Descriere job

Adecco angajeaza pentru clientul sau, care  comercializeaza instalații și echipamente de încălzire.

Esti candidatul ideal daca:
  • esti comunicativ si iti place sa lucrezi in echipa
  • bune abilitati de organizare si administrare
  • esti o persoana implicata si responsabila
  • ai experienta minim 1 an in domeniul logisticii

Responsabilitati:
  • introducerea in GLOBAL, zilnic, a tuturor documentelor privind miscarea stocului de marfa
  • asigurarea operatiunilor in casa de marcat
  • respectarea regulamentului administrativ – contabil (cele legate de contabilitate)
  • se perfectioneaza permanent cu privire la utilizarea sistemului informatic de conducere a facturarii Global
  • operarea zilnica a tuturor documentelor privind: receptia marfurilor, vanzarile magazinului, consumul propriu, predarile-restituirile, procesele verbale de schimbare a preturilor
Beneficii:
  • Program Luni-Vineri/ 2 schimburi 7.00-16.00 si 12.00-21.00
  • Transport asigurat + decont de transport
  • Locatie: Chiajna 
  • Salariu motivant + tichete de masa
  • Perioada contractuala-nedeterminata

Poti aplica direct prin Adecco aici