Nobel Telecom

Telecomunicatii

    3.85
    26 Evaluari
81%
Recomanda cunoscutilor
  • Profil companie activ
  • Tel: 031.680.9990
    Fax: 021.211.0485
    Site: www.nobel.ro

Interviuri companie Nobel Telecom

7
interviuri
Dificultate Interviu
3.14 - Mediu
Foarte usor Foarte dificil
Experienta Interviu
Pozitiva 83.33%
Neutra 0%
Negativa 16.67%
Experienta negativa

Nicio oferta primita

Interviu Customer Service Representative

14.02.2017 Util (0)
Am fost la interviu in Februarie 2017, in Bucuresti.
Durata interviu: 1 zile.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?
Customer Service Representative with English

Partea propriu zisa cu interviul fata in fata cu cele doua tipe a decurs oarecum bine, ma asteptam sa cunoasca mai bine limba engleza din moment ce numai una dintre ele a vorbit cu mine in limba engleza cealalta se plictisea de moarte probabil nu stia limba engleza sau nu o interesa prea tare ce avea de facut pe ziua respectiva.
S-au cam incurcat in afirmatii si in detalii despre sarcinile postului la care am aplicat eu si nu prea au avut o exprimare clara si concisa saracele de ele dar probabil sunt la inceput si le inteleg ca nu e usor la inceput...
E nevoie de mai mult profesionalism si claritate in exprimare si mai multa atentie la detalii si evident sa spunem adevarul si nu ceea ce credem noi ca vor ceilalti sa auda.....

Intrebari si teste la interviu
Am avut test la limba engleza scris la alegere despre un eseu pe una din temele prezentate pe foaie.
Dupa am avut test grila tot la engleza pe calculator la ei. Ambele teste au fost foarte usoare cel putin pentru mine dat fiind faptul ca am invatat limba engleza de la gradinita pana in clasa a 12-a.
Dintotdeauna am avut aplecare spre limbile straine si mi-a placut enorm sa citesc literatura veche a limbii engleze si cinematografia engleza si americana.
Test Raven sau de masurare a inteligentei care mi s-a parut destul de bizar si lipsit de sens daca e sa ne gandim ca o asemenea modalitate superficiala poate cu adevarat sa "evalueze" cu adevarat potentialul si capacitatea reala a unei candidate sau a unui candidat.
Dupa am discutat la interviu cu doua fete care mi-au spus ca sunt angajate de putina vreme si lucrau la departamentul de resurse umane.
Am discutat in romana mare parte din interviul "face-to-face" si vreo 10-15 minute in limba engleza.
Mi-au descris sarcinile de lucru si responsabilitatile mele, programul de lucru etc si partea de antrenament in care voi fi invatat tot ce trebuie sa stiu pentru a lucra corect si eficient.
Lucreaza in special cu americanii obisnuiti care folosesc serviciile lor unii sunt imigranti si nu stapanesc foarte bine limba engleza cel putin asa mi au zis ele.

Sfat pentru alti candidati
Astept sa primesc de la ei oferta sa vad ce verdict au sa imi dea si daca imi convine salariul si celelalte posibile bonusuri si avantaje.

Nu strica sa va duceti nu aveti ce sa pierdeti in afara de cateva ore...
Macar mai cunoasteti si voi cum e viata prin mediul de lucru si de afaceri de la noi si sa va faceti o parere cat de cat despre mediul de lucru si calitatea oamenilor de acolo atat cat e posibil in timpul cat il petreceti pe acolo.

Ca sediu si asezare geografica e o zona buna, cladire inalta pentru Bucuresti destul de moderna asa cum vedeti prin filmele americane fara gluma.... :)))

Zambiti daca puteti si nu va vindeti ieftin ca ei pe asta profita.
Nu fiti disperati si fiti increzatori si curajosi si cu demnitate.

Util
Experienta pozitiva

Am accepta oferta

Interviu Customer Service

15.05.2016 Util (3)
Am fost la interviu in Aprilie 2016, in Bucuresti.
Durata interviu: 1 saptamani.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?

Pentru a vizualiza toate informatiile va rugam sa intrati in contul dumneavoastra .


Util
Sunt utile aceste informatii?
Ajuta si tu comunitatea impartasind experienta ta la interviu
Experienta pozitiva

Am accepta oferta

Interviu Customer Support Representative

09.03.2016 Util (2)
Am fost la interviu in Februarie 2016, in Bucuresti.
Durata interviu: 4 zile.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?

Pentru a vizualiza toate informatiile va rugam sa intrati in contul dumneavoastra .


Util
Experienta pozitiva

Am accepta oferta

Interviu Customer Support Representative

09.03.2016 Util (2)
Am fost la interviu in Ianuarie 2016, in Bucuresti.
Durata interviu: 5 zile.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?

Pentru a vizualiza toate informatiile va rugam sa intrati in contul dumneavoastra .


Util
Experienta pozitiva

Am accepta oferta

Interviu Customer Support Representative

09.03.2016 Util (0)
Am fost la interviu in Ianuarie 2016, in Bucuresti.
Durata interviu: 4 zile.
Dificultate interviu: Mediu.

Cum a decurs interviu?

Pentru a vizualiza toate informatiile va rugam sa intrati in contul dumneavoastra .


Util
Conecteaza-te cu Nobel Telecom prin retele sociale
Locuri de munca Nobel Telecom
Nobel Telecom
BUCURESTI
/ 0 - 1 an experienta
Last update: 07.09.2017
Nobel Telecom
BUCURESTI
/ Student/Absolvent
Last update: 05.09.2017
Nobel Telecom
BUCURESTI
/ 1 - 5 ani experienta
Last update: 23.08.2017
Nobel Telecom
BUCURESTI
/ 0 - 1 an experienta
Last update: 23.08.2017
Nobel Telecom
BUCURESTI
/ Student/Absolvent
Last update: 22.08.2017
Galerie foto