Forum despre SupportSave


alis Luni, 14 Octombrie 2013

buna, haideti sa va povestesc intamplarea. am vazut anuntul de angajare pt postul de customer service pt limba spaniola si am aplicat. m-au chemat la interviu iar totul a fost ok. negociasem pt 1400 ron (vezi doamne mai mult decat celelalte fete angajate deja, adica 3). am inceput treaba din ziua urmatoare, cu un fel de training. relativ ok, pana i-am mentionat ceva de contract duduiei care cica era asistenta directorului ( un tip englez, cred).

Duduia Marti, 4 Martie 2014
Alina,

"Duduia", este sotia CEO-ului companiei si administratorul companiei Supportsave Europe. CEO-ul este un om de afaceri cu experienta de ani de zile, care are peste 1000 de angajati in toata lumea, care face acte de caritate in Philippine si renoveaza scoli. As putea sa-ti dau multe exemple, poti sa-i cauti numele pe google : Christopher Johns; insa din raspunsul tau, nu cred ca ai putea vreodata sa apreciezi aceste lucruri. Imi aduc foarte bine aminte de tine. Cand ai venit la interviu ai avut o atitudine de care niciun angajator nu s-ar bucura. Faptul ca ne-ai spus ca " daca imi mai puneti 100 lei la salariu, poate va recomand prietenelor" nu mi se pare o remarca la locul ei din partea unei fete care a venit la interviu. Apoi faptul ca nu stii cum sa vorbesti cu superiorii, faptul ca ameninti ca o sa ne faci rau pe forumuri(se pare ca n-ai stat prea mult pe ganduri) si ca incerci sa bagi intrigi intre angajatii Suppportsave, cred ca imi intareste decizia de a nu continua o colaborare cu tine.
Iti urez mult succes in continuare.
Rudu Luni, 17 Martie 2014
In calitate de angajat al acestei companii pot afirma urmatoarele:
”“ training on the job perfect structurat
”“ transparenta
”“ libertate de exprimare indiferent de statut/pozitie
”“ posibilitatea de a lucra si a te dezvolta intr-un mediu de lucru dinamic si mai mult decat placut
”“ program flexibil, mediu de lucru stabil
”“ mediu de lucru confortabil ca si angajat pun un accent mare pe modul in care sunt tratat la serviciu, pe mediul in care muncesc, de la cat de confortabil este scaunul (si chiar este!) pana la cat de curat este mediul in care activez
”“ perfectionare la locul de munca, poti dispune de un potential ridicat de acumulare a experientei pentru ca acaesta companie te pune in situatia de a lucra atat in crearea strategiilor cat si in procesul de implementare a acestora
”“ fara politici impuse si restrictive; o buna rampa de lansare in cariera deoarece dezvoltarea fiecarui angajat poate fi foarte ampla
”“ superiorii dispun de gandire logica si orientata catre angajat ”“ adevarate surse de inspiratie, se pune foarte mult accent pe motivare
”“ accesul la un set de valori si modele ce iti sunt utile nu numai ca profesionist, dar si din perspectiva dezvoltarii personale

Intentia mea nu este aceea de a ridica compania la un alt nivel de care dispune deja in fata angajatilor (cu creier, mai mult de atat nu este compania mea si nu am niciun beneficiu spunand cele de mai sus, beneficiile sunt colegii minunati si superiorii mai mult decat destupati) ci, de a pune accent pe mediul de lucru care este mai mult decat placut.
Mihai Sambata, 22 Martie 2014

Da, totul e perfect - de la salariul minim pe economie trecut pe cartea de munca la mintit si facut tot ce trebuie pentru a te afirma in fata unora care nu vorbesc nici corect gramatical.
Libertate de exprimare - ce gluma buna!
Programul flexibil - si asta a fost tare!
O adevarata oportunitate pentru cine n-are coloana vertebrala si nici respect fata de sine!

Rudu Vineri, 28 Martie 2014

Mihai, ti s-a intamplat sa intervina cineva peste tine, sa te faca sa taci atunci cand ai avut ceva de spus? sa-ti interzica cineva sa iti iei un liber atunci cand ai nevoie.? sa te penalizeze cineva cand ai intarziat (cum stim prea bine ca se practica in majoritatea cmpaniilor unde colac peste pupaza trebuie sa vii la munca cu 15 min inainte)?

P.S Imi asum tot ceea ce am spus in anteriorul mesaj, este ceea ce eu simt iar colegii minunati nu fac decat sa imi intareasca convingerile!

Cristina Luni, 31 Martie 2014
Buna! Va rog sa ma ajutati cu niste informatii. Verisoara mea doreste sa se angajeze la aceasta firma. Are 24 de ani, a locuit in Italia 10 ani, este un vorbitor nativ de limba italiana, limba romana nu a uitat-o dar nu este foarte fluenta pentru ca nu-si aminteste toate cuvintele. A absolvit liceul in Italia, nu are facultate. Care sunt criteriile firmei pentru angajare? In cazul verisoarei mele, care sunt sansele sa fie acceptata pentru un post in limba italiana? Mentionez ca este o persoana muncitoare,erioasa si dornica sa invete. Va multumesc foarte mult pentru orice informatie pe care mi-o dati. Imi doresc din suflet sa o ajut pe verisoara mea care vrea sa se intoarca in Romania si sa inceapa de la zero.
Laura Marti, 1 Aprilie 2014

Buna ziua,

In primul rand "Mihai" tu nu existi!

Daca, chiar ai lucrat pentru noi, te rog sa iti declini adevarata identitate, a vorbi doar de dragul frustrarii este absolut irelevant.
Spui ca nu exista libertate de exprimare - intradevar ce gluma ( ha ha)
Program flexibil nu ”“ sincer nu cunosti nimic din ceea ce facem noi aici (ar fi trebuit sa te edifici inainte)
Faptul ca avem colegi care sunt studenti, masteranzi si isi pot continua studiile beneficiind chiar de concediu de studii spune f. multe despre noi, nu crezi?
Acum despre coloana vertebrala ce sa mai zic, este clar ca nu ai din moment ce nu existi, tu ce parere ai?

Poate exista Companii unde aceste lucruri se intampla dar nu la noi.

Pentru alte conversatii te astept cu un raspuns "vertical"

Emilia Miercuri, 2 Aprilie 2014
Buna Cristina,

Cerintele noastre sunt : un nivel cel putin mediu pentru limba engleza si avansat pentru italiana(in cazul verisoarei tale). Clientii nostri sunt companii din afara Romaniei, prin urmare training-ul si colaborarea angajat-supervizori se va face in engleza/italiana.
Din punct de vedere al studiilor, pe noi ne intereseaza, in principal, aptitudinile din punct de vedere lingvistic.
Pentru mai multe detalii,te rog sa ne trimiti un mail la aceasta adresa: laura@supportsave.com

Mult succes!!
Cristina Sambata, 5 Aprilie 2014
Multumesc Emilia pentru informatii. In ce perioada se fac angajarile?(daca se poate incepe din vara ar fi ideal) Imi poti da detalii despre cum se desfasoara interviul? Care este modul de lucru in companie si care sunt salariile? Multumesc
HR Marti, 8 Aprilie 2014
Buna Cristina,

Se poate te rog sa adresezi toate intrebarile pe adresa furnizata de d-na Emilia?

Vei primi raspuns cu promptitudine.

Multumesc,
CALL_CENTER_DE_APARTAMENT Joi, 11 Septembrie 2014

Aviz amatorilor de pierdut timp

Desi am intrebat la telefon daca firma se afla intr-un apartament, mi se raspunde ca nu, ca au un birou bine echipat etc. Ajung acolo si gasesc cateva mese intr-un apartament, nici macar despartitoare intre vorbitori de limbi diferite la casca, toate conversatiile se aud din afara apartamentului. Astia din management nu investesc nu au auzit de protectia datelor din firma, de sanatatea angajatilor. Salariu oferit pentru postul de agent servicii clienti franceza 1800 lei in care sunt incluse si bonurile de masa! Voi platiti un angajat in ziua de azi cu facultate terminata si 2 limbi straine ca pe un muncitor necalificat sau ca pe o bona? Asta dupa ce am petrecut 2 ore 1/2 la interviu din care jumatate de timp a fost alocat pentru a raspunde la telefoane si emailuri personale de fata cu mine!!! Testul e ok, dar la traduceri nu lasa loc de interpretari, exista doar traduceri perfecte in mintea lor, nu au auzit de sinonime etc.

Laura Vineri, 19 Septembrie 2014
Buna Maria,

Iti multumesc mult( telefonic am incercat insa nu ai avut rabdare sa ma asculti si l-ai inchis) aici pe pagina.
Din respect pt. tine ca om ( ca mama, etc cat si pt. noi ca firma nu iti voi dezvalui intreaga identitate.
Crezi ca eu nu pot vb. josnic la adresa ta, cum ar fii sa pun traducerea ta de pagina sa o vada toata lumea. Crezi ca sal. de 1800 Ron este putin?
La cata experienta ai cred ca stii ca sal. este in functie de valoare.
Referitor la maniera de desfasurare a interviului, este adevarat este diferit.
Oamenii cu functii importante vb. mai tot timpul la telefon si raspund la e-mailuri, nu stiai? ( daca imi amintesc bine ai incuviintat aceste intreruperi nu-i asa?)

Iti doresc mult succesc indeferent de drumul pe care il vei alege!
Maria Vineri, 19 Septembrie 2014
Buna Laura,

Nu am avut de ce sa iti raspund la telefon pentru ca nu ma pretez la o firma care minte si te cheama, sustinund ca se afla in sediu de birouri si de fapt era intr-un apartament asa cum am mai observat si spus. Cat priveste traducerea mea nu ati auzit de sinonime, iar in momentul in care jumatate din timpului dedicat interviului este alocat pentru raspunderea la telefoane si emailuri, deja e vorba de bun simt, nu de functie :))) Si da, 1800 lei e putin avand in vedere ca e vorba de 1600 lei net, cam cat castiga o bona sau un muncitor necalificat. Mult succes la pacalit!
Laura Vineri, 19 Septembrie 2014
Buna Maria D.

Ai dreptate sediul nostru este un " apartament", care din pacate pt. tine este intr-o cladire numai de spatii comerciale, tot " intr-un apartament" isi au sediile si vecinii nostri ( clinica, etc.) Iti inteleg frustrarea de a nu fii angajata si de a nu primi cat ai visat, insa chiar minti, ceea ce este injositor pt. tine ca om.
Nu te-am mintit cu nimic, si nu sintem vinovati pentru preconceptele tale.
Daca imi amintesc spuneai ceva de o afacere proprie? Fyi sal. de 1800 Ron este net, la care se aduga toate celelalte taxe ce alcatuiesc sal. brut, sper sa intelegi diferenta? nu vad sa specifici numic de Ctr. de Munca facut din prima zi de angajare, de Control la Medicina Muncii si celelalte beneficii pe care le-am discutat, pacat!

In ceea ce priveste traducerea " am auzit de sinonime" insa acestea se folosesc fara a schimba sensul si intelesul lucrului spus sau scris, iar un test de Proficiency Tests de 64% spune multe nu crezi?
Acesta este ultimul raspuns pe care il vei primi din partea noastra, indiferent de ceea ce vei decide sa publici in continuare.

Mult succes in gasirea unui JOB potrivit tie!

Toate cele bune!
alina Vineri, 19 Septembrie 2014
Am citit comentariile de mai sus fara a avea o legatura cu aceasta companie si pot sa remarc faptane fac eforturi disperate de a se apara injosind fostii angajati si omorand regulile gramaticale elementare ale limbii romane.Pot sa spun dupa 10 ani de multinationala ca nu as lucra niciodata pentru o companie a carei conducere nu e capabila sa se exprime corect.
Maria Dindareanu-pentru ca asa se recomanda o Doamna :) Vineri, 19 Septembrie 2014

1. Bravo, Alina, susbscriu :)
2. Laura, nici daca mi-ai da un sac cu aur nu as veni la compania ta. Mai trebuie sa va deschideti call center la taraba sau intr-o dugheana si totul ar fi perfect, probabil ca veti putea oferi salarii si mai mici, mici, mici de tot, fara ceea ce tu numesti "beneficii" - Contract Munca din prima zi de munca si control la Medicina Muncii - de altfel, obligatii legale ale angajatorilor in Romania.
3. Ce sa mai zic de confidentialitatea informatiilor clientului final intr-un apartament, deja ma umfla rasul (ca daca ar afla pretiosul vostru client, si-ar lua talpasita)
4.La interviu ai spus ca nu poti oferi mai mult de 1600 lei net cand eu ti-am cerut 2000 lei. Ce ti se pare asa mult? Stii cat costa patrunjelul la piata, sau esti prea "indeferenta" si importanta pentru asta?
5. Postez pentru tinerii de care va bateti joc, nu pentru cei 64% obtinuti de mine si cu care sunt impacata. Si, apropo,rezultatele testelor din cadrul interviului sunt confidentiale (asta asa ca sa stii si tu pe viitor...)

Sunt asa de frustrata, ca imi vine sa rad :)))

Oricum, mi-am pierdul timpul cu "numic"-uri ca voi si ca o intrebare retorica, oare chiar o faceti pe prostii ca sa va mearga?

Scuza-mi "preconceptele "...dar ma dor urechile numai cand mi-aduc aminte cum vorbeau angajatii tai casca langa casca, cot langa cot, in 4 limbi diferite, fara nici o grija fata de sanatatea lor...

Cine poate rezista la SUPPORT SLAVE sa o faca, ca negrii pe plantatie :))

eu am afacerea mea si ma doar de firma ta :)))

diana2015 Joi, 23 Iulie 2015
Salutari tuturor!


In calitate de angajat al SuportSave Europe vreau sa va impartasesc cateva dintre opiniile si experientele mele in cadrul acestei companii.

Din prima clipa in care "am pus piciorul" pe usa acestei companii,feeling-ul meu a fost unul extrem de pozitiv.Sunt o persoana cu o vasta experienta profesionala in cadrul companiilor de profil si pot sa admit fara niciun fel de dubiu ca SuportSave Europe se ridica la standarde occidentale din absolut toate punctele de vedere.Singurul loc cat de cat asemanator ca si mediu de lucru si profesionalism cu SuportSave Europe este Enel Italia (unde am si lucrat o perioada, aceasta aflandu-se evident in Italia).

Daca aveti de gand sa va prezentati la interviu cu atitudine open-minded, maleabilitate si disponibilitate catre acumularea de informatii noi si extrem de variate, si in plus cu o atitudine sociabila si profesionala atunci cu siguranta va veti regasi in aceasta companie.

Colegii sunt persoane deosebite ( daca ar fii fost altfel cu siguranta ca aceasta atmosfera armonioasa din cadrul companiei s-ar fi risipit de mult ).Conducerea este cea mai buna pe care am intalnit-o pana in prezent (REAL),persoane de o seriozitate dusa la superlativ-ca si angajatii companiei,totul decurge pro-activ si cat se poate de profesional.

Evident ca persoanele neserioase,intrigante si extrem de circumspecte nu se vor regasi in acest colectiv deoarece nu vor gasi puncte de rezonanta comune.Duplicitatea nu este apreciata in cadrul companiei la fel si persoanele care nu au inclinatie catre autoperfectionare si considera ca sunt autosuficiente.

Despre conditiile de lucru,am remarcat mai sus ca se vorbea de un apartament,va pot confirma ca este vorba de un etaj intreg de business center,complet utilat,cu birouri spatioase,scaune directoriale,climatizare,aparatura ultra performanta etc. unde simti ca iti poti desfasura activitatea profesionala la nivel de randament maxim.Asta presupune respect fata de angajat si mediu de lucru favorabil,nu?

Cine se plange de conditiile de lucru si colectiv conform parerii mele,ori a mai lucrat cumva pe la Word Trade Center -NY - ori nu are chef de munca serioasa si nu isi va gasi locul nici aici ni in cadrul altei companii.

Va salut respectuos!


Diana
blabla2016 Luni, 21 Martie 2016
Draga Laura,

Astazi, am descoperit un anunt postat de compania pe care o reprezinti. Ca orice om patit, am dorit sa verific despre ce este vorba, cat de serioasa este firma si am ajuns pe aceasta pagina, inainte de a aplica.
Eu sunt foarte constienta ca e greu sa lucrezi cu oamenii. Foarte multi nu stiu sa se autoevalueze si atunci au o realitate total diferita fata de realitatea realitate, daca-mi permiti exprimarea. Multi cred ca sunt mai buni decat sunt etc, sau au pretentii care si pe mine ma mira. Recunosc ca nu as putea sa numesc pe cineva pampalau dupa fata, sau altele. E urat, si nedemn.
Problema mea e alta. Sunt un om serios, sunt OM, si cand spun serios, serios inseamna. Vreau un job sa ma dezvolt, sa nu muncesc totusi gratis, am etica, am bun simt. In momentul de fata, dupa ce am citit comentariile tale, nu stiu daca as vrea sa fiu parte din echipa supportsave. Felul in care te exprimi pe aici, face un deserviciu firmei, honest iti spun.

"Oamenii cu functii importante vb. mai tot timpul la telefon si raspund la e-mailuri, nu stiai?"
Nici nu stiu de unde sa incep sa-ti explic. Denota atata aroganta, si fara substrat sincer. Faptul ca esti in departamentul hr, si faci angajarile nu inseamna ca ai o functie importanta. Sau, chiar daca ai fi si owner ul companiei tot nu te exprimi asa. De ce? Faci parte dintr-un colectiv, un om cu o functie"importanta" stie ca toti conteaza, prin urmare toti angajatii au functii importante, pt ca datorita lor exista compania. Imi dau seama ce parere ai tu despre cei pe care-i consideri sub tine in firma.
Si mai e o problema. Nu trebuie sa sari la gatul cuiva care a criticat faptul ca nu s-a bucurat de atentia ta. Eu nu am fost acolo, si poate gresesc, poate respectiva e din categoria celor care nu se evalueaza corect si se considera nedreptatita, fara motiv, DAR, indiferent cat de "importanta" este functia ta si cate tel si emailuri ai, ideea e in felul urmator: planifici un interviu la o anumita ora, cu un scop, tocmai pt a te putea ocupa de acel om. Si exista o regula a bunului simt, sa o faci, fara intreruperi, sau nu asa multe, cel putin. Respectiva a zis ca a stat 2ore jumatate si o buna parte din acel timp a fost dedicat activitatilor tale. Daca te organizai frumos, poate interviul se rezolva in 30 de minute si restul de 2 ore iti rezolvai linistita task-urile.

Cineva mai sus il descria pe dnul englez care e CEO. Mi se pare trist ca vin asemenea oameni in Ro, sa faca ceva, si sunt convinsa ca el nu-si da atata importanta ca tine, si nu se crede asa important incat restul trebuie sa-i suporte importanta, si strica treaba oameni care sufera de complexe de inferioritate. Oamenii cu adevarat importanti nu simt nevoia sa o spuna draga Laura, pt ca se remarca. Poate vom trai niste vremuri in care unii romani vor invata ceva bun de la straini si vor intelege ca nu e nevoie de atata aroganta, cum prinzi o functie.

Repet, faci un deserviciu firmei si poate ca fix candidatii buni se feresc de voi

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?