Valoris Center

3.01
  • Tel.: 021.529.9929
    Site: www.valoris.ro

Acest angajator nu comunica, momentan, despre brandul sau in comunitate.

Reprezinti compania?
Activeaza-ti profilul

Evaluari companie Valoris Center

Valoris in vreme de COVID-19

26.03.2020 Util (1)

Pro
- poate in alta viata, in alt context; in rest, mici oameni care fac pe semizeii p-acolo;
- trainer cu simtul umorului, cu exceptia glumitelor cu prietenii "influenti"- tot romanu' are un prieten/ mai multi SRIsti sau fosti securisti, nu-i o noutate
- poate pro pentru un job entry entry entry entry foarte entry lvl

Contra
S-a stabilit perioada de training de minim o luna, cu testare finala; dupa o saptamana si 2 zile, angajatii au intrat pe proces- ok, de inteles avand in vedere pandemia COVID-19 si faptul ca multe companii au procedat asa; nu s-a discutat nimic de bani- avand in vedere ca perioada de training era platita diferit fata de perioada de cand se intra in activitate, ok; s-a mentionat, totusi, ca nu are nimeni pretentia sa efectuam operatiunile in timpul folosit de colegi cu experienta (respectiv sa raspundem la o solicitare in 5 min) sau sa cunoastem informatia ca si cum o stapaneam de ani de zile. Trecem peste glumele de intimidare din conducere legate despre cine pe cine cunoaste si unde, stil romanesc, invadarea spatiului personal (ca sa nu mai mentionez de suflatul in fata de catre superiori in plina pandemie) si conversatiile managementului cu clientul de pe proiect in plina sala (poate se numeste transparenta, dar e una f dubioasa) "-Da, acum avem X nr pe lb. ... si Y nr. pe lb. ...Da, acum sunt atatia, la final vom ramane cat am stabilit."- zici ca vorbea de trafic de oameni.
Cand s-a preconizat instituirea starii de urgenta si au aparut intrebari de tipul "ok, se poate munci de acasa?" am fost incurajati sa ne cumparam laptopuri, daca acestea nu indeplinesc conditiile cerute de ei, eventual prin Card Avantaj (exemplul folosit: "colegii vostri dp alte proiecte au vazut in asta o oportunitate de a isi schimba laptopurile, unii si-au cumparat prin card Avantaj"; aaa, nu, not ok.). Apoi, cand oamenii se izolau de buna voie multi dintre ei acasa si tot digitalul si presa erau in plina campanie de stat acasa pentru siguranta tuturor si incetinirea raspandirii virusului, managementul Valoris s-a gandit ca este o buna strategie sa le spuna angajatilor ca isi vor pastra locurile de munca, pentru ca proiectul va avea nevoie de ei, deci sa nu-si faca probleme legat de asta, sa ia virusul in deradere si sa incurajeze angajatii sa fie optimisti si ca daca laptopurile personale nu vor putea sustine activitatile desfasurate, acestia vor fi in categoria celor care nu isi pot desfasura activitatea si... aia e. OK. Pana pe 23.03.2020 am mers in continuare la sediu, riscand zi de zi sanatatea mea si implicit a tuturor celor care intram/u in contact.
Ulterior, cand le-au fost explicate legile, au intocmit un contract de telemunca romanesc, prin care echipamentul tehnic pe care erau obligati prin lege sa il ofere consta intr-o pereche de casti, un vpn (care nu reprezinta un echipament) si nu mai stiu ce porcarie au scris acolo. OK.
Au stabilit un target, nu au specificat nimic de realizarea lui (avand in vedere cele 7 zile de training si viteza cu care poate functiona un laptop cu o conexiune de internet modesta, de acasa, 7 softuri un singur monitor, apeluri, mesaje din toate partile, not responding, end task etc., care de abia suporta decent win7, dar s-a instalat un pic fortat un win10 sa indeplineasca cerintele- eh, castigul meu).
3 zile mai tarziu, colegul nostru pune pe grupul de training un mesaj simpatic de separare (coleg care a plecat la Giurgiu din Bucuresti sa verifice pc de acasa sa vada daca poate munci de pe el ca sa se intoarca in Bucuresti din nou sa cumpere alt laptop- din banii lui- ca apoi sa fie concediat de aceeasi persoana care promitea clientului ca dupa aceste zile vom ramane doar "cati am stabilit". OK. Motivul? Rezultatele... colegul meu nu s-a putut adapta targetelor fabuloase raportate la realitate, a privirilor socate ale superioarelor (ca superiori nu prea) cand te ridicai sa mergi la toaleta cu ochii pe aplicatie sa contorizeze pauzica pe banuti putini putini, mai putin decat intr-un supermarket. Eu personal nu eram multumita nici cand se striga pe peste tot "pastrati distanta de 1,5 m" si tot ce inseamna management (mai putin Operations Manager, care avea copil acasa si d-aia se conforma asa un pic) iti sufla in fata, isi lipea scaunul de tine aproape sau se plimba de colo colo ca ... intr-o galeata :). OK.
Nici bine n-a inceput valul, ma asteptam oricum, imi suna si mie telefonul. Am zambit. "Ia spune-mi, cum ti s-au parut zilele acestea de activitate?"; "Uite, daca e vorba de demisie/ concediere, sa sarim peste intrebarile de curtoazie, ce zici?".

In regula, nicio problema. DAR DE CE M-AI MAI PUS SA MA DEPLASEZ 2 SAPTAMANI, TIMP IN CARE PUTEAM SA FAC ALTCEVA CU TIMPUL SI VIATA MEA, IN VREME DE PANDEMIE, COMPANIE INCONSTIENTA, CARE NU PUI PRET PE SIGURANTA ANGAJATULUI?! BA CHIAR IN VREME CE STII CA ESTE O SITUATIE GROAZNICA, IL MAI SI CONCEDIEZI, BAZANDU-TE PE FAPTUL CA IN PERIOADA DE PROBA ESTI PERFECT ACOPERIT DPDV LEGAL?! Ca la final sa spuna "poate dupa ce trecem de perioada asta..."; pai mai minti luminate, voi credeti ca dupa ce v-ati asigurat ca aproape trimiteti proaspat-angajatul, in vreme de instabilitate si STARE DE URGENTA, credeti ca s-ar intoarce cineva normal, inapoi, vreodata?! Si nu merge aia cu "cine te iubeste se intoarce sau nu pleaca niciodata", mai degraba "daca la rau nu esti in stare sa fii, la bine ce vrei sa cred?".

Nu recomand. POATE in alta viata, in alt context, poate macar respecta plata perioadei de semi-training peste o luna si jumatate, pana atunci voi numara stelele.

Sfaturi pentru conducere
As vrea sa stiu cum s-ar fi simtit Operations Manager daca situatia ar fi fost fix invers (sa o sunam pe ea cu copil acasa sa o concediem si eventual daca ne intreba de WFH sa avem aceeasi atitudine- fa-ti Card Avantaj, C.V.!)

Bucuresti
Perioada de munca este de mai putin de un an.
Nu recomand aceasta firma cunoscutilor.

Util

Adauga experienta ta in cadrul unei companii sau experienta unui interviu recent si ai acces la mai multe rezultate

Ai adaugat deja o contributie? Intra in contul tau

O mare teapa!

20.02.2020 - Fost angajat - Full time Util (0)

Pro
Colegii reprezinta singurul aspect pozitiv care insa este departe de a compensa toate celelalte neajunsuri.

Pentru a vizualiza toate informatiile te rugam sa adaugi o contributie


Util
Reprezentant Valoris - Reprezentant oficial
Joi, 05 Mart 2020
Buna! Iti multumim pentru feedback-ul transmis, parerile angajatilor nostri si ale fostilor nostri angajati fiind foarte importante pentru noi. Subliniem insa faptul ca activitatea proiectului la care faci referire este complexa si dinamica, astfel incat si volumul de informatii din training, precum si procedurile aferente sunt consistente. Intelegem totodata ca partea de training a fost una dintre cele mai dificile pentru tine, insa angajatii nostri au posibilitatea de a repeta testul in situatia in care nu obtin punctajul necesar pentru absolvirea trainingului. De asemenea, cursurile la care faci tu referire fac parte dintr-un program intern de aprofundare a proiectului, construit astfel incat sa includa si aspecte de dezvoltare a soft skills-urilor, tocmai pentru ca acomodarea cu acest proiect sa fie treptata si facila. Dupa finalizarea fiecarei etape, oferim feedback, pentru ca fiecare angajat sa stie in permanenta ce mai are de imbunatatit. Totodata, fiind un proiect in plina dezvoltare, procesul de recrutare este unul continuu, existand mereu noi oportunitati profesionale pe care le comunicam candidatilor Valoris.

In ceea ce te priveste situatia mentionata, in care ai aplicat pentru o pozitie pentru limba engleza si ti s-a oferit o oportunitate in limba romana, decizia a fost luata in urma unei analize atente a profilului tau, care s-a potrivit mai mult pentru proiectul nostru in limba romana. Te asiguram ca persoanele care lucreaza la noi sunt angajate strict pe baza competentelor pe care le detin. Cu siguranta, daca abilitatile si cunostintele pe care le detii s-ar fi potrivit profilului cautat de noi pentru proiectul in limba engleza, ti-ar fi fost recomandat si acel proiect. Iti dorim mult succes in viitoarele tale experiente profesionale!

O companie care te primește cu căldură, bucurie. Sunt foarte drăguți cu tine si te fac să te simți cat mai bine

12.02.2020 - Fost angajat - Full time Util (0)

Pro
Pe partea de call center Orange Romania este o munca ok, destul de relaxanta, si nu poti spune ca esti foarte obosit dupa 8 ore de munca

Pentru a vizualiza toate informatiile te rugam sa adaugi o contributie


Util
Reprezentant Valoris - Reprezentant oficial
Luni, 17 Feb 2020
Buna! Iti multumim pentru feedback, cu siguranta ne va ajuta pentru imbunatatirea mediului de lucru. Iti dorim mult succes in continuare!

Este ok pentru o prima colaborare

10.02.2020 - Fost angajat - Full time Util (0)

Pro
- colectiv
- evenimente dragute
- superiori ok
- aproape de mijloace de transport



Pentru a vizualiza toate informatiile te rugam sa adaugi o contributie


Util
Reprezentant Valoris - Reprezentant oficial
Luni, 17 Feb 2020
Buna! Iti multumim pentru feedback si iti dorim mult succes in viitorul tau parcurs profesional!

Un loc de munca ok DOAR pentru start in cariera

07.02.2020 - Fost angajat - Part time Util (0)

Pro
Accesibil ca locatie. Aproape de metrou si ratb.
Salariul la timp.
Promovare din interior.

Pentru a vizualiza toate informatiile te rugam sa adaugi o contributie


Util
Reprezentant Valoris - Reprezentant oficial
Luni, 17 Feb 2020
Buna! Iti multumim pentru feedback si cu siguranta il vom lua in considerare pentru a ne imbunatati mediul de lucru. Te asiguram ca respectul dintre angajati, indiferent de pozitia ocupata, este o prioritate pentru noi si punem accentul foarte mult pe existenta unei comunicari transparente in companie. Intreprindem regulat diverse actiuni in acest sens, precum organizarea unor sesiuni de feedback-uri din partea angajatilor, implementarea survey-urilor interne, participarea la training-uri de comunicare etc. Apreciem totodata parerea ta pentru ca ne ajuta sa devenim din ce in ce mai buni. Iti dorim mult succes in continuare!
Locuri de munca
TELUS International Romania
TELUS International Romania
TELUS International Romania