Studio Moderna

3.49

Evaluari companie Studio Moderna

Mediu neplacut

14.08.2019 - Fost angajat Part time Util (0)

Pro
beneficii salariale in functie de vanzari

Contra
vanzarile se fac foarte greu

Part time - Outbound sales specialist - Bucuresti
Perioada de munca este de mai putin de un an.
Nu recomand aceasta firma cunoscutilor.

Util

Adauga experienta ta in cadrul unei companii sau experienta unui interviu recent si ai acces la mai multe rezultate

Ai adaugat deja o contributie? Intra in contul tau

Companie care se gândește doar la profit

03.08.2019 - Fost angajat Full time Util (0)

Pro
Este un loc în care poți să înveți și să greșești

Pentru a vizualiza toate informatiile te rugam sa adaugi o contributie


Util

O experienta placuta pentru cineva la inceput de drum. Un mediu de lucru ok

24.07.2019 - Fost angajat Full time Util (0)

Pro
Salariul este destul de bun daca esti la primul job, avantajul este ca se poate ajunge la un salariu maricel cu bonusuri. Sefii sunt foarte de treaba si înțelegători. Nu se fac favoritisme. Exista mereu cineva care sa te motiveze. Mediul de lucru este super modern, nu pot spune ca lipseste vreo facilitate. Si, sa nu uit, vinerea primesti cafea gratis :)

Pentru a vizualiza toate informatiile te rugam sa adaugi o contributie


Util

Neseriosi si neprofesionisti

19.07.2019 - Fost angajat Full time Util (0)

Pro
Colectiv tanar.

Pentru a vizualiza toate informatiile te rugam sa adaugi o contributie


Util

Corecta cu angajatii recomand

04.07.2019 - Fost angajat Full time Util (0)

Pro
Management, training

Pentru a vizualiza toate informatiile te rugam sa adaugi o contributie


Util
Conecteaza-te cu Studio Moderna prin retele sociale
Beneficii companie
Galerie foto
Noutati Studio Moderna
http://www.marketingfocus.ro/marketing-focus-interviuri/item/684-de-unde-vine-succesul-in-marketingul-omnichannel
https://www.iqads.ro/articol/44643/raluca-grigoriu-studio-moderna-modelul-de-business-omni-channel-este-mediul
Raluca Grigoriu (Studio Moderna): „Sper că peste 10 ani oamenii de marketing vor deveni mai atenți și mai responsabili cu ...