Forum despre Bitdefender


Eugen Duminica, 16 Octombrie 2011
salut. cum decurge un interviu la suportul tehnic de la bitdefender. se da cu hr, cu lead? ce teste sunt? orice detaliu e binevenit. multumesc
Euroterk Miercuri, 9 Noiembrie 2011
salut! nimic despre bitdefender mai nou? ce pozitii mai sunt?
Marius C. Sambata, 12 Noiembrie 2011
salut si eu. si pe mine ma intereseaza detalii despre cei de la bitdefender, am vazut o pozitie de Technical Support Engineer si daca stie cineva detalii despre v-as fi recunoscator. danke danke.
Albert Luni, 30 Ianuarie 2012
aici gasiti joburile disponibile in bitdefender romania:

http://www.bitdefender.ro/site/Careers/showJobs/1/Romania-Jobs.html
Tony Marti, 31 Ianuarie 2012

nu stiu cat de actuale sunt. eu am aplicat al ei pe germana acum cateva luni si nu am primit niciun raspuns. anuntul vad ca e de anul trecut in aprilie.

Tarus Luni, 5 Noiembrie 2012

salut,
Am aplicat eu la sfarsitul verii pentru pozitia de tehnical support engineer, am fost chemat la un nterviu la sediul lor din Precizei, am fost intampinat de un domn P., foarte impersonal care m-a condus la o masa intr-o incapare deshisa gen Call Center unde lucrau cam 30-40 de oameni. Mi-a fost comunicat faptul ca nu este vorba de un interviu propiu-zis ci de un test scris in limba engleza pentru a departaja numarul mare de aplicanti. testul era format din 2 parti, un raspuns dat unui client pentru 1st level troubleshooting si putina gramatica, iar a 2 a parte se referea mai mult la ''cunostinte tehnice'' :ce este un proces, denumiti 3 sisteme de operare (?!) . Timp de lucru o ora jumatate, timp in care un absovent de scoala profesionala poate finaliza testul, in cel mai rau caz o ora. Dupa ce l-am anuntat pe domnul EP ca am terminat mi-a fost comunicat faptul ca voi contactat in maximum o saptamana cu un feedback, indiferent de rezulatat. Asta se intampla pe 17 Septembrie, am solicitat in 2 saptamani feedback-ul promis, mi s-a raspuns ca in maxim o saptamana voi fi contactat, pe 17 Octombrie am mai cerut inca o data rezultatul la test, raspunsul a fost in maxim doua saptamani voi fi contactat, persoana care se ocupa de corectare a fost in concediu, da chiar acesta a fost motivul invocat, : la noi in firma un singur om stie engleza de clasa a 9-a si asta saracu' e in concediu. Mentionez ca azi este 5.11 si tot nu am primit un semn de viata. Pacat, chiar aveam o parere buna despre ei.

Alexa Luni, 5 Noiembrie 2012
asa e la corporatii, astepti si juma de an pana ai un raspuns, gen "te pastram in baza noastra de date" :)))

eu zic ca daca vroiau sa mearga cu tine mai departe iti ziceau. parerea mea.
Tarus Joi, 8 Noiembrie 2012
Ai 100% dreptate, nu ma intelege gresit nu am incercat decat sa descriu cat mai obiectiv experienta mea cu cei de la Bitdefender, singurul lucru care m-a derenjat este lipsa de interes. Cat dura sa dea copy-paste la template-ul de refuz ?
Dan Luni, 25 Martie 2013
Ok, sa va zic care sunt subiectele testului pentru suport tehnic din ce imi amintesc:
Cultura generala
Ce inseamna VPN Si cum functioneaza?
Definiti 4 sisteme de operare windows home user, 2 server, 3 versiuni de linux si 2 de mac
Ce inseamna IP, MAC, port scan si firewall?
Scrieti 4 categorii de malware
Scrieti in 15-20 randuri partile bune si partile rele alte carierei tale de vis.


Se da un text care descrie un pachet antivirus si dupa anumite intrebari precum:
(toate raspunsurile sunt in text)
Cui se adreseaza produsul?
Ce rol are toolbar-ul bitdefender in Outlook 98? (e intrebare capcana pentru ca cerinta minima a antivirusului e windows 2000)
Cum izoleaza antivirusul fisierele si le scaneaza?
Cat costa prelungirea licentei cu un an?

Scenariu: Clientul semnaleaza o problema(nu e specificata care) si voi primiti un raspuns de la suportul tehnic(in romana).
Raspunsul are vreo 10 randuri pe care voi trebuie sa le transpuneti intr-un mail adresat clientului.(practic o traducere in engleza).

Sper sa va fie de folos.
pentru dan Joi, 28 Martie 2013
la suport tehnic ajung deobicei persoanele care nu sint atat de tehnice dar care stiu sa se descurce cu clientul. tichetele si problemele sint oricum rezolvate de inginerii din spate (qa, dev, etc)
Selene Joi, 11 Aprilie 2013

Voiam sa va anunt ca sunt tare dezamagita. Desi citisem aici experienta neplacuta a lui Tarus in urma cu mai bine de doua saptamani m-am prezentat si eu la interviu pentru suport tehnic. (mentionez ca am experienta in acest field de peste 3 ani asa ca intrebarile respective au fost pentru mine destul de usoare).
Dar din nefericire domnul care recruteaza pentru Bitdefender nu are bunul simt sa revina cu un raspuns, fie el negativ sau nu. Daca eu mi-am rupt din timp o ora si jumatate sa dau testul ala, tu de ce nu ai face un minin efort sa raspunzi oamenilor care s-au prezentat?
Confirm 100% experienta mentionata de Tarus mai sus.

LMN Vineri, 12 Aprilie 2013
Eh, sunteti si voi sensibili.

Si eu am primit greu raspunsul, mai exact dupa 3 saptamani, dar stati voi linistiti, ca daca aveau nevoie de voi va sunau mai repede.

Eu unul am fost sigur de raspuns din momentul in care am vazut testul. Partea tehnica nu era o problema, dar gramatica limbii engleze cam e. Asa ca nu mi-am facut nicio speranta.
iech Joi, 9 Mai 2013
Salutare, ma poate ajuta si pe mine cineva cu mai multe detalii pt aceasta pozitie:Technical Quality Control Engineer .
Cam ce se da la test, in afara de cele mentionate mai sus de Dan.ms mult!
11simy Luni, 20 Mai 2013
Vad ca este sg persoana care tine interviurile. :). Am fost chemata ptr Customer Support Representative, din descriere pare a fi call-center.......O sa imi pierd totusi timpul'' sa merg la testare :).
Maus Luni, 20 Mai 2013

O sa merg si eu, tot pt customer serv repr.
Sper sa nu pierd degeaba 1.30 h.

meli Miercuri, 22 Mai 2013
@ 11simy
@Maus

va rog sa ma tineti la curent vav de cum a decurs interviul, ma intereseaza tot felul de amanunte, incl locatie, etc. sa stiu daca ma mai duc sau nu :)))
multumesc mult si succes!
a.v. Vineri, 31 Mai 2013
Am fost si eu la testul respectiv pentru customer support. Raspunsul lor a fost unul pozitiv, primit in exact o saptamana de la test si urmand ca zilele urmatoare sa ma prezint la interviu. Imi pare rau de cei care au avut o experienta neplacuta. Mie personal mi s-au parut foarte profi din toate punctele de vedere.
cosmo Joi, 29 August 2013
Cred ca un hacker s-ar angaja aici dar probabil nu ar avea nevoie fiindca nu este necesar,totusi o entitate nu bate campii aiurea pana ajunge la un rezultat, aici e vorba de coruptia la nivelul angajarilor indiferent de firma sau pozitie,cand vine vorba de recomandari si pile toti te primesc cu bratele deschise fiindca esti al lui ala sau al lui ala, restul e tacere.
GabiDumitrescu Duminica, 1 Septembrie 2013
Esti paranoic. Cunosc o gramada de persoane, inclusiv din familia mea, care s-au angajat la BD in clasica maniera CV-interviu-perioada de proba/specializare la locul de munca-perioada nedeterminata.
Anonim Luni, 21 Octombrie 2013
Nu stiu cum de aveti voi pareriile voastre , dar eu am o parere forate buna .
Simplu : am fost chemat , am dat testu am asteptat o saptamana , am semnat offerta .
asta acum vreo 15 luni !!

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?