Aprilie 2012

 

Vrei sa obtii rezultate cat mai bune de pe urma utilizarii retelelor de socializare online? Reteaua de consultanti de business Zintro ne arata cand si cum sa folosim Facebook, Twitter, LinkedIn sau Google+, scrie manager.ro..

 

Facebook
   

Are peste 850 milioane de utilizatori si le permite afacerilor sau brandurilor sa interactioneze cu clientii si fanii la nivel personal. Trebuie sa stiti ca tinerii cu varste cuprinse intre 21 si 24 de ani reprezinta cea mai mare categorie de pe Facebook (17% din total). Urmeaza persoanele cu varste cuprinse intre 18 si 20 de ani si cele cu varste cuprinse intre 35 si 44 de ani.  
   

Ce trebuie sa partajezi pe Facebook daca esti o companie sau o firma: articole de pe blog, videoclipuri, imagini, intrebari si raspunsuri.  
   

Neajunsurile Facebook: Multi utilizatori au atat de multe conexiuni incat nu reusesc sa comunice decat cu o mica parte din acestea. Circa jumatate dintre utilizatorii Facebook spun ca interactioneaza cu doar 20% din prietenii pe care ii au pe platforma.
 

Twitter
 

Twitter are peste 140 milioane de utilizatori activi, iar in fiecare zi sunt publicate pe reteaua de microblogging, in medie, circa 340 milioane de mesaje. Peste jumatate dintre utilizatorii platformei (54,6%) sunt femei, iar 42,3% dintre utilizatori au intre 31 si 49 de ani. Urmeaza categoria 18 - 29 de ani (41,5%).   
   

Pentru ce este bun Twitter in afaceri: Monitorizarea conversatiilor despre afacerea ta sau despre brandul/brandurile firmei tale, scurte actualizari despre activitatea firmei/companiei si gasirea de potentiali clienti. Twitter poate fi folosit si ca o unealta de customer service prin care pot fi rezolvate probleme intampinate de clienti.
 

LinkedIn
   

Reteaua profesionala de socializare online are peste 150 milioane de utilizatori. Audienta LinkedIn este compusa in proportie de 51% din barbati. Cei mai multi utilizatori (23%) au intre 35 si 44 de ani. Urmeaza cei cu varste cuprinse intre 45 - 54 de ani (21%) si cei cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani (20%).
   

Pentru ce este bun LinkedIn in afaceri: Functioneaza ca un CV online. Pe platforma iti poti prezenta realizarile profesionale si extinde reteaua de contacte profesionale. LinkedIn poate fi folosit pentru a crea un grup in care sa abordezi teme de discutie legate de industria in care activezi.  
   

Google+
   

Reteaua de socializare online a Google are peste 62 milioane de utilizatori. Majoritatea (69,62%) sunt barbati.  
 

Pentru ce este bun Google+ in afaceri: Poti incepe conversatii la care sa adaugi persoane specifice. Pui "+" inaintea numelui lor si ii alertezi astfel in legatura cu conversatia. Poti tinti fiecare cerc de contacte cu mesaje separate, potrivite pentru fiecare. De asemenea, este recomandat sa partajezi pe Google+ articole de pe blogul firmei si intrebari legate de industria in care activezi.