Forum despre Telbridge Romania


Elena Marti, 23 Aprilie 2013
A auzit cineva de firma asta ?
Am un interviu pentru Team Supervisor...
Daca aveti informatii...
Adnana Luni, 6 Mai 2013
Buna. Ce ai facut la interviu? Povesteste cum a fost.
elena Miercuri, 26 Martie 2014

Am fost azi la interviu pentru pozitia Agent Telesales. Este vorba de un post de vanzari asigurari prin telefon. Am aflat urmatoarele:

-salariul este format din partea fixa de 1100-1200 lei ( nu mai tin minte exact) plus bonusuri in functie de vanzari
-program de 9 ore cu o ora pauza
-se cauta oameni care sunt dispusi sa invete un anumit curs online pe care il ofera firma daca treci de interviu, dupa care se va da o testare a cunostintelor acumulate; daca treceti si de acest test se poate semna contractul ( din cate am inteles testul este grila cu aproximativ 20 de intrebari); se doreste acest lucru deoarece a fost o noua lege implementata prin care orice agent de asigurari este obligat sa obtina acreditare ( totul este platit de firma).

Din cate am vazut personalul este tanar, doamna de la HR care a tinut interviul a fost foarte draguta, chiar am ramas placut surprinsa (am fost la mai multe interviuri in ultima vreme si cei de la HR nici macar nu erau in stare sa raspunda la cateva intrebari de baza pe care le puneam).

O sa mai postez aici detalii din etapele urmatoare.

Somebody Joi, 17 Aprilie 2014

Este o firma neserioasa.
Est adevarat ce a scris Elena mai sus doar ca data de incepere a proiectului s-a amanat de la 15 aprilie la 30 aprilie ca in final sa spuna 15 mai.
Contractele neffind semnate intre ei si firmele partenere.
Intre timp au introdus si clauza profesionala pt certificatul pe care il obtii (cetificatul IMA). 200euro daca pleci mai devreme de 6 luni.
Perioada de trainind nu este platita.
Nici asigurare medicala nu exista. Adica nu esti asigurat.
De tichete de masa si asigurare transport nu se mai pune problema pentru ca ... surpiza...nu sunt nici ele incluse.
Doar salariul care intital mi s-a spus ca este de 1400 ron net, ulterior 1120 net.
Si schimbarea tipului de asigurari pe care urma sa se inceapa proiectul s-a schimbat in ultima clipa. De la asigurarea telefoanelor mobile, smartphone uri s-a ajuns la asigurarea facturii cu firma colaboratoare (GEN VODAFONE). Daca intrii in somaj de exemplu ei iti asigura plata facturilor pe un termen anume. Nu stiu ce persoane si-ar face asiurare pentru factura de plata a telefonului mobil, a abonamentului practic.
Apar noi schimbari permanent...viitorii angajati stau pe bara din cauza lor (o tipa si-a dat demisia de curand pentru ei pt ca i-a luat in serios si acum sta pe bara )...teoretic primul salariu fiind pe 15 iunie, practic de CRACIUN in ritmul asta.
Problema este ca trebuiau sa inceapa recrutarile cand aveau deja semnate contractele cu firmele de asigurari, aveau date exacte despre salariu, durata (care e determinata), program (initial ni s-a spus 9-18 de luni pana vineri, ulterior 9-18 o saptamana, 10-19 urmatoarea saptamana).

CONCLUZIE: nu au doua vorbe la un loc. Cautati-va in continuare de munca in paralel. Pana nu va prezinta contractul de munca...nu luati de bune promisiunile ambalate frumos.

p.s. : nu ma incalzeste ca se zambeste frumos si oamenii nu sunt angajati pentru ca ei nu sunt in stare sa se ocupe de recrutare din momentul in care au nise date exacte.

Laura Duminica, 20 Aprilie 2014
Am fost si eu la interviu saptamana trecuta.. Confirm cele spuse aici, dar vreau sa mai adaug un amanunt FOARTE IMPORTANT! - contractul se va incheia pentru un program de 4h/zi, urmand ca tu sa lucrezi 8h/zi !!!! Am intrebat cum se va face calculul salarial la sfarsit de luna, tinand cont ca lucrez mai putin decat scrie in contract... mi s-a spus ca "programul care functioneaza pe calculatorul unde iti vei da check-in zi de zi, va tine evidenta orelor lucrate". Super!!! Sa lucrez 8h cand eu semnez pt 4h?!
Si inca ceva.. ni s-a spus ca ni se va da comision, da? Dar cate procente din asigurare pe care o vom vinde? Eu cred ca mai mult de 5% nu va fi. Si care e valoarea unei asigurari pt telefon? Variaza intre 30-90 lei. Si cate asigurari sa faci intr-o zi? Mai mult de 20 nu cred ca poti face.. Iar la sfarsit de luna avem un comision de 150 - max 200 lei pe langa salariul de 1120 lei. Asta in teorie doar.. Tineti cont ca in contract scrie 4h/zi si nu 8!!!!!!!
Telbridge Romania
Luni, 28 Noiembrie 2016
Buna, Laura!
Contractele companiei noastre sunt part- time (4h sau 6h) si full-time 8h, in intervalul orar 9:00-17:00 + o sambata pe luna 10:00-15:00.
Fiecare angajat va sta la job conform contractului semnat, adica 4h, 6h sau 8h.
4h inseamna cumularea a 20h pe saptamana (se poate sta si mai mult de 4h intr-o zi, ramanad astfel mai putine ore pentru alta zi sau chiar o zi libera)
6h inseamna cumularea a 30h pe saptamana (aceeasi metoda de calcul)
Cine doreste sa faca ore suplimentare, este platit pentru fiecare ora pontata in plus.
Cat priveste comisionul, el este detaliat de team-leader fiecarui angajat, astfel incat fiecare isi poate calcula cat va primi peste salariul fix din contract. :)


Jube Marti, 20 Mai 2014
:)))) Vorbiti de parca celelalte firme de pe piata sunt de aur :))))
Am fost si eu la interviu si am pus o gramada de intrebari pentru ca citisem comentariile de mai sus.
In primul rand sediul e genial (ceea ce nu am vazut decta la un alt call center) si mai e si intr-o super zona. Cum spunea cineva mai sus, oamenii sunt foarte simpatici si deschisi. Am intrebat de la inceput dra de la HR de proiecte si mi-a spus ca tocmai li s-a amanat un proiect si ca voi primi un telefon cu data de inceput daca sunt ales. (tine-ti-mi pumnii ca eu vreau sa lucrez aici!!)
Si de salariu ce sa mai zis, mi s-a spus de contract si de faptul ca banii la sfarsit ii primesti pe numarul de ore lucrate - atata timp cat am 1100 net la sfarsit de luna, eu clar nu ma plang. :D
Si cine stie, poate fac si comision!
Si macar semnez un contract de munca real si nu pfa sau minimul pe economie ca in alte parti :))))
Interesat Marti, 17 Iunie 2014
Hello tuturor,
Lucreaza cineva pe acest proiect de asigurari? As vrea si eu mai multe detalii - cum sunt sefii, cum sunt colegii...care sunt obiectivele pe care le aveti, etc. As vrea si eu sa lucrez, dar vreau o parere de genul inside. Beneficiati de formare, aveti multi supervizori, sunt pregatiti bine supervizorii, va ajuta? Multumesc :)
True Vineri, 27 Iunie 2014

Da...am avut si eu ocazia sa intru in contact cu aceasta firma si tot ce pot sa zic este ca mi-a lasat un gust amar. Daca vor intr-adevar sa evolueze asa cum au zis, ar trebui sa inceapa prin a gasi niste oameni cu adevarat capabili si cu experienta. In ceea ce priveste proiectul pentru care am fost, este vorba despre vanzare de asigurari...pare ok la prima vedere. De salariu ce sa zic....immi ajunge de chirie>
Asadar...pt cei interesati, evitati aceasta firma lipsita de experienta. Mai rabdati un pic si gasiti ceva cu siguranta mai bun

ALX Duminica, 20 Iulie 2014
Prostia unora nu are limite pe cuvantul meu nu am mai vazut asa ceva. TELBRIDGE sub nici o forma nu incheie contracte cu angajatii lor pe o anumita norma de genul 4 h pe zi si defapt omul sa lucreze dublu. E EXCLUS asa ceva. TOTUL AICI SE FACE LEGAL e o atmosfera superba, supervizorii sunt de treaba. Deci care sunteti in cautarea unui loc de munca stabil si serios, puteti sa veniti la TelBridge. VORBESC DIN POSTURA DE AGENT DE ASIGURARI ANGAJAT LA TELBRIDGE ;)
Ica Luni, 18 August 2014
Am fost si eu la interviu la ei acum 2 saptamani si confirm ca mi s-a spus acelasi lucru: lucrezi 8 ore si ai contract de 4 h.
jojo Joi, 11 Septembrie 2014

Este o compania neprofesionista.Nu se tin de cuvant.Cei de la hr sunt foarte ok dar *sefii* cei mari lasa de dorit.Si este adevarata faza cu contractul(semnezi pentru 4 h si muncesti 8 plus ca te trimit acasa daca nu ai vanzari in primele 3 ore)

liana Luni, 15 Septembrie 2014
sa va spun eu: salariu 7 lei / h ,ai contract de 4 ore dar muncesti 8 h - nu faci vanzare dupa 4 ore te trimit acasa fara sa fii platit,retrainingurile nu sunt platie ,daca nu iei testu de la Ima iti gasesc ei ceva sa pleci,in ultimul timp au plecat jumatate din oameni inclusiv eu ,sunt agenti extraordinari acolo care-si fac treaba dar nimeni nu vede asta....acolo conteaza doar sa ai vanzare altfel nu existi. Am luat salariu pe data de 5 si am fost tepuita cu 85 lei eu si altii din firma care pot spune asta.....nu are nimeni nici-un cuvant pur si simplu unii vin si altii pleaca ,va sfatuiesc diin propria experienta pentru cei care sunt in training sa vedeti cu adevarat ce se intampla acolo..in schimb supervisori sunt excelenti te ajuta si te inteleg dar nici ei nu au nici-o putere in fata lor,celor de sus care sunt total lipsiti de profesionalism si lipsiti de caracter...se observa din modul in care-si trateaza agentii
cccc Marti, 16 Septembrie 2014
am fost si eu la training totul pare roz dar se vede dupa fata agentilor care nu sunt ok ....
Gheorghe Aurelia Joi, 2 Octombrie 2014
Hello, dragii mei, ma numesc Aura, si va scriu aici ca fost angajat Telbridge.Din punctul meu de vedere, a fost un loc de munca, cum mai rar gasesti la noi in tara.In primul rand, superiorii mei, au fost extrem de intelegatori, foarte prietenosi si tineri, un lucru care a fost bun, mai ales ca au fost mereu dispusi sa ne asculte si sa modeleze dupa cerintele si necesitatile noastre.Programul era flexibil, avand oportunitatea sa lucrezi 8, 6, respectiv 4 ore, iar salariul era motivant, nu am ce sa reprosez, mai ales cand vine vorba de bonus.Este genul acela de job, unde ai avea de castigat, pe langa cele mentionate anterior, si o experienta in domeniul vanzarilor, o experienta care iti dezvolta atat capacitatea de exprimare, cat si spontaneitate.Eu am fost multumita! :)
euu Luni, 13 Octombrie 2014
si daca ai fost atat de multumita draga Gheorghe Aurelia, de ce esti "fost angajat"?????
miss Marti, 14 Octombrie 2014

Au plecat initial pe un proiect pe asigurari, acum au inceput cuVodafone..sunt mici de 1 an si ceva au aparut si incearca sa faca ceva, insa partea nasoala este ca tinereii aia "de sus" asa cum se cred ei nu au nici o competenta.

aa Marti, 21 Octombrie 2014

Fost angajat. De ce? Pentru ca nu poti lucra in conditii optime pentru a invata ceva de la ei, de contract nu mai zic 4 ore muncesti 8, se mira cum sa ti taie din salariu prin tot felu de mijloace...ti se ia 30% din comision. E posibil? Nu vreau sa i fac imagine naspa firmei pentru ca sunt si oameni buni acolo...dar nu recomand fie ca ai experienta fie ca nu. Succes!

Gabi Sambata, 25 Octombrie 2014
Pentru un prim job este mai mult decat bine la Telbridge. Salariu in primul rand e mai mare cu vreo 200-300 de lei fata de alte call-centere, exista flexibilitate foarte mare in ceea ce priveste programul, iar daca mai si muncesti bine ai parte si de bonus. Eu va sfatuiesc sa mergeti la interviu si sa va dati silinta. Daca se vrea pentru un post entry level un salariu de 3000, va urez succes sa il gasiti. Ar trebui sa aveti in vedere ca inainte de pretentii nesfarsite, sa prestati o munca calitativa, si nu doar vorba si nemultumiri. Eu recomand compania, are potential foarte mare.
fost angajat Joi, 30 Octombrie 2014
dragilor, si eu am lucrat la Telbridge. nu pot sa zic ca e o firma minunata, dar e ok. toate cartile sunt pe masa de la interviu, daca accepti bine, daca nu, treaba ta. eu am acceptat, fiind sudent si avand nevoie de bani (care s-au dat la timp de fiecare data). colegii chiar sunt minunati cu totii, toata lumea e intelegatoare, zambitoare, se vorbeste frumos. am lucrat doua saptamani si din octombrie, cu facultatea prioritara, si am fost inteles. nam mai facut fata, asa ca am plecat, dar daca ma mai primesc, ma intorc la vara.

liana, care sa declarat foarte numultumita, nu facea deloc vanzari, sa insistat cu retraininguri si nici un rezultat. serios acu, cine te tine doar ca sa tii scaunul ocupat?

aurelia, fosta angajata, a inceput facultatea si vrea bursa sa plece in strainatate.

la interviu merita sa mergeti, sa vedeti exact despre ce e vorba. de acolo, trb voastra! bafta!
Bucur Alexandru Luni, 3 Noiembrie 2014
Buna seara,
Numele meu este Bucur Alexandru, sunt un fost angajat al firmei Telbridge Romania. Am citit toate opinile pe care dumneavoastra dragi colegi le-ati avut in legatura cu firma Telbridge.
In primul rand as dori sa spun un lucru salariul fata de alte call centere din Bucuresti este mult mai atractiv.
Contractul este pe 4 ore din punctul acesta de vedere, multe persoane vor sa aiba un program mult mai flexibil, unii poate sunt studenti, alti poate au mai multe job-uri si au nevoie de un contract pe 4 ore.
Pentru cei care nu au mai lucrat, oriunde o sa va gasiti dumneavoastra chemarea ve-ti vedea ca bonusul este impozitabil.
Legat de Training as dori sa mentionez ca se desfasoara in conditii optime, personalul care se ocupa de Training este foarte pregatit si capabil si nu in ultimul rand chiar aveti foarte multe lucruri de invatat legat de domeniul vanzarilor. As dorii sa ii multumesc Irinei Bujor pentru experienta vasta care a dorit sa o imparta cu noi.
Pauzele sunt la fel ca in orice alt lor de munca.
Legat de Team Leader sunt persoane care au o experienta vasta in domeniul vanzarilor si care va pot invata foarte multe lucruri care va pot ajuta atat in domeniul vanzarilor cat si in orice alt domeniu.
Dragi Colegi, daca a-ti fost acceptati la interviu nu ezitati pentru ca este un loc de munca foarte bun, nu va lasati influentati de toate lucrurile. Stiti si voi cum este, fiecare gradina are si uscaciunile sale. Si nu in ultimul rand, daca va dati interesul si sunteti buni veti avea mult de castigat pe aceasta tema, si o sa fiti promovati.
Daca vreti sa aflati mai multe informatii, o sa va raspund cu cel mai mare drag.

Comentariul va fi eliminat definitiv. Sunteti sigur ca doriti acest lucru?