DESCRIERE JOB

Adecco Permanent Placement recruteaza pentru unul din clientii sai, un rol de KAM

Cerinte:
  • Studii  superioare finalizate (economie, finante, marketing);
  • Cunostinte avansate Microsoft Word, Excel, Outlook;
  •  Limba engleza la nivel avansat;
  • Cunostinte financiare si de business, managementul proiectelor;
  • Minim 3 ani experienta;
  • Capacitate de analiza dar si de sinteza, negociere, spirit de ordine si disciplina, gandire antreprenoriala, creativitate, intuitie, cooperare, automotivare, putere de decizie si asumarea responsabilitatilor, abilitati de comunicare si lucru in echipa, flexibilitate, preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual, orientare catre client , capacitate de organizare si planificare, capacitate de finalizare, orientare catre performanta, rezistenta la stress, responsabilitate.

Responsabilitati:
  • Mentinerea si imbogatirea permanenta a cunostintelor privind metodele de vanzare, aplicarea operativa a politicilor de vanzare, logistice, actiuni promotionale si reclama ale companiei pentru segmentul si aria asignata;
  • Isi desfasoara cu strictete activitatea conform procedurilor departamentului sales si comunicate de managerul superior;
  • Respecta procesul de ofertare si implementare standard al departamentului de vanzari;
  • Raspunde de aducerea la indeplinire a obiectivelor stabilite de superiorul ierarhic;
  • Isi desfasoara activitatea conform startegiei de vanzari prezentata de superiorul ierarhic;
  • Raspunde de portofoliul de clienti;
  • Raspunde de realizarea planului si strategiei de vanzari stabilit de conducerea DS Smith pentru clientii din aria de responsabilitate;
  • Controleaza daca serviciile oferite clientilor din portofoliul si segmentul asignat sunt in concordanta cu obiectivele companiei;
  • Administreaza si conduce relatiile cu clientii prin planuri strategice si de monitorizare a performantelor clientului(account plan) pentru clientii aflati in responsabilitate;
  • Raspunde de culegerea informatiilor de marketing pentru segmentele pe care le gestioneaza  pentru o buna conducere a procesului de vanzare,precum si la evenimente, targuri, expozitii fie ca reprezentare a companiei fie ca vizitator si intocmeste un raport de vizita;
  • Raspunde de certitudinea datelor si informatiilor solicitate de conducerea companiei si ofera aceste date in termenele stabilite;
  • Anticiparea problemelor la clienti si oferirea de raspuns la solicitarile acestuia intr-un timp agreat;
  • Dezvoltare produse si solutii prin actiuni comune la client;
  • Transferul tuturor informatiilor necesare stabilirii fluxului logistic si de productie, de la client

Poti aplica direct prin Adecco aici