Forum despre Playtika Romania


Andreyrlz Luni, 5 Decembrie 2016
Au un program care te da peste cap cu totul la call center engleza/customer support foreign language/.... in 3 ture... una de la 6 dimineata la 2-3 pranz... una de la 10 seara la 6 dimineata.... una de ziua.... mi-e si mila de cei care accepta programul asta ca se auto-distrug incet dar sigur. Pur si simplu nu merita, mai ales ca din ce am inteles eu salariul il negociezi tu prin vreo 2 interviuri si incepe de la un amarat de 1500lei pe luna. La programul asta mai bine te faci reprezentant la olimpiada, banuiesc ca statul iti da mai multi bani si un program mai ok
Aurora Mateiuc - Reprezentant oficial
Joi, 2 Februarie 2017
Cred ca exista cateva lacune in informatiile pe care le aveti despre ce inseamna departamenul de Customer Support la Playtika.
Permiteti-mi, va rog, sa corectez aceasta eroare - va voi raspunde punctual.

1) Nu suntem call center. Interactiunea cu clientii nostri se face exclusiv prin intermediul mailului si chatului.
2) Cautam doar vorbitori de limba engleza nivel avansat.
3) Se lucreaza in 3 ture, intr-adevar - si oferim flexibilitate in alegerea acestora (nu exista insa optiunea de a alege sa lucrezi exclusiv pe o tura).
4) Este un program pe care multi dintre colegii mei studenti il apreciaza, oferindu-le posibilitatea sa mearga si la scoala.
5) Salariul se negociaza in functie de experienta si abilitatile fiecarui candidat.

In cazul in care doriti mai multe detalii sau aveti in continuare intrebari :) ma puteti contacta la aurora.mateiuc@playtika.com.


Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?