Majoritatea joburilor de astazi presupun ore lungi petrecute la birou, in care ai mult de lucru, uiti sa iei cate o pauza si ajungi acasa cu tensiune sau dureri in muschi. Vestea buna este ca exista si remedii.

 

Durerile de spate sunt pe al doilea loc in topul afectiunilor pentru care oamenii merg imediat la medic, fiind depasite doar de viroze si de raceli, iar peste 80% dintre noi se confrunta la un moment dat cu aceasta problema, scrie Forbes.com.

 

Oricat de confortabil ar fi scaunul pe care stai la serviciu, corpul nostru nu este facut sa fie inactiv atat de mult timp. In plus, nu conteaza cat incerci sa pastrezi o postura corecta, la un moment dat tot vei observa ca ti-ai petrecut cateva zeci de minute aplecat deasupra biroului, cu umerii aplecati si coloana intr-o pozitie nefireasca. Asa apar durerile de spate, iar intensitatea acestora nu va face decat sa creasca in timp, daca nu iei masuri pentru a reduce impactul sedentarismului asupra muschilor, articulatiilor si a coloanei tale. Iata ce poti face:

 

O pozitie corecta in timpul somnului nu depinde doar de cat de buna e salteaua

 

Probabil stii ca este important sa ai o saltea care sa iti sustina optim spatele si pe care sa te poti odihni bine in fiecare noapte. Insa trebuie sa stii si ca toate saltele se lasa in timp si isi schimba forma, in special atunci cand sunt puse direct pe pat. Multi specialisti recomanda ca, indiferent de tipul de saltea pe care il ai, cu spuma sau cu arcuri, sa investesti si intr-o somiera. Aceasta ajuta la aerisirea constanta a saltelei si impiedica formarea de acarieni sau de alergeni in ea, dar ii si prelungeste durata de viata, pentru ca saltelele care stau pe astfel de somiere nu se lasa si isi pastreaza forma mai mult timp. Iar cand ai deja un job solicitant, meriti sa te bucuri de un somn cat mai bun si sa nu iti faci griji cu privire la calitatea odihnei tale.

 

Masajul elibereaza tensiunea acumulata in muschi

 

O sedinta de masaj poate face minuni impotriva tensiunii pe care o acumulezi in umeri, brate si spate. Incearca sa ajungi macar o data pe saptamana la masaj si vei simti imbunatatirile, mai ales daca te confrunti cu dureri musculare. De asemenea, iti vei pune sangele in miscare, te vei relaxa si vei scapa si de stres, pentru ca masajul are efect terapeutic si asupra mintii.

 

Miscarea te ajuta sa iti intaresti muschii si sa iti imbunatatesti mobilitatea

 

Intreg articolul poate fi citit accesând sursa.