenarii isi vor schimba jobul, daca nu vor simti provocarea la locul de munca;

 

- jobul trebuie sa aiba impact - milenarii simt nevoia sa stie ca munca lor contribuie la evolutia companiei;

 

- jobul trebuie sa aiba semnificatie - milenarii simt nevoia sa stie ca munca lor produce efecte in societate.

 

De mare importanta pentru milenari va fi asigurarea unui program flexibil la locul de munca, iar tot mai multi angajati vor lucra pe cont propriu (freelancer) in urmatorii ani.

 

Vezi in infografii si alte directii in care va evolua piata muncii.