Forum despre Ford Romania


Ana Marti, 7 Mai 2013

Nu a scris nimeni despre ford? Are cineva ceva de impartasit cu noi, referitor la mediul de lucru sau nivel de salarizare?
Multumim/

Ionut Luni, 26 August 2013
Este acelasi lucru ca si uzina Dacia din Mioveni . Se intra numai pe pile, dar pile destul de mari si pe bani peste 1000 euro . Si asta doar pentru muncitor, pentru inginer sare lejer de 2000 euro .
Berbec Marti, 17 Septembrie 2013
Ionut, te contrazic: un fost coleg de-al meu a gasit postul pe internet si a fost angajat prin interviu, fara sa cunoasca pe nimeni acolo. Ce numesti tu "pila" poate ca este o recomandare. Sau chiar mai mult decat o recomandare - lucru des intalnit in procesul de recrutare din era noastra...
Asadar, sa afirmi ca "Se intra numai pe pile, dar pile destul de mari" e cam mult - valabil si pentru Dacia (eu am fost angajat acolo, am dat 6 interviuri pana sa ma angajeze, cu dep HR, seful direct, alti 3 sefi ai lui, un concurs, interviu cu Dir. General. Plus: au fost cateva sute de candidati).
Iar pentru postul pe care a intrat colegul meu, salariul nu a fost chiar mare, din pacate. Cred ca le-ai umflat putin.
Ionut Marti, 24 Decembrie 2013
Salutare,

Sincer imi sustin ideea ca se intra cu pile in Dacia . Lucrez in automotive pentru Dacia si crede-ma stiu ce vorbesc, marea majoritatea persoanelor care stau in Pitesti si Mioveni stiu prea bine cum se fac angajarile in Dacia . Poate ca sunt si exceptii, dar m-ar mira asta, ca oricum nu se mai fac contracte nedeterminate - uzina este deja la capacitate maxim, mai ales ca X52 se produce inca la 3 uzine : Tanger, Somaca si Togliatti .
Eu am dat 4 interviuri si mi-au bagat pe gat ca nu stapanesc bine franceza......deci sincer ce-am scris mai sus este parerea mea .SUCCES
Craiovean Luni, 26 Mai 2014
Fordul ca si angajator este foarte OK, ofera salarii competitive, sanse de avansare sunt.
Mai nasol este de cei care lucreaza la fabricute adiacente > cablaje si alte componente. Acolo sunt salarii si de 800 Ron + conditii fff. stresante. Am inteles ca de vina este firma de recrutare care ia comisioane consistente. Este o lupta continua in fabricutele mai mici iar fabrica-mama Ford ia cei mai buni angajati periodic.
kriss Sambata, 23 August 2014
confirm si eu cele spuse mai sus, angajarile la ford s-au facut numai pe pile si bani(ca peste tot prin Romania), iar la fabricile de pe platforma salariile sunt fff mici

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?