Daca trimiti e-mailuri unor persoane pe care nu le cunosti direct, sunt sanse foarte bune ca mesajele tale sa fie trecute cu vederea sau sa fie considerate spam-uri si sterse rapid.

 

O firma de marketing online, GetResponse, a analizat recent un numar de 21 de milioane de e-mailuri pentru a vedea care sunt mesajele cu cea mai mare rata de succes.

Una dintre concluziile studiului a fost urmatoarea: e-mailurile trimise intre orele 8 si 10 dimineata si intre orele 15 si 16 au cele mai multe sanse sa fie deschise si citite.

Un e-mail care nu este deschis in prima ora de cand a fost trimis are sanse din ce in ce mai mici sa fie citit ulterior, fiind pierdut intre multe alte mesaje si sters mai usor.

Expertii in comunicarea online mai spun ca un alt moment bun pentru a trimite un e-mail este duminica la ora 11 dimineata, o perioada cand destinatarul este relaxat si inboxul lui e liber.

Ca sa fie deschis, un e-mail trebuie sa tina cont si de alte elmente in afara de ora trimiterii: de subiect, de ritmul de lucru al destinatarului si de rutina celorlalti marketeri, potrivit Inc.com.