(imagine preluata de pe www.fanpop.com)

Cum spuneam si in alte randuri, nevoia de informatie este evidenta, mai ales atunci cand esti in cautare unui job si mai ales atunci cand esti aproape de a avea o oferta pe masa.

Iti doresti sa stii in ce mediu vei lucra, cam ce salariu vei avea, cum sunt colegii, cum este seful si altele.

Mai spuneam si ca putine companii din Romania inteleg aceasta nevoie de cunoastere inainte de a lua o decizie importanta.

De obicei companiile mari, multinationalele, firmele pentru care departamentul de resurse umane nu se confunda cu cel de contabilitate, respectiv cel de vanzari, aceste firme inteleg utilitatea unei platforme unde te poti informa. Evident, este la latitudinea fiecaruia dintre noi de a filtra informatia si a isi forma propria opinie.

In schimb, majoritatea firmelor mici (nu toate evident) dezvolta o "ura" neinteleasa spre cei carora le "calca" teritoriul. Cel putin aceasta este prima reactie, apoi lucrurile tind sa fie intelese si acceptate.

Important, credem noi, este ca feedback-ul - fie el pozitiv sau negativ - sa fie luat in considerare si fiecare sa isi poata imbunatati ceea ce trebuie imbunatatit.

Dar cand timpul este limitat si tu trebuie sa vinzi pe termen scurt in loc sa iti faci o strategie pe termen mediu si lung (dar nu este treaba noastra sa facem recomandari), ei bine, atunci cea mai buna arma - ironic vorbind evident - este de a anihila tot ce este negativ - desi poate real - si a-ti vedea scopul.

Este insa corect oare? Te/ne va ajuta pe viitor?