Forum despre Pamimai Distribution


ADMIN - undelucram.ro Joi, 28 Iunie 2012
Dorim sa aflam detalii din experienta voastra in firma Pamimai Distribution, informatii despre mediul si atmosfera de lucru, sanse de promovare, relatia cu managementul sau orice detaliu care ar putea fi de ajutor celor interesati de Pamimai Distribution.

De asemenea, asteptam intrebarile voastre (despre interviuri, teste si cerinte, oferte si pachete salariale, bonusuri etc) in speranta realizarii unui dialog constructiv.

Speram sa avem un feedback cat mai corect si o transparenta totala a ceea ce se intampla in mediul de lucru romanesc, de aceea ajutorul tau va fi binevenit.

Impartaseste si tu experienta ta !
eu Vineri, 12 Aprilie 2013
Tot ce pot sa spun e ca am fost chemat la o testare care a durat 10 min si a constat in:
1. test de atentie distributiva, care trebuia sa dureze 7 min, dar dupa 4 min ne-a luat hartia din fata;
2. intrebari la care trebuia sa rapunzi cu "adevarat" sau "fals", care nu au avut nici o legatura cu postul pentru care ai aplicat. Ultima intrebare a fost "relevanta" si "eliminatorie", intrucat iti cerea sa alegi din 4 grupe nivelul salarial dorit.........bineinteles, citez " nu am atins pragul minim necesar ptr a fi chemat la un interviu......."
Dimpotriva, eu cred ca am atins pragul "prea maxim" al salarizarii!
buna Miercuri, 24 Aprilie 2013
buna,

am fost sunat azi sa ma duc maine la 12 00 la interviu,ce trebuie sa stiu? cine a mai fost?
ce sa da la test? care sunt traspunsurile corecte? cat este salariul? programul? cine lureaza la ei? astept neaparat un raspuns de la cei care stiu raspunsurile. multumesc!
buna Miercuri, 24 Aprilie 2013
nimic? nu stie nimeni nimic? chiar as vrea sa stiu mai multe sa nu ma duc degeaba...
dap Miercuri, 24 Aprilie 2013
nu i bai!iti voi povesti... am la 11.20,tot maine!
buna Miercuri, 24 Aprilie 2013
eu la 12 00,cred ca nu am timp sa aflu...cand ajungi acasa sa postezi se face 12 si ceva,nu? :-((

poate o sa fim colegi de servici :-))

oricum este primul interviu,nu?
buna Miercuri, 24 Aprilie 2013
"nivelul salarial dorit...."..care este raspunsul corect la ei? :-))

"eu" te rog sa ne spui cum a fost ,da exemple de intrebari....
Deea Joi, 25 Aprilie 2013
Interviul consta intr-un test de atentie distributiva care cica ar trebui sa dureze 7 min dar mie mi s-a parut ca a durat 5 min dupa care primesti un alt test cu diverse intrebari gen: "iti place sa-ti petreci timpul in aer liber? sau iti place sa citesti sau esti creativ? " si aveai ca si varianta de raspuns: adevarat, mai mult adevarat decat fals, moderat, fals si au mai fost vreo 2-3 intrebari de comunicare cu clientul. Nu ai cum sa sti care sunt raspunsurile corecte sau care e grila lor de salarizare pentru ca din pct. meu de vedere a fost un test de cunoastere si daca ai "norocul" sa te mulezi dupa cerintele lor bine, daca nu...next!
buna Joi, 25 Aprilie 2013
gata! am fost la ora 12 00 asa cum a trebuit. fix asa este cum a scris si Deea.Spunea ca suna azi sa a doua zi,vedem. la banuti am scris intre 1001-1500 ron,mi se pare acceptabil din partea lor sa dea atat,dar acum....Deea,tu ai fost azi la 11.20? Pana acum vad ca nu s-a schimbat nimic in cum actioneaza,poate ne scrie si cienva care a ajuns si la interviu :-))...daca nu ,sper sa fiu eu acela :-))

o zi buna,
Florin
buna Joi, 25 Aprilie 2013
uitasem sa spun,firma mi s-a parut ok,cam mare inghesuiala ,dar pare totul bine,nu pare sa fie call center in adevaratul sens al cuvantului.....sau sa vedem,daca este vopsit doar gardul...si in inauntru...
Deea Joi, 25 Aprilie 2013
Nu, am fost in alta zi. Oricum din cate stiu eu in general firmele de call center mai mult de 1000 ron nu ofera. Iar legat de locatie, nu cred ca activitatea de call center se desfasoara in acea caldire, eu cred ca acolo sunt doar birourile pt cei " mari".
Ema Joi, 25 Aprilie 2013
Interviu pe banda rulanta ,un test slabut de atentie distributiva, si unul usor de customer service.Mi-a parut un interviu de ochii lumii.
Sa vedem daca primeste cineva raspuns afirmativ !?
buna Joi, 25 Aprilie 2013
buna,
-daca este chiar call centar ,nu mai ma intereseaza asa mult job-ul...astia de gen nu dau mai mult de 800,900 este deja mult la ce salarii dau cei BPO.
-mai mult,daca este call center cine a pus peste 1000 ron,are probabilitate mare sa nu mai fie chemat...oricum nu se merita pentru ca este bataie de joc.
-totusi mie nu mi s-a parut call centar si nici interviuri pe banda,dar ma pot insela usor pentru ca nu stiu prea multe despre ei,decat asa din site-ul lor.
-va voi tine la curent daca aflu ceva sau voi fi chemat,plus sunt curios,daca voi fi chemat la interviu.
-totusi cineva care a lucrat la ei sau lucreaza ar fi fost bine sa ne scrie si noua doua cuvinte.
buna Joi, 25 Aprilie 2013
buna,
eu am pus intre 1001-1500 ron,daca este call centar,nu ma suna....dar ,daca o fac ,o fac asa sa ma puna pe drumuri...eu nu cobor mai jos de 1400 ron ,daca nu au bonuri.

dupa cerintele postului pare un call centar ,dar nu unul de "mori" in telefoane...dupa cum stim...

"Responsabilitatile postului:
- Preluarea/initierea apelurilor telefonice de informare, promovare, vanzare si colectare incasari la produsele din portofoliul Incarcare electronica, catre baza de clienti existenti, conform campaniilor desfasurate si listelor zilnice de apeluri programate;
- Preluarea si centralizarea comenzilor transmise telefonic, e-mail si fax;
- Comunicarea cu agentii de vanzare in scopul preluarii comenzilor, platilor sau a incheierii contractelor comerciale;
- Inregistrarea in baza de date a comenzilor, colectarilor si a comentariilor exacte, clare si complete cu privire la discutiile avute cu clientii;
- Cunoasterea foarte bine a produselor de incarcare electronica aflate in portofoliu, conditiilor comerciale, termenelor de plata, promotii, preturi, etc;
- Indeplinirea target-elor lunare stabilite si agreate impreuna cu Teamleader (nr apeluri zilnice, nr apeluri cu succes, volum vanzari, colectare incasari, etc);
- Verificarea zilnica a situatiei clientilor, stocurilor existente de marfa, situatiei platilor;
- Comunicarea intr-o maniera politicoasa si profesionala cu toti clientii si agentii de vanzare ai companiei;
- Rezolvarea reclamatiilor conform instructiunilor de lucru si propunerea de solutii pentru eliminarea disfunctionalitatilor in relatia cu clientii;
- Raportarea activitatii;
- Participarea la sedintele de vanzare; "


o seara buna,
Florin
buna Vineri, 26 Aprilie 2013
Asa este Ema...teste slabute si de ochii lumii.
Deea ai dreptate ,a spus 7 min sa rezolvi si in max 5 min este inapoi sa ia testele,oare de ce ?
buna Vineri, 26 Aprilie 2013
Pt. oricum nu conta ce ai raspuns. Era asa ca pt o completare a bazei de date... Ce ma enerveaza pe mine teribil la HR-isti in general e ca nu se tin de cuvant! Sustin ca iti vor da un raspuns in 2 zile indiferent daca e pozitiv sau negativ si te lasa cu ochii in soare. Iar tu ca fraieru stai si astepti si esti cu ochii pe telefon iar pe ei nici nu-i intereseaza!
Sa le fie rusine!
buna Sambata, 27 Aprilie 2013
buna,

exact asa este ...

o seara buna,
florin
buna Sambata, 27 Aprilie 2013
cat a trecut de cand ai fost la interviu?
eu trebuia azi sa primesc un raspuns(in 2 zile)....dar ohaa

Florin
eu Luni, 27 Mai 2013
Am lucrat la ei, 3luni ..atat am rezistat. Nu va recomand compania. Patronul este un taran care vbft urat
fost angajat Vineri, 4 Octombrie 2013
SFAT UTIL PENTRU TOTI
NU va angajati in Pamimai!!! A fost o experienta utila, in sensul ca am realizat cat de rau poate fi intr-o firma, iar acum apreciez cu adevarat locul de munca prezent. Conditii, tratament, logistica horror!!!

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?