Succesul unei companii este dat de interacțiunea pe care o are un client cu angajații. Din păcate, numeroase organizații nu realizează care sunt repercusiunile când un angajat nu este motivat și ajunge să părăsescă o poziție.

 

Succesul unei companii este dat de interacțiunea pe care o are un client cu angajații. Din păcate, numeroase organizații nu realizează care sunt repercusiunile când un angajat nu este motivat și ajunge să părăsescă o poziție.În ultima perioadă, responsabilii HR discută din ce în ce mai mult despre gradul de satisfacție al angajatului la locul de muncă. Nu este deloc surprinzător, având în vedere că există o strânsă legătură între satisfacţia jobului şi schimbarea locului de muncă.

 

Conform unui studiu HIPO realizat în mai 2016 pe un eșantion de 2643 de angajați și 210 companii, contrar aparențelor, nemulțumirile nu sunt legate de beneficiile extra-salariale sau de relația cu managerul direct.

 

 

Întreg articolul poate fi citit accesând sursa.