Forum despre Cronos Tel


user Luni, 12 August 2013

Adresa acestei companii este: Calea Plevnei nr. 145 B, bl. 2, sector 6 (langa complexul Orhideea Gardens, sunt mai multe blocuri inalte si noi). Domeniul de activitate: telecomunicatii. Firma cu capital canadian (patronul este canadian). Este alcatuita din mai multe departamente cum ar fi: customer support, call center, monitorizare video. Pentru cel de monitorizare video se cere lb. engleza, se plateste pe ora (plata este in dolari; nu stiu insa cat se ofera), carte de munca (insa darile catre stat nu se efectueaza; deoarece plata fiind in valuta, firma nu ar fi obligata sa contribuie la stat, asta este explicatia care mi s-a oferit atunci cand am fost la interviu; eu stiu sigur ca nu exista asa ceva si ca orice venit este taxat indiferent in ce moneda ai fi platit), se lucreaza numai in ture insa actual au nevoie doar pentru schimbul de noapte. Se lucreaza si sambata si duminica (12 ore in weekend, asa mi s-a comunicat), iar in timpul saptamanii se lucreaza atatea ore incat la final sa se indeplineasca totalul de 40 ore...Compania aceasta are mai multi clienti. Angajatul (pe partea de monitorizare video) trebuie sa se ocupe de 20-30 camere de supraveghere ale acestor clienti (fiecare dintre acesti clienti au cate 20-30 camere). Camere de supraveghere care pot fi instalate la automate bancare (atm-uri), industria petroliera, cea de gaze etc. Angajatul are sarcina de a monitoriza toata activitatea si de a reactiona in caz de nevoie (pana la a suna politia, pompierii etc - in caz de nevoie, tocmai de aceea se cere lb. engleza). Salariul se vireaza pe card (indiferent de banca la care optezi) direct de catre canadian. Orele de noapte nu sunt trecute pe contract, iar dupa ora 22:00 ori 22:30 (nu-mi aduc aminte exact) se deconteaza taxiul. Despre celelalte departamente nu stiu nimic. Mie nu prea imi place ceea ce mi s-a spus la interviu insa fiecare trage propriile concluzii...Voi reveni cu detalii atunci cand voi afla ceva nou.

Alina Luni, 11 Noiembrie 2013
buna seara,

mai stie cineva ceva despre aceasta firma? ce presupune interviul?
multumesc!
user Marti, 12 Noiembrie 2013

Buna seara Alina,

In ceea ce priveste departamentul monitorizare video (cel pentru care am sustinut un interviu), procesul de recrutare decurge in felul urmator: intrebari despre tine - studii, nivel de experienta, unde ai mai lucrat/lucrezi (practic trebuie sa vorbesti despre ceea ce este in cv-ul tau). Dupa care ti se vor da detaliile despre companie (cu ce se ocupa), ce urmeaza sa faci, program de lucru si pachetul salarial. Va exista si un test de lb. engleza insa la urmatorul pas de interviu (va mai fi inca un interviu, asta daca te vor contacta). Restul detaliilor le-am enumerat in prima mea recenzie. Asa au decurs lucrurile atunci cand am participat la interviu. Nu stiu daca si in cazul tau lucrurile au stat/stau la fel.

Alina Marti, 12 Noiembrie 2013
Buna,

multumesc pt raspunsuri. eu urmeaza sa am interviu pt "Agent servicii client - Engleza si Spaniola. Mi-ar fi placut sa aflu mai multe detalii ca sa stiu la ce sa ma astept despre firma in general si despre interviu. :)
Geo Joi, 6 Februarie 2014
Buna,

unde pot aplica si eu/pot vizualiza joburile acestei companii? Nu am gasit un site anume de referinta.

Alina, ce imi poti spune despre acel job "Agent servicii client"?

Multumesc.
Anonymouss Joi, 13 Octombrie 2016

Cronos tell
Aș vrea să vă povestesc cum a fost experiența mea în cadrul unui interviu la această firmă. Am aplicat pe EJobs. Am fost sunat relativ repede. A doua zi, cred. Sediul lor este pe Calea Plevnei nr 145B, bl 4, parter. Până aici toate bune. Jobul era operator calculator. Cam vag, dar citind descrierea și ce au mai scris alții aici pe forum, zic hai să văd și ce e de capul lor. Programez interviul și la data stabilită mă prezint pentru interviu. Stând în zonă și netrebuind să iau niciun mijloc de transport am ajuns fix când m-au programat ei. Mă refer că am ajuns până la poartă. Acolo era un paznic care habar nu avea de firma asta. Mai mult, m-a și legitimat. Procedura lor, până la urmă pentru asta e plătit. Menționez că HR lor e într-un bloc nou, la parter. După ce am trecut de acel paznic ajung la ușa blocului care avea interfon. Mă uit să văd unde scrie Icarustel sau Cronos Tel cum sunt pe Ejobs. Niciun nume. Aștept 10’ ca să iasă cineva din bloc. Nicio mișcare. Atunci am sunat-o pe tipa care m-a sunat să stabilim interviul. Ghinion, era în timpul liber, deci nu mă putea ajuta. În fine, iese cineva din bloc. Intru și găsesc unde au ei HR-ul. Intru, întreb dacă aici trebuie să vin pentru un interviu. Era o doamnă ce sigur se trezise cu fața la cearșaf. Cică îmi zice: grozav început, ați întârziat 10’. Eu eram foarte contrariat. După ce că stătusem 10’ efectiv ca boul la poartă nouă, tot ea cu tupeu și începe să se răstească la mine. Încerc să îi explic situația, dar repede m-am convins că nu am cui. Așa că trec mai departe. Pentru ce funcție ați aplicat? mă întreabă ea. Pentru o funcție pe limba engleză, zic eu. La noi toate posturile sunt pe engleză, îmi zice ea. Asta nu am mai pățit-o la niciun interviu. Să te prezinți și cel de la HR să nu aibă un CV printat, să nu știe de ce ai venit acolo. Dar doamnă, îi zic eu, putem vedea cunoștințele de limbă engleză și apoi putem vedea împreună pe ce post mă pot plia. Nu domnule, noi vrem să știm pentru care post ați aplicat e Ejobs. Păi nu aveți cont de angajator pe Ejobs? Am fost nevoit să îmi scot telefonul și să verific exact pentru ce post am aplicat. Foarte penibil din partea lor. La orice interviu unde am mai fost, dacă e o companie care se respectă, au în fața lor un CV, știu cine vine, pentru ce post, toate detaliile. La ăștia țigănie. După a venit și un fel de trainer. Am discutat puțin în engleză pentru a-mi vedea nivelul de cunoștințe. A fost mulțumit. După a urmat o discuție pentru a vedea ce presupune acest job. Pentru mai multe detalii citiți postările de mai sus. Cică plata se face la oră. Undeva la vreo 2,5 dolari. Mai ziceau că decontează taxiul. În rest de bonuri de masă, asigurare medicală privată sau alte beneficii, nicio vorbă. Văzând toate astea, nu știam cum să plec mai repede. Apoi la sfârșit mi-a cerut un nr. de telefon, eventual în cazul unui feedback pozitiv să mă sune. Mă bufnea râsul. Bine, nu m-au mai sunat și chiar dacă m-ar fi sunat, nici nu aș vrea să aud de o colaborare cu ei. O firmă ce nu a auzit de bunul simț. Vă dați seama, dacă așa s-au comportat la interviu, după ce te angajează nici nu vreau să îmi imaginez. Profilul căutat de ei ar fi o persoană ce a fost o perioadă de timp prin Anglia, Irlanda, ce nu are prea multe studii, ce știe un pic de engleză, ca să poată face ce vrea cu el. Luați și căutați-vă ceva serios, nu firme din astea. Suntem oameni liberi, nu sclavii lor. Și apoi dacă oferă niște locuri de muncă, cine se cred, Dumnezeu pe pământ. Dacă ați avut și voi astfel de experiențe, vorbiți fraților. Eu nu regret că am pierdut o oră din viață mergând la acest interviu. Aș vrea ca să vă împărtășesc experiența mea ca să nu luați și voi țeapă.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?