Forum despre Cronos Tel


user Luni, 12 August 2013

Adresa acestei companii este: Calea Plevnei nr. 145 B, bl. 2, sector 6 (langa complexul Orhideea Gardens, sunt mai multe blocuri inalte si noi). Domeniul de activitate: telecomunicatii. Firma cu capital canadian (patronul este canadian). Este alcatuita din mai multe departamente cum ar fi: customer support, call center, monitorizare video. Pentru cel de monitorizare video se cere lb. engleza, se plateste pe ora (plata este in dolari; nu stiu insa cat se ofera), carte de munca (insa darile catre stat nu se efectueaza; deoarece plata fiind in valuta, firma nu ar fi obligata sa contribuie la stat, asta este explicatia care mi s-a oferit atunci cand am fost la interviu; eu stiu sigur ca nu exista asa ceva si ca orice venit este taxat indiferent in ce moneda ai fi platit), se lucreaza numai in ture insa actual au nevoie doar pentru schimbul de noapte. Se lucreaza si sambata si duminica (12 ore in weekend, asa mi s-a comunicat), iar in timpul saptamanii se lucreaza atatea ore incat la final sa se indeplineasca totalul de 40 ore...Compania aceasta are mai multi clienti. Angajatul (pe partea de monitorizare video) trebuie sa se ocupe de 20-30 camere de supraveghere ale acestor clienti (fiecare dintre acesti clienti au cate 20-30 camere). Camere de supraveghere care pot fi instalate la automate bancare (atm-uri), industria petroliera, cea de gaze etc. Angajatul are sarcina de a monitoriza toata activitatea si de a reactiona in caz de nevoie (pana la a suna politia, pompierii etc - in caz de nevoie, tocmai de aceea se cere lb. engleza). Salariul se vireaza pe card (indiferent de banca la care optezi) direct de catre canadian. Orele de noapte nu sunt trecute pe contract, iar dupa ora 22:00 ori 22:30 (nu-mi aduc aminte exact) se deconteaza taxiul. Despre celelalte departamente nu stiu nimic. Mie nu prea imi place ceea ce mi s-a spus la interviu insa fiecare trage propriile concluzii...Voi reveni cu detalii atunci cand voi afla ceva nou.

Alina Luni, 11 Noiembrie 2013
buna seara,

mai stie cineva ceva despre aceasta firma? ce presupune interviul?
multumesc!
user Marti, 12 Noiembrie 2013

Buna seara Alina,

In ceea ce priveste departamentul monitorizare video (cel pentru care am sustinut un interviu), procesul de recrutare decurge in felul urmator: intrebari despre tine - studii, nivel de experienta, unde ai mai lucrat/lucrezi (practic trebuie sa vorbesti despre ceea ce este in cv-ul tau). Dupa care ti se vor da detaliile despre companie (cu ce se ocupa), ce urmeaza sa faci, program de lucru si pachetul salarial. Va exista si un test de lb. engleza insa la urmatorul pas de interviu (va mai fi inca un interviu, asta daca te vor contacta). Restul detaliilor le-am enumerat in prima mea recenzie. Asa au decurs lucrurile atunci cand am participat la interviu. Nu stiu daca si in cazul tau lucrurile au stat/stau la fel.

Alina Marti, 12 Noiembrie 2013
Buna,

multumesc pt raspunsuri. eu urmeaza sa am interviu pt "Agent servicii client - Engleza si Spaniola. Mi-ar fi placut sa aflu mai multe detalii ca sa stiu la ce sa ma astept despre firma in general si despre interviu. :)
Geo Joi, 6 Februarie 2014
Buna,

unde pot aplica si eu/pot vizualiza joburile acestei companii? Nu am gasit un site anume de referinta.

Alina, ce imi poti spune despre acel job "Agent servicii client"?

Multumesc.
Anonymouss Joi, 13 Octombrie 2016
Cronos tell Aș vrea să vă povestesc cum a fost experiența mea în cadrul unui interviu la această firmă. Am aplicat pe EJobs. Am fost sunat relativ repede. A doua zi, ...

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?